Partner vinden

Voor vragen (duh...) die niet specifiek dom, sub of switchgericht zijn
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Partner vinden

Bericht door Voleuse »

Actieve belgische fetlifegroepen zijn er overigens ook genoeg:
https://fetlife.com/groups/2709" onclick="window.open(this.href);return false;
https://fetlife.com/groups/63680" onclick="window.open(this.href);return false;
https://fetlife.com/groups/51829" onclick="window.open(this.href);return false;

Positief blijven :). Je bent echt niet alleen! Er zijn heel veel kinksters, ook van jouw leeftijd, ook in België.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
staf007

Re: Partner vinden

Bericht door staf007 »

Ik wil nu niet lastig doen hoor, maar de gewone munches die hier op staan zijn min 80km van bij mij en bij oost en west vlaanderen staat er "to be confirmed"

Al andere activiteiten zijn in clubs voor gevorderden en liefst paren.

Ik denk toch dat jullie hier in nederland in een meer luxueuzere situatie zitten. ( merk ik ook aan het aantal nederlandse fora en site's )

In belgie niks ( tenzij puur commercieel )
Oppergodin_Hera

Re: Partner vinden

Bericht door Oppergodin_Hera »

Als ik naar de dichtsbijzijnde munch ga ben ik ook een uur onder weg. En dan moet ik oppas regelen enzo of hopen dat mijn ex in nederland is. Denk dat je voor alles wel een excuses kan vinden
staf007

Re: Partner vinden

Bericht door staf007 »

Ik zoek geen excuses hoor, had alleen gedacht dat het iets gemakkelijker ging zijn.
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Partner vinden

Bericht door pluis »

Net als de meeste dingen in het leven: je krijgt er toch een beetje uit wat je erin stopt. Ja, munches zijn soms ver weg en lastig en zo. Maar als je eenmaal mensen kent (en dat kan met een munch of drie en tussendoor online kletsen best snel gebeuren) kun je natuurlijk prima in je eigen buurt wat organiseren. Als mensen je eenmaal kennen als een leuk en gezellig en betrouwbaar iemand, zul je ook eerder uitnodigingen krijgen om eens bij mensen thuis te komen voor een hapje en een kopje.

Laat je dan ook vooral van je menselijke kant zien en niet alleen van de 'zoek een partner kant'. Zelfs als de mensen die je leert kennen in relaties zitten, zullen ze hun vrijgezelle vrienden eerder voorstellen aan een tof mens dat een vriend van ze geworden is, dan aan iemand die alleen belang stelt in het relatiepotentieel van andere mensen en verder toch vooral niet geïnteresseerd lijkt..

Ik verheug me in elk geval op je voorstelpost!
staf007

Re: Partner vinden

Bericht door staf007 »

Voorstelpost ?

Sorry ik ben nieuw hier :roll:
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Partner vinden

Bericht door Voleuse »

Okee, die munches zijn misschien wat verder weg. Als je niet in de buurt van een grote stad woont kan het soms lastig zijn, maar vaak is het dan ook een kwestie van iemand die het initiatief neemt om iets te organiseren. Wat je sowieso kan doen is in die groepen meepraten, en misschien daar eens vragen wat er zoal in jouw buurt te doen is. Misschien is er iets waar wij hier niet vanaf weten. Ik merk een beetje een afwachtende houding bij je maar kinksters ontmoeten is hartstikke leuk! We zijn aardig! I swear :)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
cinderella
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 aug 2009, 10:58
Locatie: Overijssel

Re: Partner vinden

Bericht door cinderella »

In Nederland zijn de meeste munches ook in de randstad, en daar woont ook niet iedereen. Afhankelijk van waar je woont zul je dus meer of minder kilometers moeten afleggen. Probeer een andere activiteit aan een munch te plakken, zodat je niet alleen daarvoor gaat, en dan heb je ook gelijk een leuk gespreksonderwerp. Als ik niet verder dan een half uur rijden als maatstaf had genomen, had ik mijn twee langstlopende relaties nooit gehad trouwens.
toen doet er nu niet meer toe
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Partner vinden

Bericht door pluis »

staf007 schreef:Voorstelpost ?
Onder het forumkopje 'Who's who?' kun je een draadje aanmaken en jezelf even voorstellen. Leren we wat meer over je en kun je gelijk beginnen met het vrienden maken :)

Nieuw zijn is helemaal niet erg. Leuk juist!
staf007

Re: Partner vinden

Bericht door staf007 »

Ik heb op fetlife wat informatie gevraagd over munchen in Vlaanderen. Afwachten dus.. ;)
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Partner vinden

Bericht door kitten »

Nieuw zijn is ook hartstikke leuk! Alles nog ontdekken en zo. Ja, het is wat lastig om op te starten, maar ook ik ga de reeds gegeven adviezen bevestigen: munches werken. En soms moet je daar inderdaad verder voor reizen. In dit dorp is ook niks te beleven. Meestal ga ik naar Utrecht, Amsterdam of Den Haag, allemaal meer dan een uur rijden. Maar zo de moeite waard! Naast de kans op een bijzonder iemand te ontmoeten, krijg je er ook al snel een hele fijne vriendenkring. Mensen die je accepteren zoals je bent. :)
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Partner vinden

Bericht door Peter^ »

Bedankt voor het opzoeken Voleuse. Ik kan me alleen maar aansluiten bij vorige reacties. @Oppergodin_Hera: een niet-sadistische(extreme) mrs zoeken is ook lastig. Maar...ze bestaan wel. Tip voor als je naar bijeenkomsten gaat: spreek mensen/vrouwen aan als mens tot mens. (dus niet als Meesteres). Ga zonder verwachtingen naar een bijeenkomst. Of stel je verwachtingen zo laag mogelijk. Bijvoorbeeld: als ik met één iemand gepraat hebt, ben ik al tevreden. Succes
Geniet van de positieve momenten.
Oppergodin_Hera

Re: Partner vinden

Bericht door Oppergodin_Hera »

Peter^ schreef: @Oppergodin_Hera: een niet-sadistische(extreme) mrs zoeken is ook lastig. Maar...ze bestaan wel.
Ik besta ook (ben namelijk helemaal niet extreem sadistisch) maar relaties zijn sowieso moeilijk en bdsm relaties nog een treetje of 3 moeilijker en als onderdanige man een factor 10 nog moeilijker. Er zijn volgens mij altijd nog minder dominante vrouwen dan onderdanige mannen. En dan moet je smaak nog bij elkaar passen. Zag vanmiddag op fl een advertentie voor ene vrouw op rubber laarzen.. Tja met dat soort voorkeuren moet je niet bij mij zijn
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Partner vinden

Bericht door Ravelijne »

Uit cijfertjes blijkt dat het wel meevalt, er zijn in verhouding best 'genoeg' dominante vrouwen en niet extreem veel meer sub-mannen. Maar mannen schrijven sneller een advertentie of berichtje dus lijkt het al gauw zo. Veel mensen zijn lang op zoek, maar dat zit 'm dus niet persé in de aantallen want als je echt gaat tellen valt dat verschil best mee.
Bitemarks
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:17
Locatie: Zelhem

Re: Partner vinden

Bericht door Bitemarks »

Er zijn inderdaad best veel leuke dominante vrouwen. Ik denk dat het wel helpt om ze eerst als leuke vrouw te zien ongeacht hoe dominant ze zijn.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
Plaats reactie