15 Aug: WS-Park-Zomer-meet. Nu met meer pluis!

Alle kinky activiteiten in Nederland, België en niet zo verre omstreken
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

15 Aug: WS-Park-Zomer-meet. Nu met meer pluis!

Bericht door pluis »

Dag lieve menschen,

Zoals enigen onder u wellicht al zullen weten, ben ik over een week of zes weer eens in Nederland. Jawel. T zou tijd worden. Niet dan?

Nou heb ik meegekregen dat er de laatste tijd enkele WS-meets niet zijn doorgegaan omdat ijs en weder en werkschema's niet wilden dienen. Ik wil daarom dus een balletje opgooien om het aangename met het nog aangenamere te verenigen en een WS-Park-Zomer-meet-met-bonus-pluismoment op touw te zetten.

Ik stel het volgende voor:

- zaterdag 15 augustus vanaf 10.00 uur totdat u het allen zat bent (mag u lekker zelf weten)
- in het Wandelpark in Waalwijk
- BYO hapjes en limonade.

Klinkt dat goed? Ik wil er graag een open WS-meet van maken en komen als je me (nog) niet kent is dus geheel en al geen bezwaar.

Ik zou ook graag wat hulp willen bij de organisatie en communicatie: ik kom pas een paar dagen eerder in NL aan en heb tot die tijd vermoedelijk maar sporadisch internet, ik heb geen Nederlands mobiel nummer én de kans is groot dat ik niet tot het eind van de meet kan blijven omdat ik al mijn vrienden en familie in mijn korte vakantie moet proppen en ik dus waarschijnlijk voor de tweede helft van de middag alweer elders moet zijn.

Hoe klinkt dat?
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: 15 Aug: WS-Park-Zomer-meet. Nu met meer pluis!

Bericht door kitten »

Neeee, 15 augustus is onze grote verhuisdag! :( En naast dat we dan zelf niet kunnen, hebben we redelijk onze hoop gevestigd op wat WS'ers om te kunnen komen helpen!

Waalwijk heeft ook een park, vlak bij ons nieuwe huis...?
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: 15 Aug: WS-Park-Zomer-meet. Nu met meer pluis!

Bericht door pluis »

Poep! Ik heb eigenlijk geen andere weekenddagen dat ik beschikbaar ben. Laat me contact opnemen met de mensen "van zondag". Zou zondag wel kunnen voor alle verhuizenden, of is dat ook al verloren moeite?
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: 15 Aug: WS-Park-Zomer-meet. Nu met meer pluis!

Bericht door kitten »

We kunnen dan misschien zelf niet, of ik kan iig niks beloven, maar zaterdag hebben we de vrachtwagen ook. Dus die ligt erg vast.
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: 15 Aug: WS-Park-Zomer-meet. Nu met meer pluis!

Bericht door pluis »

Noted.

Uh.. Dan volgt er mijnerzijds een update zogauw ik weet of ik naar zondag kan verzetten.
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: 15 Aug: WS-Park-Zomer-meet. Nu met meer pluis!

Bericht door juffie »

Wij zijn dan op vakantie, maar wel in den lande. We proberen voor de grote pluisch knuffel meet wel aan te haken, uiteraard. Vakantie is redelijk heilig, maar voor jou maken we daar een uitzondering voor! :kiss:
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: 15 Aug: WS-Park-Zomer-meet. Nu met meer pluis!

Bericht door kitten »

Wat ga je doen, pluis?
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: 15 Aug: WS-Park-Zomer-meet. Nu met meer pluis!

Bericht door pluis »

Sorry. Ik zat in de bush en had geen internet. En dan had ik ook nog slecht nieuws - mijn familie heeft die zondag al geclaimd voor een 'get together' en ik kan de meet dus niet op die dag doen. Althans, niet zonder mijn oma dodelijk te beledigen en dat kan ik haar natuurlijk niet aandoen.

T zal dan toch zaterdag moeten blijven. Wie komen wil en kan, die is van harte welkom. Wie niet kan maar mij toch wil zien: spring even in m'n pb. Ik heb nog wel weekdagen waarop ik beschikbaar ben en ik zal mijn best doen om tijd vrij te houden voor mijn goede vrienden.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: 15 Aug: WS-Park-Zomer-meet. Nu met meer pluis!

