24/7 relatie

Gesloten
beads1975

24/7 relatie

Bericht door beads1975 »

goede dag,

Ik heb een vraag en ik weet eigenlijk niet zeker of ik hier wel goed zit.

Ik heb iemand leren kennen leuke lieve aardige jongen, alleen nu heeft ie aangegeven dat ie een meesteres zoekt voor 24/7.
Ik heb hier geen ervaring mee en kan met mijn zoekopdrachten op google ook niet veel hierover vinden.

Is er iemand hier die tips en tricks heeft of do's en dont's of waar ik over dit onderwerp meer informatie kan krijgen.

hoop dat er mensen zijn die me de goede weg kunnen wijzen.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: 24/7 relatie

Bericht door Ravelijne »

Met 24/7 wordt over het algemeen bedoelt dat de BDSM dynamiek van sub en Dom (of slaaf en Meesteres) eigenlijk de hele tijd doorloopt. Dus dat de een op een bepaalde manier altijd 'de baas' is over de ander, binnen van te voren afgesproken grenzen. Hoe mensen dat vorm geven, is heel verschillend.

Voor sommige mensen is het een gegeven feit, maar eigenlijk doen ze er in de praktijk weinig mee, het is gewoon een gevoel. Andere koppels hebben hele uitgebreide regels en rituelen die iedere dag nageleefd worden. Voor sommigen is BDSM spel er wel onderdeel van, voor anderen (bijna) niet. Voor sommigen geldt het alleen op het gebied van seks, anderen trekken het juist heel breed.

Ook is het iets wat vaak heel anders blijkt te werken in het echt dan in je fantasie: het is extra belangrijk om te kijken wat werkt en wat je wel en niet leuk vindt en dat aan elkaar terug te koppelen.

Je kunt het beste aan hem vragen wat hij daarbij voor ogen heeft, omdat er zoveel verschillende manieren zijn om het in te vullen.

Heb je zelf ook wel iets met het idee?
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: 24/7 relatie

Bericht door thaliya »

Ik denk dat je helemaal goed zit hier met je vraag :)