HELP!!!!

Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: HELP!!!!

Bericht door thaliya »

Helemaal mee eens, het is logisch dat emoties een grote rol spelen. Maar juist daarom lijkt het me verstandig om er de rem op te zetten. Om tegen Marvin te zeggen dat hij niet meer met klara mag spelen, om rust te creëeren voor Aurora. Zodat Marvin en Aurora eerst kunnen praten (of schreeuwen of ruziemaken) en als ze allebei ervan overtuigd zijn dat er een solide basis is, dan eens kijken naar een eventuele derde partij.

Advies geven vanaf de zijlijn is altijd makkelijk, dat is ook wel weer zo.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Aurora

Re: HELP!!!!

Bericht door Aurora »

Lieve mensen,

Ik heb al jullie poststukken gelezen, heel vaak. En denk er zeker over na.
En ik waardeer al jullie welgemeende, goedbedoelde adviezen. Ook die neem ik mee in mijn overpeinzingen. Ik heb er tenslotte zelf om gevraagd. En ja, het zijn een heleboel emoties. Daar nog bij optellend dat ik niet alles uit de doeken kan/wil doen, jullie Marvin en klara niet kennen. Schept geen reëel beeld naar jullie toe. WS is voor mij een plek voor informatie, adviezen, tips en trucs én gevoelens ventileren (alszijnde een dagboek). En alle reacties ontvang en lees ik met aandacht, genoegen en dankbaarheid.
En soms...is dat zoveel... dat ik tijd nodig heb om dit alles te verwerken, tot me door te laten dringen en wellicht actie te ondernemen. Vandaar dat ik zei het er voor nu bij te laten. Ik vlucht niet...I'll be back!!!
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: HELP!!!!

Bericht door Crownless »

Aurora schreef:Ik weet dat als het om seks en BDSM gaat, Marvin manipulatief kan zijn. Dat heeft hij bij mij nooit voor elkaar kunnen krijgen, als ik iets niet fijn vond/vind dan meldde/meld ik dat en voor dat soort acties is hij buiten de deur gaan "zoeken" en bij klara was dat makkelijk
En jij wilt bij zo'n vent blijven? Dan moet hij wel ergens heel goed in zijn, wil je zo'n nare karaktertrek accepteren. (Of vind je dat je zulk gedrag verdient?)

@ sub zero: ja, natuurlijk is aurora een mens van vlees en bloed en heeft ze emoties. Dat kan, dat mag, dat snap ik. En daarnaast mag ik mensen op hun gedrag aanspreken, en het hebben over de gevolgen van dat gedrag, en wat die emoties en gedrag wat daaruit voortvloeit met mij doet. Dat wil niet zeggen dat ik er geen begrip voor heb. Wel dat ik mijn eigen gevoelens en gedachten belangrijk genoeg vindt om onder aurora's verhaal te zetten.

Persoonlijk vind ik dat ik als mens, en als lid van de bdsm-community, best mag zeggen dat mensen als Marvin verkeerd bezig zijn als hun gedrag als manipulatief wordt ervaren en als iemand zegt dat hij nu een meegaand iemand heeft getroffen. Dat klinkt verre van ok.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: HELP!!!!

Bericht door Ravelijne »

Manipulatief komt nu pas echt om de hoek kijken, toch? En als Marvin echt zo manipulatief is, dan is het juist oneerlijk om het Klara allemaal aan te rekenen. Dus dat is ook al weer zo dubbel.

Het klinkt voor mij vooral als een heel warrige situatie waarin door geen van de partijen helder wordt gecommuniceerd en bij geen van hen de woorden en daden met elkaar in overeenstemming zijn. Ik durf over niemand van de betrokkenen uitspraak te doen op basis van een verhaal wat zo ingewikkeld in elkaar lijkt te zitten als dit. Waar we ook maar één kant van meekrijgen en daar nog maar de helft van.
Aurora

Re: HELP!!!!

Bericht door Aurora »

@Raveleijne

Dank je wel voor dit antwoord.

Aan alle anderen, Ook jullie bedank ik voor de antwoorden, meningen, gevoelens, emoties, wijsheden en adviezen.

Nogmaals ik kan het waarderen en neem deze allemaal mee in mijn overwegingen en mijn besluiten voor nu en de toekomst.
Ik houd jullie zeker op de hoogte en zal nog geregeld rondneuzen op de site en alle topics om wijzer te worden.
Aurora

Re:UPDATE UPDATE , hulp niet meer nodig !!! HELP!!!!

