Je nieuwe bdsm/fetish aanwinsten

De beste aanbiedingen: Hier melden graag!
artemis

Re: Je nieuwe bdsm/fetish aanwinsten

Bericht door artemis »

Oeh leuke jurkjes!
Tári

Re: Je nieuwe bdsm/fetish aanwinsten

Bericht door Tári »

Bij Christine Le Duc heb ik de Beginner's Cuffs van Fetish Fantasy Series gekocht. Geen super kwaliteit maar leuk om mee te beginnen. En als het iets is wat binnen ons spel past wil ik goeie aanschaffen. Ze hadden bij Christine ook boeien van over de 70 euro. Zo op het eerste gezicht zag het er kwalitatief erg goed uit, maar ja ik heb daar dus nog totaal geen verstand van.
Iemand een idee hoe de zwepen daar zijn?
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Je nieuwe bdsm/fetish aanwinsten

Bericht door Peter^ »

Mijn ervaring bij ClD: kwaliteit een 6, maar prijzen waarvoor een ander een kwaliteit 9 verkoopt.
Geniet van de positieve momenten.
Tári

Re: Je nieuwe bdsm/fetish aanwinsten

Bericht door Tári »

Peter schreef:Mijn ervaring bij ClD: kwaliteit een 6, maar prijzen waarvoor een ander een kwaliteit 9 verkoopt.
Oftewel: niet doen?
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Je nieuwe bdsm/fetish aanwinsten

Bericht door Peter^ »

Deze discussie lijkt me iets om in een ander draadje voort te zetten. Om hier ook ruimte te houden voor het tonen van aanwinsten. Wie gaat er mee naar het topic: "Prijs/kwaliteit"
Geniet van de positieve momenten.
Tári

Re: Je nieuwe bdsm/fetish aanwinsten

Bericht door Tári »

Peter schreef:Deze discussie lijkt me iets om in een ander draadje voort te zetten. Om hier ook ruimte te houden voor het tonen van aanwinsten. Wie gaat er mee naar het topic: "Prijs/kwaliteit"
Ik kom eraan!
ranting

Re: Je nieuwe bdsm/fetish aanwinsten

Bericht door ranting »

Kreeg vanavond deze binnen. De blinddoek, niet de gag. Hij ziet er echt supercool ook, netjes afgewerkt ook. En hij is padded, dus no way dat je je ogen nog openkrijgt met dat ding op.
Het enige waar ik over kan klagen is dat er achter zwart elastiek zit, wat net iets te makkelijk door het gespje glipt. Maar dat is wel creatief op te lossen denk ik.

Blij mee!

Afbeelding

Sorry voor de stock foto trouwens, maar ik ben nog niet helemaal klaar om m'n eigen smoel hier online te zetten ;)
Laatst gewijzigd door ranting op 08 okt 2009, 21:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Dropje

Re: Je nieuwe bdsm/fetish aanwinsten

Bericht door Dropje »

Ik kreeg van CableSelect een cadeautje voor Dierendag.

Een heuse nylon donkerrode hondenhalsband voor wilde hondjes. Met vele functies en echt sterk. En er is zelfs met 1 druk op de knop een heuse wurgband van te maken.

En ik ben me er toch blij mee!
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Je nieuwe bdsm/fetish aanwinsten

Bericht door Peter^ »

Mezelf een kerstkadootje gegeven: Leren overhemd.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Guilty

Re: Je nieuwe bdsm/fetish aanwinsten

Bericht door Guilty »

Zoals op onze kerstkaart te zien is, heb ik (eindelijk) een neushaak :lol:
MrsLolSMurfin

Re: Je nieuwe bdsm/fetish aanwinsten

Bericht door MrsLolSMurfin »

joh daar had je toch niet zo lang naar hoeven zoeken, john had hem kunnen maken voor je ;)
maar daar heb je nu niks aan, maar voor een volgende keer ;)
JannaGrace

Re: Je nieuwe bdsm/fetish aanwinsten

Bericht door JannaGrace »

2 latex kledingstukken, 1 nog onder weg.
Gekregen van een fan!!

I am in latex-heaven today :inluv: :willhaben:

Pics later!!! :biggrin:
JannaGrace

Re: Je nieuwe bdsm/fetish aanwinsten

Bericht door JannaGrace »

OK. Ik kan me nu niet meer inhouden.
Hier wat catalogus pics van de stukken die ik al heb en die ik nog krijg. Mijn stukken zijn allemaal in rood met zwarte afwerkingen.

Deze zijn al binnen:
http://www.westwardbound.com/content/co ... =&id=10290 (ogekeerde kleuren dus)
http://www.westwardbound.com/content/co ... =&id=10089 (zoals hier afgebeeld)
http://www.westwardbound.com/content/co ... 8&id=11825 (volledig in pearlshine red)

Deze verwacht ik nog (na de kerst):
http://www.westwardbound.com/content/co ... 8&id=11841 (kleuren omgekeerd)
http://www.westwardbound.com/content/co ... 8&id=10173 (volledig in het rood)

Het spreekt vanzelf dat ik mijn gulle gever heel dankbaar ben. *zoekt naar een overdonderd smiley*
Deze prachtige stukken hebben ervoor gezorgd dat ik de absolute latex-koorts te pakken heb.
Ben druk aan het sparen voor een Hood van HWDesign (duuuuur merk, maar prachtige kwaliteit en pasvorm), namelijk deze:
http://shop.fetish-live.com/popup_image ... 16&image=0 (maar dan in het... Je raadt het al.... ROOD!)
Ook ben ik aan het sparen voor andere latex stukken en dergelijke. Ik ga me ook nog wagen aan latexkleding maken.

Ik dacht... Laat ik dit even delen....


PS. Nee, dit is niet mijn kerstcadeau aan mezelf. Dit heb ik van iemand gekregen en die geeft me dit voor kerst en mijn verjaardag... Zo LIEF!!!
Ik kan er nog steeds niet bij dat iemand mij zulke dure cadeaus geeft!


PPS. Ja. Ik ga nog foto's maken waarop ik dit draag en die deel ik zeer graag met jullie. FF geduld tot januari aub!!
catsuitje

Re: Je nieuwe bdsm/fetish aanwinsten

Bericht door catsuitje »

Wouw.................... hoods.. jum!
en foto's in latex...

ik vind het ook heerlijk.. latex, het gevoel is zo... mjummy

Afbeelding
Chris

Re: Je nieuwe bdsm/fetish aanwinsten

Bericht door Chris »

Had hem wel al vaker gespamt maar kan het toch niet laten (ben er nog steeds erg blij mee).

Afbeelding

Is nog een stuk meer onderweg wat photoshoot waardig is (slachtoffer wordt nog bedacht) :clown:

Had eerder ook nog laarzen gekocht waar ik graag mijn meisje in wilde zien en nog wat latex.
Oh en een systeem gasmasker en nog een hood op maat van 1mm dik latex.

En met een beetje geluk kan ik deze gaan bestellen:

Afbeelding
Kwijl ik al een tijdje van en met die 13e maand in da pocket mag ik best wat leuke dingen voor mezelf kopen.
Plaats reactie