Muurdecoratie

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Muurdecoratie

Bericht door pluis »

Dingen voor aan de muur komen bij ons ook niet van IKEA. Ik wil eigenlijk een set van deze en / of deze. Grappig, want ik ben verder helemaaaaaaal niet van de vintage. Alleen met posters schijnbaar wel.

En dan eigenlijk nog een toffe grote foto van een Utrechts stadsgezicht, ergens. Liefst van de Sterrenwacht, maar ik heb nog niks echt moois gevonden.

Wat heb jij eigenlijk aan de muur, Daantje? Kan ik dat nog vinden in het 'post over je eigen stekje' topic?
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: 't zijn de kleine dingen

Bericht door Daantje »

Ik weet niet of er nog recente foto's van mijn stekje in dat topic staan. Ik heb natuurlijk dat megalomaan grote schilderij met dezelfde afbeelding van mijn geboortekaartje aan de muur, boven mijn eettafel hangt een zeefdruk van Henk Kuipers (Franka, uit de tijd dat hij nog heel realistisch tekende) en sinds kort heb ik eigen werk boven het dressoir.

Ik heb geen stadsgezichten van Utrecht in mijn archief, de Sterrenwacht goed op de foto krijgen is nog best een uitdaging, die ligt nogal verscholen tussen bomen. Vanaf de Singel wellicht.

Edit: die zeefdruk is wel te zien bij de Stekkies, deze hangt boven mijn dressoir:
(maar dan wél scherp, dit is een snelle re-size)

Afbeelding
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: 't zijn de kleine dingen

Bericht door Ravelijne »

Mooie posters, Pluis! Die van Yellowstone vind ik in het bijzonder prachtig. Leuk draadje in dit topic. :)
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: 't zijn de kleine dingen

Bericht door chell »

Kunnen we een "wat hangt er aan je muur"-afsplitsingtopic maken? Best leuk om eens te zien namelijk :D
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: 't zijn de kleine dingen

Bericht door Ravelijne »

Lijkt mij ook een leuk topic! Al hangt hij hier nog niet, ik heb een paar jaar geleden deze aan Zarath cadeau gedaan:
Darth Vader.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: 't zijn de kleine dingen

Bericht door juffie »

Zal straks ff splitsen. :)
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Muurdecoratie

Bericht door juffie »

Done!
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Muurdecoratie

Bericht door pluis »

Yay, leuk :) Nieuw topic.

We hebben de planetenposters cadeau gekregen van mijn ouders voor kerst / sinterklaas. Ze moeten binnenkort aankomen en dan ga ik ze denk ik boven de boekenkasten hangen.
lotus {P}

Re: Muurdecoratie

Bericht door lotus {P} »

Ik heb niet echt veel muur in mijn kamer, maar wat ik heb wordt ingenomen door een letterbak met een deel van mijn verzameling, een merklap gemaakt door mijn oma en een action painting van mijn eigen hand.
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Muurdecoratie

Bericht door Crownless »

Ik heb deze besteld voor boven de bank.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Muurdecoratie

Bericht door chell »

Ohja, ik wilde hier ook nog posten! :D Wij hebben best heel veel aan de muur eigenlijk.

Eéntje om mee te beginnen, want dit is wel mijn lievelings denk ik.
11228898_952496571441925_3772167781687711369_n.jpg
11391425_952773494747566_1541381467115657464_n.jpg
De tekenaar van deze illustratie ontmoetten we bij toeval op een marktje in Berlijn. We waren meteen aangetrokken tot zijn tekeningen. Kort daarna bleek hij Nederlands te zijn en in Berlijn te wonen.
We hebben 2 van zijn illustraties gekocht. Deze was natuurlijk op mijn/ons lijf geschreven. Een stoere chick met camera en de skyline van Berlijk subtiel op de achtergrond. Het geel is precies de accentkleur geel die we hier en daar in huis hebben en het groen van de achtergrond past prachtig op het vintageblue van de muur.

Het was wel even zoeken naar een mooie manier van inlijsten, maar deze lijst maakte het voor mij echt af :inluv: :inluv:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Muurdecoratie

Bericht door Ravelijne »

Berlijn is een thema bij WSers, geloof ik. :) Prachtige beelden, allebei. Ik wil toch ook nog eens een keer naar Berlijn, als het even lukt. Ik vind jullie huis nog steeds zo mooi, Chell!
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Muurdecoratie

Bericht door chell »

Terecht dat Berlijn een thema is.
Berlijn is zo'n heerlijke stad. En niet duur, dus zeker eens gaan hoor!

En ik vind ons huis ook nog steeds zo mooi. Hoewel nu wel wat minder :(

Die van jullie is ook cool Crownless! Ben benieuwd hoe die straks boven de bank staat, hoe groot is 'ie?
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Muurdecoratie

Bericht door pluis »

Ik ben gelijk even bij Naxart gaan kijken (voor boven onze bank). Wat een leuke collectie hebben die, zeg! Dank voor de tip, Crownless.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Muurdecoratie

Bericht door Daantje »

Berlijn staat hier ook hoog op het lijstje. Ik overweeg komend jaar ook maar eens d'r trein te pakken voor een weekje.

Ontopic: deze hangt boven mijn eettafel. Ik heb al heel lang een zwak voor Nederlandse en andere Europese strips. Dit is een gesigneerde print van Henk Kuijpers (Franka) die ik voor een tientje uit het posterrek van een stripwinkel trok, toen ik daar eens doorheen bladerde.
DSC_0378.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Plaats reactie