Flogger of kat met 9 staarten

Voor vragen (duh...) die niet specifiek dom, sub of switchgericht zijn
Plaats reactie
beginner

Flogger of kat met 9 staarten

Bericht door beginner »

Ik ben een beetje aan het rondneuzen op internet omdat we binnenkort een nieuw speeltje gaan kopen.
Mijn Dom liet me een plaatje zien wat hij wel leuk vond.
Ik heb het opgezocht en het kan de flogger of de kat met de 9 staarten zijn.
Ze lijken erg op elkaar dus ik vroeg me af wat het verschil is.
De 1 heeft meer strengen dan de andere, maar zijn er meer verschillen ?
Misschien ook verschil in gevoel ?

Of hebben jullie andere suggesties voor een leuk speeltje ?
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Flogger of kat met 9 staarten

Bericht door juffie »

Als ik jou was zou ik met een flogger beginnen. Je kunt heel veel soorten floggers kopen, vaak voelen ze 'thud' aan als ze neerkomen, dat betekent zwaar. Je kunt er ook scherp mee slaan. Het ligt heel erg aan het materiaal hoe een zweep voelt, een suède strokenflogger voelt nauwelijks scherp, in tegenstelling tot een flogger van dik stug leer of stroken vijverfolie ofzo.

Een cat voelt doordat het het minder stroken zijn vaak scherper aan, die komen harder door. een dikke flogger verspreidt zich meer bij het neerkomen, dus voel je op een groter oppervlak wat. Een cat is striemender.

Het is dus maar net wat je lekker vindt.
MILF :grin_ani:
beginner

Re: Flogger of kat met 9 staarten

Bericht door beginner »

Dank je wel voor je uitleg
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Flogger of kat met 9 staarten

Bericht door Ravelijne »

Ik kan het ook aanraden om eens samen te shoppen. Bijvoorbeeld bij Laced Up in Utrecht, daar hangen de zwepen in de kelder en kun je ook even voelen hoe ze in de hand liggen. Afhankelijk van de winkel kun je ze ook uitproberen op je onderarm of bovenbeen, bijvoorbeeld. Dat helpt om een beeld te vormen van een speeltje. Bij Laced Up kunnen ze meestal ook goed advies geven over de spullen in hun collectie. Dat is ook nog een optie. :)
beginner

Re: Flogger of kat met 9 staarten

Bericht door beginner »

Is ook wel een goede tip, Utrecht is vanaf mij ongeveer een uurtje rijden, maar we kunnen er weleens een dagje uit van maken.
Zijn er nog meer winkels die je kunt aanbevelen ?
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Flogger of kat met 9 staarten

Bericht door Ravelijne »

De andere winkels waar ik wel eens kwam zijn Mr B en die andere in de Warmoestraat in Amsterdam. Maar die twee winkels richten zich in principe op de gay leather scene dus het assortiment en de sfeer zijn wel een beetje anders en ik geloof ook niet dat ze een heel uitgebreid assortiment floggers hadden. Wel heel veel fijne klemmetjes. :)

Oh, en On Top Of Love in Den Bosch, natuurlijk! :) Dat is net zo'n soort winkel als Laced Up, ook met ontzettend aardig personeel. :)

Andere mensen weten misschien nog wel meer adresjes. Op 8 November is ook een Kinky Warehouse Sale(een soort kinky markt met verschillende stands met nieuwe en tweedehands spullen & fetish kleding).
Plaats reactie