Bericht door Aurora »

Goedenavond Allen,

Het is heeeeeel lang geleden dat ik op het forum ben geweest. Waarom?
Druk met mezelf én met Marvin.....

Maar hier een update, die jullie zal verbazen.
Ik heb lang de tijd nodig gehad om alles op een rij te zetten, te laten doordringen, te ervaren en om te zien wat er zou gebeuren.

Nou, conclusie....
Voor mijn gevoel ben IK nog steeds degene die GEEFT en is Marvin de enige die NEEMT...
Ik was al van plan om een huishoudschort aan te schaffen en deze ala Ma Flodder te gaan dragen.

Voor mijzelf ben ik eruit, ik kan niet alleen op BDSM, ik heb ook behoefte aan knuffelen, genegenheid en geliefd voelen.
Dat ervaar ik de laatste 1,5 maand totaal niet.
Ik ben wel van mij af gaan bijten.
Klachten over weken geen seks: verwijs ik hem naar klara, HIJ had het toch allemaal zo goed geregeld, moet hij niet bij mij zijn.

Nieuw speeltje (voorbinddildo) die mij pijn doet...loopt ie te mokken ....paar dagen later komt speeltje uit zijn tas en moet opgemeten worden. Ik vraag waarom: hij had klachten gekregen....GOH da's raar.
Waarom vrouwen dan vragen om hard genomen te worden, toch omdat ze het lekker vinden als het diep gaat. Vertel ik: IK vind het lekker omdat je dan tegen mijn billen en mijn clitorus aankomt. FF navraag doen bij klara....en klara zegt hetzelfde....duh....
Maar ondertussen de grote jongen uithangen en overal verstand van hebben, ahum.
Als hij nu iets wil weten, zeg ik heb je al navraag bij klara gedaan, van mij neem je het toch niet aan.

In ieder geval....ik heb behoefte aan knuffelen, genegenheid, massage enz. enz. enz. naast de BDSM.
Dus ik heb de stoute schoenen aangetrokken en mij ingeschreven bij Second Love!!!!!
En druk dat ik het heb!!!

Niet in paniek raken....ik heb de heren duidelijk gemaakt, dat ze voor alleen een snelle zaadlozing een andere dame moeten zoeken.
Op dit moment ben ik nog in de communicatie fase via een chat-site.
2 mannen die heel geduldig zijn, mijn verhaal begrijpen en mij veel genot gunnen. Dus kennismakingsfase gaat goed.

Marvin heb ik hiervan nog niet op de hoogte gebracht.....hij zal voelen wat hij mij ook heeft aangedaan. Ook al zegt hij dat hij het niet erg vindt als ik ook buiten de deur mijn geneugten haal.

Hij merkt wel van alles aan me, maar vraagt nog niets....

Daarnaast heb ik mijn verhaal aan een collega verteld, omdat ik haar naam als smoes zal gaan gebruiken voor mijn geheime dates.
Zij schrok natuurlijk wel in eerste instantie, maar kon mij begrijpen en had veel respect voor mijn houding en geduld ten opzichte van Marvin.

Dus, stap 1 in de goede richting....

Helaas is mijn financiële situatie van dien aard, dat ik geen mogelijkheid zie om de woning te verlaten. Dit spookt wel door mijn hoofd, dus het is een teken...
Hier ga ik uiteraard keihard aan werken....

Ik vond dat ik jullie dit even moest laten weten, omdat jullie vanaf het begin al zeiden dat ik TE sub was, hihihi, als het om onze levensstijl ging.

Misschien in de toekomst op zoek naar een leuke Dom, via Fetlife???? Wie weet....

Dikke knuffel, Aurora :inluv: :inluv:
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: HELP!!!!

Bericht door thaliya »

Dat is... verassend, denk ik? Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Of over moet zeggen.

Persoonlijk denk ik niet dat zelf vreemdgaan een oplossing is maar aan de andere kant deed ik het zelf ook. En ben ik nu samen met de man met wie ik vreemdging.

Ik veroordeel het dus niet (zou nogal hypocriet zijn) maar raad het ook niet aan.

En qua woning verlaten... Ik hoop dat jij/jullie daar een oplossing voor vinden want zo verdergaan lijkt me ook niet een optie.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Aurora

Re: HELP!!!!

