Wat voor sexy stuff heb jij vandaag gedaan?

Voor vragen (duh...) die niet specifiek dom, sub of switchgericht zijn
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Wat voor sexy stuff heb jij vandaag gedaan?

Bericht door juffie »

Ik ben in mijn nieuwe huis gewarmd door Bregje. Was tof! Met streepjes! :static:
MILF :grin_ani:
faery

Re: Wat voor sexy stuff heb jij vandaag gedaan?

Bericht door faery »

Yay streepjes!

Ik had gisteren ook streepjes! Want iets met een cane, en cloverclamps, en een touwtje, en geneukt worden en huilen en fijn. En zelf niet klaargekomen, dus dat heb ik vandaag zelf maar opgelost, en dat lukte gewoon binnen 5 minuten*! Iets met voldoende voorwerk ofzo.... :mrgreen:

*sinds ik aan de AD ben is het meestal een half uur, dus het voelde als best een prestatie
Bregje}t{

Re: Wat voor sexy stuff heb jij vandaag gedaan?

Bericht door Bregje}t{ »

Gister na D's United is tommie op de radio geweest bij 3fm, waar hij verteld heeft over het sm feestje en waar we zijn uitgenodigd op het seksfeest van 3fm :static:

Linkje: http://www.3fm.nl/a/ug/322398

luisteren vanaf: 1.56.00

en even door luisteren tot na het nieuws (2.04.00)

(ps tommie is dus meneer T in het gesprek :clown: )
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Wat voor sexy stuff heb jij vandaag gedaan?

Bericht door juffie »

Tof!!!
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Wat voor sexy stuff heb jij vandaag gedaan?

Bericht door tessie »

Bwuh hij doet het hier niet. En op mn mobiel ook niet :S
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Wat voor sexy stuff heb jij vandaag gedaan?

Bericht door tessie »

Het is gelukt! En wat super koel!! Echt een heel leuk stukje! :D
Bregje}t{

Re: Wat voor sexy stuff heb jij vandaag gedaan?

Bericht door Bregje}t{ »

Ja ik heb zo zitten lachen in de auto, dat dat niet is doorgedrongen vind ik best wonderbaarlijk
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Wat voor sexy stuff heb jij vandaag gedaan?

Bericht door juffie »

Tommie 'Meneer T' kletst ook gewoon zo lekker weg!

Ontopic: gisteravond met puppie even de rosse buurt in gegaan, gezellig. Toen thuis had Jerry lekker het bad vol laten lopen, kaarsje erbij, drankje, The works.
Lekker gevreeën en minstens 6 orgasmes gehad. :biggrin:
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Wat voor sexy stuff heb jij vandaag gedaan?

Bericht door JJV »

kun je dat 'gezellig' van de rosse buurt wat uitweiden juffie?
(ik kom de laatste tijd soms vloekend en tierend terug uit die buurten met t idee dat we met een soort reverse ontwikkeling van de evolutie bezig zijn. met als toppunt dat ik vandeweek zag: iemand die tegen een duidelijk bezet (licht aan, gordijn dicht) raam stond aan te zeiken. Niet dat ik in de rosse buurt hoogstandjes van cultuur verwacht, maar sommige bezoekers lijken t idee te hebben dat t een soort pretpark is waarbij ze vergeten dat t nog steeds om echte mensen gaat daar. (dat mij dan gevraagd wordt of ik toevallig uit Maaskantje kom en men blijkbaar vindt dat ik een mat heb.. helpt ook niet. ook deze week meegemaakt daar))

On topic
ik mocht 'helpen', toekijken en assisteren bij t ontdekken dat 2 dames die ik beide graag mag op elkaar los lieten...
;) heb je ineens twee zo goed als naakte kreunende dames over je heen liggen.
~\v/~
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Wat voor sexy stuff heb jij vandaag gedaan?

Bericht door juffie »

Gezellig was het in dit geval vooral tussen puppie en mij. Erg gelachen enzo, en een rondje seksshops gedaan. Ik word wel verdrietig als ik zie hoezeer de Wallen worden 'afgebroken', er zijn steeds minder ramen e.d. bezet. De hetze van de gemeente lijkt veel effect te hebben en dat vind ik dieptriest. :(
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Wat voor sexy stuff heb jij vandaag gedaan?

Bericht door JJV »

volgens mij zijn er een heel stel ramen waar vorig jaar die 'mode' paspoppen in stonden nu weer in gebruik als peeskamer.. overdag valt idd op dat er minder ramen bezet zijn, dá s zeker waar.
(zit ook beweging in overigens, laatste keer dat ik een bepaalde wal overliep verwachtte ik daar niemand en bleek er bijna helemaal vol te staan. 's avonds is sowieso drukker)

misschien keer eigen draadje waard.
~\v/~
faery

Re: Wat voor sexy stuff heb jij vandaag gedaan?

Bericht door faery »

JJV schreef: On topic
ik mocht 'helpen', toekijken en assisteren bij t ontdekken dat 2 dames die ik beide graag mag op elkaar los lieten...
;) heb je ineens twee zo goed als naakte kreunende dames over je heen liggen.
'T lag best lekker hoor 8-)
En voordat het tot volledige naaktheid kwam geslagen en geaaid en bekrasd worden door 2 hele fijne mensen... Prrr!
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Wat voor sexy stuff heb jij vandaag gedaan?

Bericht door miss_meeko »

Door Toran naar een korte, toffe date :mrgreen: gebracht, daar seks gehad op nieuwe plekken voor mij en daarna helemaal subbig en happy weer mee naar huis genomen door Toran en in zijn armen in slaap gevallen :inluv:
Gebruikersavatar
cinderella
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 aug 2009, 10:58
Locatie: Overijssel

Re: Wat voor sexy stuff heb jij vandaag gedaan?

Bericht door cinderella »

Niet echt sexy dingen gedaan, maar vooral samen gefantaseerd. Althans, de voorbereidende kant ervan: er staat bij ons een grote verbouwing op de zolder op stapel. Daar stonden/staan onze klerenkasten zo'n beetje midden in de kamer (wegens schuine wanden, onze huidige slaapkamers zijn zowieso te klein ervoor). Gister is de grootste kast tegen de wand gezet waar we in de toekomst onze vaste-kastenwand willen maken, de ander moet binnen een week ook opgeborgen worden.
En nu beginnen we de ruimte pas een beetje te zien, en gaan we denken over de mogelijkheden: waar komt ons bed te staan, en hoe willen we dat gaan doen met speelruimte, suspension point maken e.d.?
toen doet er nu niet meer toe
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Wat voor sexy stuff heb jij vandaag gedaan?

Bericht door Ravelijne »

Nice!
Plaats reactie