Chastity

Gesloten
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Chastity

Bericht door Voleuse »

Ok.
Mijn sub zit met zijn piemel in een kooitje en ik vind het keileuk :biggrin:

Maar nu vraag ik me af, hoe lang kan dat zonder dat het schadelijk is? Zijn er nog andere dingen waar ik op moet letten hiermee?
Tips om het extra erg te maken voor hem zijn ook welkom :mrgreen:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Bregje}t{

Re: Chastity

Bericht door Bregje}t{ »

En man kan zonder klaarkomen heel lang, niks schadelijke aan. Sperma dat niet gebruikt wordt, wordt vanzelf door zijn eigen lichaam afgebroken, heel handig ;)
Tommie heeft het langst een tussenpoos van acht maanden gehad, geen problemen. Wat ik dan wel vaak doe is hem dan meer dan 1 keer laten klaar komen om alles goed door te spoelen zeg maar, maar volgens mij is dat niet eens nodig.

Dan het kooitje, hoe lang je dat om kan houden hangt van veel factoren af. Ik ken mensen die hem 24/7 dragen, maar dan is het wel verstandig om te kijken naar een op maat gemaakte. Wat het meeste problemen heeft bij de meeste mannen is het slapen en de ochtend erecties. Tommie kan er bijvoorbeeld niet door heen slapen met de cb die we nu hebben. Verder goed in de gate houden of er geen schaafplekken ontstaan. En het is aan te raden hem af en toe af te doen om alles schoon te maken.

Verder zeg ik, veel plezier!!!
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Chastity

Bericht door eireann »

Ik ben nog blijven hangen op 'mijn sub' en ben niet echt op de hoogte van piemels in kooitjes :)

Veel plezier!
**Self Rescuing Princess**
sub zero

Chastity

Bericht door sub zero »

eireann schreef:Ik ben nog blijven hangen op 'mijn sub' en ben niet echt op de hoogte van piemels in kooitjes :)
Dat dacht ik exact zo! :)
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Chastity

Bericht door Peter^ »

Fijn dat je een eigen 'vaste' sub hebt Voleuse!
Geniet van de positieve momenten.
Oppergodin_Hera

Re: Chastity

Bericht door Oppergodin_Hera »

ik heb een ongebruikt piemelkooitje verkocht. Dus geen verstand van
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Chastity

Bericht door Voleuse »

(Haha ja dank jullie, t stond inderdaad nog nergens ofiicieel maar we klooien al een tijdje aan :P. )
Ik moet ook zeggen dat chastity me altijd saai leek trouwens, maar ik blijk het echt leuk te vinden :)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Chastity

Bericht door Ravelijne »

Leuk! Grappig altijd als je iets leuk blijkt te vinden waarvan je het nooit gedacht had. :) Chastity kan ik ook heel leuk vinden, alleen had diegene waarmee ik dat deed niets met kooitjes (en ik ook niet trouwens) dus ik heb ook geen praktijkervaring of advies...
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Chastity

Bericht door Voleuse »

Wat deed je dan Ravelijne?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Chastity

Bericht door Ravelijne »

KKV, teasing, edging, CBT ook wel en dagen tellen. Langste was 3 maanden. De controle lag compleet bij mij, maar dan zonder hulpmiddelen als een kooitje.
Guilty

Re: Chastity

Bericht door Guilty »

Feli! En ook geen ervaring mee, dus geen zinnige adviezen.
Gesloten