Bericht door Aurora »

Het gaat me niet om het vreemdgaan... maar om de behoeftes die ik heb en die Marvin bij mij niet wil/kan bevredigen, omdat hij vindt dat hij dat niet kan of omdat hij het saai vindt.
Daarnaast...ik heb zijn goedkeuring.
Voor mijzelf...ik wil dit ervaren en doe voorzichtig.
Wat betreft de toekomst... daar vinden we of ik vast wel een oplossing voor.

In ieder geval laat ik me niet meer vernederen en me als voetveeg en werkster gebruiken, die op commando, omdat hij het belieft d'r benen spreidt.
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: HELP!!!!

Bericht door thaliya »

Je hebt zijn toestemming zeg je, maar je hebt het wel over "geheime dates" en dat hij het zal voelen.

Wat willen jullie op de lange termijn? Nog wel een huis samen maar hij met Klara en jij met een Dom van Fetlife?
Ook niet ondenkbaar en jullie zouden niet het eerste stel zijn die zo'n constructie heeft maar het komt op mij over alsof de basis voor een open relatie er niet echt is.
Waarom niet een open gesprek met Marvin? Misschien met een therapeut?
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Aurora

Re: HELP!!!!

Bericht door Aurora »

Thaliya, ik weet niet wat de toekomst wordt.
Ik ben in beginstadium bij Seconden Love.Dus enige fysieke actie is er nog niet geweest. Marvin "zegt" al maanden dat hij het prima vindt als ik, net als hij, mijn geneugten/behoeften die hij mij niet kan/wil, geven, bij een ander mag halen.
En na maanden van geven, maar niets ontvangen (onze wederzijdse "wensen", tekortkomingen zijn bij ons allebei bekend) tenzij het op zijn manier is, steek ik er weinig energie in. Ik ben niet het soort vrouw (zoals klara) die zich jaren wegcijfert om haar partner tevreden te stellen, terwijl partnerlief het allemaal wel best vindt. En dus...gaat mijn monogame principe de prullenbak in.
En dat ik het Marvin wil laten voelen...hij praat wel heel stoer, alsof het hem niets doet...maar ik weet zeker dat hij toch ff schrikt als ik hem met de tijd vertel, dat ik met regelmaat met een gezellige vent afspreek. Hij wil dan vast van alles weten...Echter we hebben de afspraak dat hij niets verteld over de acties met klara, dus dat zal dan wederzijds zijn.

En die Dom van Fetlife...neem dat aub niet te serieus...
Mijn behoeftes die ik te kort kom liggen meer in vanilla-gebied of eigenlijk het normale geven van genegenheid gedurende de dag, een knuffel, een teken van waardering, laten merken dat er nog "liefde" is. Als het om de sex gaat, rechtstreeks op de clit en tepels afstevenen alsof het deurbeleid zijn, omdat dat volgens hem de plekken zijn bij mij....terwijl ik meerdere malen heb gezegd (en klara ook) dat ik een HEEL lichaam heb dat graag bemind wordt én meer effect oplevert.... En dan als antwoord krijgen: wil/kan ik niet, vind ik saai. Tja...dan doe je het niet, wordt het niet spannender. Maar ik "moet" wel mijn energie erin blijven steken.. dacht het niet.
Open gesprek voeren...krijg ik een snauwerig en een raar smoelwerk. Gaat ie lopen mokken....en dan op zijn pc bij klara er nog eens over klagen....

Nee, het is nu tijd om het op mijn manier te doen.

En mijn energie in mij te stoppen...
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: HELP!!!!

Bericht door phedre »

stop je energie dan ook echt in jezelf en niet in het wraak nemen op Marvin en/of Klara. Dat geeft n heel andere insteek en een meer positieve indruk op wat je aan het doen bent.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: HELP!!!!

Bericht door Crownless »

Oh kom op zeg. Je kunt scheiden en dan krijg je alimentatie. Ja dan moet je verhuizen. Ja dan moet je misschien wel gaan werken. je krijgt minder inkomen. Maar dan nog. Als jij wil gaan scheiden omdat hij vreemd is gegaan (=goede reden) is zelf vreemd gaan ontzettend je positie verzwakken. En laten we eerlijk zijn, het gaat echt niet goed komen zo.