Bericht door Ravelijne »

En het idee om het in Brabant te doen, zodat mensen eventueel verhuishelpen en meet kunnen combineren?
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: 15 Aug: WS-Park-Zomer-meet. Nu met meer pluis!

Bericht door pluis »

Sta ik op zich open voor, maar ik heb wat vragen:

Is het park makkelijk te bereiken met het OV?
Zijn er faciliteiten zoals toiletten e.d.?
Is er een schuilplaats voor als het regent / schaduw voor als het erg warm is?

En ook: als we de meet naast WelpenHuis organiseren, denken jjullie dan dat er daadwerkelijk heen-en-weer gegaan zou worden? Het zou natuurlijk voor ons allemaal een teleurstelling zijn als het kwartet alle verhuishulp kwijtraakt aan parkhangen of als de meet niet op gang komt omdat iedereen aan het wachten is op mensen die eigenlijk veel te druk zijn voor gezelligheid, die dag.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: 15 Aug: WS-Park-Zomer-meet. Nu met meer pluis!

Bericht door Ravelijne »

Ik denk dat het sowieso een compromis is, maar lijkt me dat snelle knuffel & een boterhammetje beter is dan helemaal geen meet & greet? En omgekeerd, vele handen maken nog steeds licht werk dus elk beetje verhuishulp is beter dan helemaal geen verhuishulp. Denk ik. Ik weet het niet. Kitten suggereerde het zelf, dus ik vermoed dat het een reeële optie is. Kitten & andere verhuizers, hoe denk je daar nu over?
Gebruikersavatar
Dominus-D
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:32
Locatie: bij boefje

Re: 15 Aug: WS-Park-Zomer-meet. Nu met meer pluis!

Bericht door Dominus-D »

Hmmmmm ik weet niet of pluis wel voor een compromis moet gaan.

Maar waar de meet ook is wij komen.
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: 15 Aug: WS-Park-Zomer-meet. Nu met meer pluis!

Bericht door chell »

Ik kom echt heel graag pluismeeten. Combineren lukt vást, somehow. En D-D en boefje meeten zou extra bonus zijn, want dat is ook alweer schandalig lang geleden!
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: 15 Aug: WS-Park-Zomer-meet. Nu met meer pluis!

Bericht door kitten »

Hm, wat is nu wijsheid...

Het park hier is per bus bereikbaar*. Parkeren kan gratis**. Schaduw is er voldoende van bomen.

Ons nieuwe huis ligt 200 meter van de achteringang van het park. Daarmee zijn we ook een geschikte toiletfaciliteit (ik weet niet eens of het park die faciliteit heeft) en een slecht-weer-optie.

Sowieso is iedereen ook welkom in huis voor de meet, maar daar lopen we dan wel doorheen met dozen en meubels. En ik wil niemand het gevoel geven te moeten helpen die daar geen zin in heeft of het fysiek niet trekt of zo. Als je alleen wil komen voor pluisknuffels, dan moet dat natuurlijk ook kunnen. Maar dat zou dan weer raar zijn tov de (nilla) vrienden en familie die komen helpen... "Ja, die mensen daar komen voor een forum meeting :) ". Is denk ik toch een beetje raar?

:nopompom: Ik weet de oplossing ook even niet.

*Bus 136 stopt bij de hoofdingang. Daarnaast is het te voet ook goed te doen vanaf het Vredesplein en dat is het grote busstation van Waalwijk, waar ook de snellere bussen 137, 300, 301 en 302 stoppen.
** Bij de hoofdingang van het park is parkeren gratis. Bij de achteringang is een parkeerplaats van 1,-/uur of 4,80/dag, maar een klein stukje verderop is het ook weer gratis.
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: 15 Aug: WS-Park-Zomer-meet. Nu met meer pluis!

Bericht door chell »

Volgens mij is het vrij eenvoudig, Pluis doet haar meet en jullie de verhuizing en ieder kiest vervolgens zelf hoe hij/zij de dag indeelt. Komt heus goed! Toen wij verhuisden kwam de hulp ook verspreid over de dag en bij een picknick is dat ook geen probleem :)
Plaats reactie