HELP!!!!

Oppergodin_Hera

Re: HELP!!!!

Bericht door Oppergodin_Hera »

Bij je vriend gaat er geen lampje branden. Die zoekt gewoon iemand ter vervanging van jou en het allemaal wel pikt. En pikt die het niet meer, zoekt die weer een ander. Denk niet dat je ooit tot hem door kan dringen
Aurora

Re: HELP!!!!

Bericht door Aurora »

Dat zou een mogelijkheid kunnen zijn.
Echter...Marvin heeft last van angstaanvallen en is niet in staat alleen op pad te gaan.
En hier in huis....harde afspraak... geen activiteiten met klara (of wie dan ook)
Deze afspraak geldt voor mij ook.
Het is niet voor niets dat hij klara heeft "uitgekozen".
Kennen elkaar al 30 jaar, dus heel vertrouwd.
En van klara weet hij al....die neemt geen vent meer in huis...alleen de lusten, niet de lasten.
Da's voor hen dus wederzijds.

Mocht het lampje niet gaan branden....
Dat zie ik met de toekomst... helaas kunnen wij allen naar in de toekomst kijken...
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: HELP!!!!

Bericht door Crownless »

Wtf heeft zijn angsstoornis er nou weer mee te maken?

Echt, waarom blijf je bij die vent? Alleen voor het geld?

En oh, je bent niet getrouwd... wel samenlevingscontract?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Aurora

Re: HELP!!!!

Bericht door Aurora »

Nee, ook geen samenlevinscontract

En was het maar om HET GELD.... het is er niet...bij allebei niet

Angststoornis... is heel erg, ik zie het dagelijks...
Om terug te komen bij Oppergodin_Hera :
Hij zal daardoor niet gauw naar een andere vrouw gaan, mocht klara er de brui aan geven.
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: HELP!!!!

Bericht door skaoot »

Wat heeft Marvin voor toegevoegde waarde aan jou leven? Het kost je echt ontzettend veel, en je krijgt er niks voor terug lijkt het.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Aurora

Re: HELP!!!!

Bericht door Aurora »

Daar heb ik over nagedacht en dan zou ik tot de conclusie komen dat er geen liefdesrelatie meer, maar wel nog een goede vriendschap.
Als ik geestelijk en lichamelijk mishandeld zou worden, zat ik al in en blijf van mijn lijf huis.
Echter...da's niet het geval...en de situatie is voor mij persoonlijk nog niet ernstig genoeg om mijn katten en boeltje te pakken en onder een brug te gaan bivakkeren. Dat is ook niet iets dat Marvin mij zou laten doen, op zijn manier houdt hij nog van me, hij laat het alleen zo lekker merken, ahum.

Maar lieve mensen....jullie zijn weer op de hoogte. En hebben mij weer van genoeg denkvoer voorzien.

Voorlopig kan ik weer even vooruit.
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: HELP!!!!

Bericht door skaoot »

Ben ik wel benieuwd naar je definitie van goede vriendschap.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Aurora

Re: HELP!!!!

Bericht door Aurora »

Zoals ik al zei: we slaan elkaar de tent niet uit. Negeren elkaar niet en lopen niet alle dagen te chagerijnen.
Kunnen nog gezellig samen op pad.
In huis nog gezelligheid creëren.
Het gewone, wat je ook zou hebben als je een woning deelt met een vriend.
Op emotioneel en relationeel vlak loopt het stroef.
En ik zal daar ook zeker debet aan zijn, maar houdt niet in dat ik alleen er energie in dien te steken.
Oppergodin_Hera

Re: HELP!!!!

Bericht door Oppergodin_Hera »

ik snap helemaal geen hout van je verhaal
Eerst heeft hij een voorbind gekocht en verwijs je hem steeds naar klara en heb je het druk bij secondlove
Maar je hebt in huis de harde afspraak dat er niets gebeurd.
Ik zie wat tegenstrijdigheden
Maar ik heb het idee dat ik hier kan lullen als brugman. Je hebt overal een excuus voor.
Jij zoekt gewoon op secondlove een vent uit die wanhopig genoeg is om direct samen te gaan wonen.
Nou succes.
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: HELP!!!!

Bericht door phedre »

Aurora,

ik zeg ook niet dat je lijdzaam op de bank moet gaan zitten wachten tot Marvin tot inkeer komt. Juist niet!!! Jij bent niet happy zo en je hebt absluut recht op je eigen geluk en zoals het er nu uitziet, ga je dat met en bij Marvin niet vinden. Du heb je groot gelijk dat je je eigen leven op de rails gaat zetten. Ik zet alleen hele grote vraagtekens bij de manier waarop je dit aan t doen bent. Op deze manier ga je er een gevecht van maken waar niemand beter van wordt en zal t uiteindelijk uitlopen op n vechtscheiding. Zie gewoon hoe je met Marvin als twee gezonde, redelijke volwassenen tot n oplossing kunt komen en daarmee n vieze strijd kunt voorkomen. Oftewel, gooi de boel gewoon open en blijf communiceren, maar laat je niet tegenhouden je eigen gang te gaan.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gesloten