Je ligt je al de hele tijd hier te verkneukelen over dat je hem en klara pijn gaat doen. Nou, dat vind ik niet tof. Je komt hier vertellen dat je vent zo'n lamlul is die geen aandacht voor je heeft, en nu ga je hetzelfde doen. Verwacht je dan medeleven?

Ik snap dat je boos bent en weet ik wat. Is dat genoeg reden om af te zakken naar zijn niveau? Om maar genegenheid elders te zoeken terwijl je op uiterlijke schijn maar samen blijft?

Je kunt niet bij hem blijven zo. En straks vraagt hij de scheiding aan, en dan? Dan ben jij de bitch omdat je vreemd bent gegaan.

Sowieso, je hart lijkt nu vooral gevuld met haat en woede. Laat niet veel ruimte over voor liefde naar een ander, toch? En jij denkt dat je genegenheid gaat vinden in een andere relatie terwijl je nog zo bezig bent met deze?

Hebben jullie kinderen? Wat zou het beste zijn voor hen?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Aurora

Re: HELP!!!!

Bericht door Aurora »

Crownless,

Geen huwelijk en geen kinderen.
Geen haat, geen wraak....

Ik vraag ook geen medeleven van jullie.
Oordelen, graag, tips, graag.

Verlagen tot zijn niveau... zo zou je het kunnen noemen... is jouw mening.
Liefde bij een andere man...nee...daar is meer voor nodig....en is niet mijn intentie.
Genegenheid bij een andere man, misschien met een happy ending...waarom hij wel MET toestemming én ik de brave "huisvrouw" ( omdat ik van mening was dat ik monogaam was) blijven, die geduldig wacht tot hij tot hij thuiskomt en zijn happy ending heeft gehad en voor mij de moeite niet wil nemen.
Omdat ik met mijn hulpmiddelen mijzelf dagelijks zou kunnen helpen en daarom in zijn ogen egoïstisch ben.
6 maanden ben IK mijn energie erin aan het steken. Na heel veel gesprekken waar wij beiden onze behoeften hebben benoemd. Hij is happy...mag ik dat dan niet worden, op de manier waar WIJ BEIDEN een akkoord over hebben?
En dat ik hem hier nog niet over wil vertellen...ja...misschien genoegdoening. Om hem te leren wat eerlijkheid is...ja...misschien is het verlagen tot zijn niveau, maar op de EERLIJKE manier leert hij er niets van.
Daar ken ik hem TE goed voor.

In de afgelopen maanden heb verschillende scenario's door mijn hoofd laten gaan.
Echter zijn sommige scenario's geen optie om verschillende redenen.
Ik weet niet wat de toekomst ons gaat brengen. Voor dit moment is deze stap voor een stap die ik bewust en zonder twijfel maak.


Phedre, ik stop zeker al mijn energie in mijzelf. Aan Marvin is te merken, dat hij door heeft dat ik me anders gedraag...alleen vragen durft hij nog niet.
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: HELP!!!!

Bericht door phedre »

nee aurora, energie steken in jezelf betekent dat je op zoek gaat naar n woning voor jezelf, je eigen leven gaat inrichten los van Marvin. En op dit moment ben je vooral bezig (tenminste, daar lijkt t op in jouw writings) om Marvin met gelijke munt terug te betalen en te kijken hoe hij daa rop reageert. Ga de dingen open doen, dat scheelt bergen energie en ergernis.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Aurora

Re: HELP!!!!

Bericht door Aurora »

Phedre,

Ook daar ben ik druk mee bezig, maar dat vergt tijd ivm financiële situatie.
Ik zit niet stil, wat dat betreft...

Ik snap dat het overkomt alsof ik hem met gelijke munt wil terugbetalen.
Dat is het niet persé.
Ik weet ff niet hoe ik het moet verwoorden.

Het is nu tijd voor MIJ
En ik heb geen zin meer om als een dood vogeltje op de bank te zitten wachten, totdat bij Marvin het lampje eens aan gaat. Ik ben geen vrouw die eeuwig, hoopvol, energiegevend nog jaren gaat zitten wachten. Dat heb ik van dichtbij meegemaakt. Dat zou me opvreten en vervreemden van de wereld. Daar pas ik voor.

En door deze gesprekken hier met jullie wordt ik altijd aan het denken gezet...en dat brengt bij mij weer veel te weeg.

Dus...wie weet, vertel ik hem wel van mijn op handen zijnde ontmoeting met een leuke man.
Gesloten