Mijn ex die mijn sexuele ontwaken niet kon bijbenen

Een bibliotheek vol gedichten, fantasieën en andere hersenspinsels
Plaats reactie
Ik zoek een sub

Mijn ex die mijn sexuele ontwaken niet kon bijbenen

Bericht door Ik zoek een sub »

Mijn ex vrouw toen ik vijftien jaar geleden vertelde over mijn fantasie die eigenlijk altijd onder de leden zat was er in het begin aardig van onder de indruk, zij was een vanilla en ik tot die tijd ook maar toen ik mijn fantasie vertelde en ik er eigenlijk werk van wilde maken wilde ze het wel proberen de eerste keer was een openbaring voor mij omdat ik Haar nooit eerder gedomineert heb.
Ze vond het ook wel spannend en eens in de zoveel tijd hadden we dit soort avondjes.vaak genoeg zei ze dat ze het eigenlijk toch niets vond maar deed het toch om mij tegemoet te komen ze kocht zelfs zweepjes en dergelijke.
we gingen zelfs op haar verzoek naar een partnerclub waar ik mezelf vermaakt ten koste achteraf van haar op de terugweg liet ze ineens weten te willen scheiden wat ik absoluut niet wilde want ik hield enorm van haar maar na veel emotionele gesprekken bleek dat ze wilde zien hoe graag ik dit allemaal wilde boven haar en voor haar was het duidelijk hier niet meer in mee te willen gaan.
ik hou nog steeds van haar maar zij ziet me als vies en smerig (geen goed einde)
ik heb het er nog moeite mee maar ik zie dat ik ook verder moet.
komt dit bekend voor?Ben ik nu een vette egoïst?
ik ben,geloof ik,ook maar een mens
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: Mijn ex die mijn sexuele ontwaken niet kon bijbenen

Bericht door Arno »

Nee, ik vind jou geen egoïst. Want als je bdsm gevoelens hebt, dan kunnen die jou heel erg dwars zitten in mogen zijn wie je bent. Dus dat jij daar iets mee wil doen, is dan ook niet meer dan logisch. Je hebt het met haar geprobeerd, en het is jammer genoeg niet gelukt. En dus ja, jij bent ook maar een mens.

Ik hoop dan ook van harte dat je toch iemand gaat vinden waarmee je die gevoelens op een goede manier kunt beleven.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Mijn ex die mijn sexuele ontwaken niet kon bijbenen

Bericht door Ravelijne »

Het klinkt alsof jullie het geprobeerd hebben, maar dat het gewoon niet werkte. Je gevoelens op zich maken je geen egoïst. Jammer dat het geen goed einde had. Maar het klinkt alsof je goed bezig bent met wat er gebeurt is te verwerken en een nieuwe start te maken. Sterkte daarmee!
Ik zoek een sub

Re: Mijn ex die mijn sexuele ontwaken niet kon bijbenen

Bericht door Ik zoek een sub »

Dank jullie wel voor deze steun want ja ik heb het er nog steeds moeilijk mee.
Vooral haar mij in de waan laten dat ik het mag ervaren en die vrijheid wel gunnen maar niet accepteren achteraf valt nogal zwaar.
Ze zal ook geworsteld hebben maar ergens voelt het alsof ik ben bedrogen door haar goedkeuring in mijn ontdekkingstocht door mij te voeden met allerlei sexuele spelletjes inclusief de partner club waar ze het goed vond dat ik genoot van andere vrouwen,dat bleek allemaal een leugen dus en in scene gezet.
Komt dit vaker voor?ik ben dan wel degene die ,met goedkeuring,mijn weg mocht gaan maar achteraf blijkt je partner hierover niet eerlijk te zijn.dat vond ik het zwaarst om te accepteren.en dat werd ons dan ook fataal.
Ze wil ook niets meer met me te maken hebben.mijn kinderen zijn al het huis uit maar die willen me ook niet meer zien (vieze SMer zei mijn dochter laatst)ik ben benieuwd hoe zij aan die informatie komt.neemt niet weg dat ik nog gevoelens heb voor mijn ex,was liefde en sex maar één en hetzelfde ding.
Oppergodin_Hera

Re: Mijn ex die mijn sexuele ontwaken niet kon bijbenen

Bericht door Oppergodin_Hera »

Ow dat komt vaker voor. Mijn ex wist ook van alles af, maar was achteraf altijd jaloers en altijd bereidt leugens van zijn sub te geloven over mij. Hoe hard ze ook ontkracht werden door oa phedre. Een huwelijk kan daar niet tegen. Het vertrouwen aan beide kanten is beschaamd
Ik zoek een sub

Re: Mijn ex die mijn sexuele ontwaken niet kon bijbenen

Bericht door Ik zoek een sub »

Ja het vertrouwen ging eigenlijk na het bezoek aan de partner club hard achter uit,er stierf iets bij mijn ex dat sterker werd naarmate de tijd verstreek,ik zag dat wel maar wilde het niet zien ofzo.
Anstecy

Re: Mijn ex die mijn sexuele ontwaken niet kon bijbenen

Bericht door Anstecy »

Ik ben er natuurlijk niet bij geweest, maar ik vind het niet klinken alsof je ex jou expres in een waan liet. Ze heeft geprobeerd mee te gaan in een wens en ik vind het vooral klinken dat ze haar eigen grens niet goed heeft gezien, gevoeld, bewaakt, whatever. En als je het gevoel hebt dat er over je grens wordt heen gegaan, dan ga je daar op een gegeven moment last van krijgen.
Veel sterkte met verwerken, maar vooral ook met het uitzoeken wat je nu wilt en voelt en waar jij blij van wordt. Natuurlijk ben je niet vies of pervers, hooguit een beetje kink. En dan ben je hier in goed gezelschap.
Plaats reactie