welke factoren zou jij toleren...

zou je toch seks/spel hebben met een voor jou extra jonge en of aantrekkelijke sekspartner als die:

duidelijk dronken is
1
3%
ineens zin in seks, jij bent 1e passant
6
17%
zou aangeven t uit zelf straf te doen
2
6%
zou aangeven dat t om 'revenge' seks gaat ivm een ex oid
4
11%
zou aangeven je als/door weddenschap te doen
4
11%
zou aangeven t als adult/kid play te zien
4
11%
zou aangeven jou niet aantrekkelijk te vinden
2
6%
zou aangeven dat t van een Dominant moet
5
14%
(financiële) vergoeding zou vragen
0
Geen stemmen
geen van bovenstaande / vind jong(er) sowieso afknapper
8
22%
 
Totaal aantal stemmen: 36

Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

welke factoren zou jij toleren...

Bericht door JJV »

Gezien wat vragen/posts in deze sectie leek t me wel een leuke poll.

Situatie:
er komt iemand op je af, op zich van jouw seksuele voorkeur, alleen om t bot te zeggen "way out of your league".
(de optie "ik geloof niet in 'leagues' heb ik geschaard bij 'geen van bovenstaande' )
stond nog een extra optie na "ineens zin" , namelijk ' komt net uit een opsluiting/opname/gevangenis en jij bent de eerste. maar poll mag maar 10 opties hebben)
wie weet heb ik daardoor ook andere mogelijk leuke opties laten varen.

Vraag is eigenlijk. met welke opties zou je kunnen leven, of, met welke opties zou je toch idd ingaan op t aanbod tot seks of spel.

overigens kun je bij deze poll je antwoorden herzien èn meerdere opties aanvinken.
~\v/~
faery

Re: welke factoren zou jij toleren...

Bericht door faery »

Hmm, ik merk dat er vooral een aantal zijn die ik niet zo doen: dronken (want dan heb je consent issues), zelfstraf (lijkt me geen goede coping), revenge sex (dat los je zelf maar op, als je wraak wil nemen).

Qua eerste passant: joah, zou ik doen, als ik in de gelegenheid ben. Qua weddenschap en dat het moet van de Dominant, zou ik het waarschijnlijk doen als ik de mensen al ken. Wat is precies de weddenschap? En wil ik die Dominant een handje helpen? Qua ageplay: enkel als ik die dynamiek met iemand voel, en dat heb ik niet snel als top. Fysiek niet aantrekkelijk is ook niet zo'n issue (al vind ik dat natuurlijk lastig als iemand echt zegt me lelijk te vinden; iemand type niet zijn snap ik volledig), maar er moet wel op een bepaald vlak een klik zijn. Financiele vergoeding... maybe. Hangt er helemaal van af hoe aantrekkelijk ik die persoon vind. En betalen voor seks staat sowieso nog wel op mijn to do lijst.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: welke factoren zou jij toleren...

Bericht door Ravelijne »

Het zijn onmogelijke vragen, omdat de situatie er omheen alle verschil maakt. Voel je aan dat die redenen een beetje een 'aanleiding' zijn en die persoon inderdaad gewoon in een 'if you can't be with the one you love, love the one you're with' stemming is en het voelt allemaal okay en gemoedelijk, dan waarom niet? Of als iemand duidelijk een (eigen) grens opzoekt, maar het is voor allebei de partijen een grens die ze wel willen onderzoeken en de communicatie is twee kanten op goed, dan ook: waarom niet?

Als je daarentegen aanvoelt dat de ander niet op een prettige manier contact met jou maakt, en/of met zichzelf op een bepaalde manier in de knoop zit en je hebt niet het gevoel dat het allemaal positief uit zou pakken, nou, dan niet.

Dus, mijn antwoord zou op alle opties (hoe saai!) toch zijn: 'hangt er vanaf'. Het hangt er vanaf hoe de situatie er omheen is.
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: welke factoren zou jij toleren...

Bericht door JJV »

* drat *
kan m niet meer bewerken...
er van uitgaande dat je 'mag'/beschikbaar bent
was best wel even een ..eh.. toevoeging geweest
ow.
en idd niet aan gedacht wat Ravelijne hier boven zegt .. hoe zit je zelf in je vel. ook wel bepalend idd.

ow
en je kunt nu 10 uit 10 aanvinken.. had t getal ingevuld toen t nog 11 opties waren.
maar goed.

ehm
ikzelf zit ook met die 'betalen' .. maar bij betalen zou k zelf denk k initiator willen zijn.
als er iemand op me af stapt en t pas na tijdje flirten zegt dat t wat kost denk ik dat t voor mij .. afknapper zou zijn.
zelfstraf zou ik me en-abler voelen..
en idd consent bij dronken. Heb ik ook
~\v/~
Gebruikersavatar
cinderella
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 aug 2009, 10:58
Locatie: Overijssel

Re: welke factoren zou jij toleren...

