voorstellen op je eerst munch

Dante

voorstellen op je eerst munch

Bericht door Dante »

Ik ga zondag voor t eerst na een munch. Nu vroeg ik me af gebruiken jullie jullie echte naam of je chat naam?
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: voorstellen op je eerst munch

Bericht door Ravelijne »

Net waar je je zelf prettig bij voelt. Ik gebruik inmiddels meestal mijn echte naam, maar dan stel ik me meestal ook voor met mijn naam hier, want anders weet niemand wie ik ben. :D Maar in het begin was ik daar terughoudender in en daar had ook niemand problemen mee.
Deleted User 178

Re: voorstellen op je eerst munch

Bericht door Deleted User 178 »

Ik gebruik juist vrijwel altijd mijn nick. Maar ook thuis wordt ik met mijn nick aangesproken. Eigenlijk is mijn echte naam vooral in gebruik bij familie en niet- kinky vrienden.
Gebruikersavatar
shareen_G
Berichten: 0
Lid geworden op: 28 jun 2010, 11:11
Locatie: Alkmaar

Re: voorstellen op je eerst munch

Bericht door shareen_G »

Wisselend. In het begin gebruikte ik vooral mijn nick. Tegenwoordig is het vaker mijn echte naam.

Doe dat waar jij je prettig bij voelt.

Veel plezier zondag.
Waar een wil is, is een weg
Gebruikersavatar
perman
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 aug 2009, 17:43

Re: voorstellen op je eerst munch

Bericht door perman »

Ik was al wat langer hier aan het meeschrijven voor ik naar m'n eerste (van de weinige) meeting ging, en ik stelde me eerst met m'n eigen naam voor. De reactie hierop was meestal "Wie?" en "Zit jij ook of WS?". Daarna gaf ik m'n nick en kreeg ik meestal te horen "Ooh! Ben jij perman!".
Dus, net als Ravelijne, misschien gewoon beide doen.

En je kunt hier van tevoren natuurlijk ook altijd even een balletje opgooien wie er mogelijk ook komen.
.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: voorstellen op je eerst munch

Bericht door Voleuse »

Ik gebruik altijd mijn nick eigenlijk. Maar voor mij is het ook een soort tweede naam geworden :)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

voorstellen op je eerst munch

Bericht door thaliya »

Ik zeg meestal eerst mijn echte naam, gevolgd door "thaliya op ws/FL". Dus ook beiden. Ik vind het zelf fijn als mensen ook hun nick geven zodat ik ze kan plaatsen.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
DomDan

Bericht door DomDan »

Hihi misschien stomme vraag, maar wat is een munch?
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: voorstellen op je eerst munch

Bericht door Voleuse »

Een munch is een meeting waarbij kinksters bij elkaar komen maar geen kinky kleding aan hebben of kinky dingen gaan doen. Vaak is het gewoon gezellig kletsen met een hapje en een drabkje. Heel laagdrempelig dus en heel geschikt voor beginners bijvoorbeeld voor wie een speelfeest nog een te grote stap is
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: voorstellen op je eerst munch

Bericht door isara »

Hey, kom je naar ´mijn´ munch in Nijmegen? :bye:
Oppergodin_Hera

Re: voorstellen op je eerst munch

Bericht door Oppergodin_Hera »

Iedereen kent mij als hera zelden met mijn eigen naam
DomDan

Re: voorstellen op je eerst munch

Bericht door DomDan »

Die was vast niet voor mij die uitnodiging isara? :) voor mij ook wat te ver weg...
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: voorstellen op je eerst munch

Bericht door juffie »

Uitnodiging is voor iedereen! :)
MILF :grin_ani:
DomDan

Bericht door DomDan »

Ik vind het een leuk idee, maar wat te ver uit de richting; Veel plezier gewenst!
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: voorstellen op je eerst munch

Bericht door isara »

DomDan schreef:Die was vast niet voor mij die uitnodiging isara? :) voor mij ook wat te ver weg...
Hij was eigenlijk voor de TS, maar het is inderdaad altijd open huis voor iedereen ;)
Gesloten