parenclub oid

Voor vragen (duh...) die niet specifiek dom, sub of switchgericht zijn
Plaats reactie
beginner

parenclub oid

Bericht door beginner »

Ik heb op een ander forum gelezen over parenclub Monique die speciale BDSM avonden organiseert.
Zelf ben ik beginner op het gebied, mijn sv iets meer ervaren, maar een club heeft hij ook nog nooit bezocht.
Is Monique bekend bij jullie, zijn de ervaringen goed ?
is het de juiste club om te snuffelen en te ontdekken ?
Tips voor andere clubs oid zijn ook welkom
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: parenclub oid

Bericht door Arno »

Geen idee, parenclub Monique zegt mij niets.

Maar als je op bdsm-gebied wat ervaringen op wil doen, zou je mijns inziens beter kunnen beginnen met het bezoeken van munches en bijvoorbeeld de bijeenkomsten van de vssm. Daar kun je op een rustige manier kennismaken met bdsm zonder dat er dingen gebeuren waar je nog niet aan toe bent.

En hier op dit forum veel lezen en eventuele vragen stellen kan ook geen kwaad, kun je al veel van leren.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
Oppergodin_Hera

Re: parenclub oid

Bericht door Oppergodin_Hera »

monique is hier in de buurt. Ik ben alleen op parenclub avonden geweest. Ik hoor wisselende verhalen over de bdsm of holebi-avonden.
Als je hier in de buurt woont zou ik eens naar een munch in den helder gaan (georganiseerd door phedre die hier ook zit) Noord holland heeft geen vssm op dit moment. Monique is echt een parenclub met veel kamertjes en matrassen
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: parenclub oid

Bericht door Voleuse »

Ik heb het idee dat bdsmavonden in parenclubs meer swingen met een kinky randje is. Ik weet niet of dat is waar je naar op zoek ben?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: parenclub oid

Bericht door tessie »

Ik ben daar wel eens geweest, maar wel lang geleden. Was net een van de eerste keren dat ze die bdsm avond organiseerden. Was toen wel erg leuk. En zeker wel heel erg BDSM en niet veel swingen.
Ik hoor er nu regelmatig positieve verhalen over van vrienden, maar kan dus niet uit eigen ervaring vertellen hoe het nu is.
beginner

Re: parenclub oid

Bericht door beginner »

Misschien een domme vraag, maar wat is een munch ?
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: parenclub oid

Bericht door tessie »

Een bijeenkomst van kinksters, maar dan gewoon in een café. Dus gewoon casual kleding, en dan gezellig kletsen met elkaar over allerlei onderwerpen.
beginner

Re: parenclub oid

Bericht door beginner »

Ok, dank je wel.
Dat is dus eigenlijk een bijeenkomst om ervaringen uit te wisselen, informatie te verkrijgen, ook wel leuk om een keer te bezoeken.
De bdsm avond in Monique trok mij juist aan omdat je daar ook de praktijk ziet.
Wat rondkijken, evt zelf proberen enz
Of er veel swingers komen weet ik niet, dat is trouwens niet onze bedoeling, we willen het bij ons zelf houden.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: parenclub oid

Bericht door tessie »

Op een munch wordt er over vanalles gepraat. Soms helemaal niet over bdsm, en soms wel veel. Je kan altijd zelf over dingen beginnen tegen iemand met wie je kletst natuurlijk :-)

Als het je aantrekt om juist ook te zien hoe anderen spelen en evt zelf te spelen, dan zou ik gewoon lekker naar Monique gaan. Als je het niet leuk vind, weet je dat ook weer.
En zelfs als er swingers zijn, gaat alsnog niemand er vanuit dat jij/jullie daar aan mee willen doen hoor. Er gebeurt niks wat je niet wilt/
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: parenclub oid

Bericht door Ravelijne »

Eens met Tessie, het kan geen kwaad om een keer te gaan kijken. De tip van VSSM speelfeesten is ook een goeie, omdat daar de coördinatoren wel actief moeite doen om mensen die naar hun eerste feest komen wegwijs te maken. Maar elk feest heeft weer een eigen sfeer (nog los van de verschillende sfeer/opkomst per keer). Dus je zal toch wat moeten rondshoppen om te vinden welke locatie je aanspreekt.
beginner

Re: parenclub oid

Bericht door beginner »

Via de site van VSSM heb ik parenclub Inn4love gevonden waar ook elke maand een BDSM avond wordt gegeven.
Dus hebben we nu de keuze uit Monique of Inn4love.
Het trekt mij idd wel aan om te kijken, ik ben helemaal nieuw op dit gebied en wil graag ontdekken wat ik wil en hoever ik wil.
Natuurlijk ontdek je dat samen ook wel, maar ik heb het gevoel dat als je het ziet dat het dan tastbaarder wordt.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: parenclub oid

Bericht door Ravelijne »

Feestjes zijn ook gewoon leuk. Veel plezier! :)
Plaats reactie