Bericht door cinderella »

In je vraag heb je het over seks of spel, maar bij de mogelijkheden schrijf je dan een aantal keren dat het om seks gaat. Zo zou ik best wel een (eventueel kort) spel met iemand willen hebben om een weddenschap, onder mijn voorwaarden. Maar seks om een weddenschap zou ik nooit doen.
toen doet er nu niet meer toe
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: welke factoren zou jij toleren...

Bericht door JJV »

:) true
had spel/ seks beide opties gegeven voor bredere invalshoek. ( daarom zijn sekse en voorkeuren ook zo breed mogelijk )


waar ik ook niet aan gedacht heb, beetje voortbordurend op wat Ravelijne zegt..
ik denk dat de meeste mensen in de kroeg ook anders reageren dan op een (dogging)parkeerplaats of in een parenclub.
.. al zal in die gevallen t zoeken naar een partner een insteek (kunnen) zijn daar te zijn.
dus al sta je open voor voorstellen.. welke voorstellen kan nog weer van de plaats afhangen
~\v/~
Oppergodin_Hera

Re: welke factoren zou jij toleren...

Bericht door Oppergodin_Hera »

Ik heb gewoon, totaal niets met jong, extra jong of wat dan ook

De jongste was 4 jaar jonger dan ik en ik voelde mij echt een oma (hij student, ik in scheiding, 2 kinderen enzo)
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: welke factoren zou jij toleren...

Bericht door pluis »

Ik heb 'geen van bovenstaande' aangevinkt, omdat ik me in geen van die opties echt kan vinden. Ik wil er niet mee zeggen dat ik tegen alle vormen van die scenarios altijd 'nee' zou zeggen. Hieronder heb ik wat voorbeeldjes gezet van 'twijfelachtige' motivaties.

Voordat je verder leest: geen van de mensen in onderstaande voorbeelden zijn WS-bezoekers. Als je dus denkt jezelf te herkennen: nee, t gaat over iemand anders.

Een (conventioneel zeer aantrekkelijk) dinnetje van mij kreeg ooit eens opdracht van haar Dom om met mij te zoenen. Er was tussen dinnetje en mij geen seksuele aantrekkingkracht en ik heb niet het idee dat ze me erg aantrekkelijk vond (maar ik heb dat geloof ik nooit expliciet gevraagd, dus ik kan ernaast zitten). Voordat het tot zoenen kwam, heeft ze me gelukkig verteld dat ze die opdracht had. Ik was daar in eerste instantie een beetje geïrriteerd over. Ik ben geen seksspeeltje en word niet graag als object in andermans spel ingezet. Toen de aap eenmaal uit de mouw was en we het er even over gehad hadden, wilde ik best even met 'r zoenen. Zo lullig ben ik nou ook weer niet :) Had ze met me proberen te zoenen zonder dat ik wist dat het om een opdracht ging en had ik dat nadien uitgevonden, dan was ik er waarschijnlijk beduidend langer pissig over geweest. Had ze meer willen of 'moeten' doen, puur en alleen omdat ik een 'veilige optie' ben, dan had ik voor die eer bedankt.

In principe maakt het me niet zoveel uit welke motivaties mensen hebben om met mij te spelen, als (een deel van) die motivatie maar met mij als individu te maken heeft. Zo heb ik ook wel gespeeld met mensen die (gezien de lange lijst enorm vrouwelijke/ conventioneel aantrekkelijke / slanke/ super-slavin speelkameraadjes) mij niet als 'hun type' zien. In de meeste van die gevallen komt het dan neer op een gedeelde interesse in een bepaald spelelement, of nieuwsgierigheid naar mij als persoon, of (en dat heeft iemand me letterlijk verteld) willen spelen met iemand die heel erg intelligent is. (het spel was voor een keertje best interessant, een D/s was absoluut geen match, maar we hebben het heel leuk gehad met late night filmanalyse :P).

Zoiets vind ik niet bezwaarlijk. Natuurlijk zou ik het ook best leuk vinden om met iemand te spelen die mij vooral woest aantrekkelijk vind, maar als het me daar echt om te doen zou zijn zou ik m'n haar moeten laten groeien, afvallen en andere kleding dragen. Zolang ik dat niet wil, weet ik dat ik in een niche-markt val en dat veel mensen niet als eerste aangetrokken zijn tot mijn looks.

Een van de leukste (meest complimenteuze) argumenten die ik wel eens van een speelpartner heb gehoord is dat hij graag met me speelt omdat hij weet dat hij me eigenlijk niet aankan (zijn woorden, niet de mijne). Het is voor hem enorm leuk om te weten dat ons spel erop neerkomt dat ik graag _wil_, zeg maar. Schijnbaar is dat ook iets wat hij niet vaak tegenkomt. Het maakt me dan verder niet uit dat hij toch vooral met jongere / knappere mensen speelt en ik een beetje een uitzondering ben.

Ik heb ook wel eens een beetje gespeeld met een conventioneel uiterst woest aantrekkelijke jongeman terwijl we beiden gedronken hadden. Hij was ongeveer mijn leeftijd, maar zo groen als gras en ook redelijk preuts. Uiteindelijk was dat geen succes en heeft dat tot een nare bijsmaak geleid. Was wel jammer, want ik had het idee dat we goed klikten op kinkgebied, maar ik denk (en dit heb ik wederom nooit nagevraagd) dat ik absoluut zijn type niet ben (hij date vooral ballerina's enzo) en dat hij daarom niet zo goed weet wat hij met die klik aanmoet. Tja. Dat vind ik dan dus wel een beetje zonde. Ik hoef geen relatie met je, en ik hoef heus je 'arm candy' niet te zijn, maar we kunnen het toch gewoon leuk hebben? *pruil*
Wever

Re: welke factoren zou jij toleren...

Bericht door Wever »

Geen van bovenstaande.

Alleen die "zou aangeven dat t van een Dominant moet" heb ik nog over getwijfeld. Lijkt me op zich nog wel eens leuk...als ik de mensen in kwestie goed ken. Maar out of the blue? Nooit.


O, en ik geloof ook niet in 'leagues'. Nu ja...misschien is het juister te zeggen dat sommige vrouwen geen kans zouden maken bij mij, maar dat klinkt zo arrogant.


EDIT: no offense, Hera...maar ik ben zes jaar jonger dan jij. :)
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: welke factoren zou jij toleren...

Bericht door Ravelijne »

Nergens in de vraagstelling staat dat het out of the blue moet zijn. Daar ben ik dan ook niet vanuit gegaan. :)
Oppergodin_Hera

Re: welke factoren zou jij toleren...

Bericht door Oppergodin_Hera »

Wever schreef:


EDIT: no offense, Hera...maar ik ben zes jaar jonger dan jij. :)
lol nog erger :p Ik had alleen seks gelezen en wij hadden geen seks gehad, maar oke qua spel ben jij de jongste
Wever

Re: welke factoren zou jij toleren...

Bericht door Wever »

Ravelijne schreef:Nergens in de vraagstelling staat dat het out of the blue moet zijn. Daar ben ik dan ook niet vanuit gegaan. :)
Ik lees die "er komt iemand op je af..." toch in die zin. Dat geeft me namelijk niet het idee dat er veel voorafgesprekonderhandelingsdingen aan vooraf gegaan zijn. :)
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: welke factoren zou jij toleren...

Bericht door thaliya »

ik vind revenge, weddenschap en 'het moet van mijn D' allemaal wel ok. Revenge omdat ik dat prima snap, weddenschap omdat ik dat zelf ook wel eens heb gedaan (en nee, dat heb ik toen niet tegen die persoon gezegd) en 'het moet van mijn D' omdat het een fantasie van mij is om seks/spel te hebben met iemand in opdracht van mijn D dus als ik kan helpen bij iemand anders zijn fantasie dan prima :).
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: welke factoren zou jij toleren...

Bericht door JJV »

Wever schreef:
Ravelijne schreef:Nergens in de vraagstelling staat dat het out of the blue moet zijn. Daar ben ik dan ook niet vanuit gegaan. :)
Ik lees die "er komt iemand op je af..." toch in die zin. Dat geeft me namelijk niet het idee dat er veel voorafgesprekonderhandelingsdingen aan vooraf gegaan zijn. :)
hmnee..
maar er staat ook geen man in donkere kap met een ganzeveer en perkament klaar om je ziel te nemen als je niet doet wat je hier bespreekt of zegt.


Overigens vind ik t toch wel geslaagd draadje worden zo,
beetje wikken en wegen over wat je zo grosso modo zou doen en wat balletjes kaatsen.

denk inderdaad dat je iemand die je al wat kent anders bejegend als die op je af komt dan als t een totaal onbekende zou zijn
.. maar kan me ook dingen bedenken waarbij een totaal onbekende juist weer meer rust geeft in de zin van " die zie ik nooit weer terug"
~\v/~
Bitemarks
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:17
Locatie: Zelhem

Re: welke factoren zou jij toleren...

Bericht door Bitemarks »

Ik heb vrij weinig seksdates, maar ben niet heel principieel als het om seks of spel gaat. De meeste opties zou ik wel doen.
Dronken en zelfstraf vind ik wat lastiger om morele redenen.
Als het is omdat ze mij niet aantrekkelijk vindt, wil ik wel snappen wat de kick dan is. Datzelfde geldt ongeveer voor de financiële reden. Ik wil wel het gevoel hebben dat ik onderdeel ben van iets leuks / lekkers.
dat betekent niet dat ik de reden altijd wil weten. Als ik maar het idee heb dat het voor allebei lekker is.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
Gesloten