feedback gevraagd op fetlife profiel

Voor vragen (duh...) die niet specifiek dom, sub of switchgericht zijn
DutchC0w

feedback gevraagd op fetlife profiel

Bericht door DutchC0w »

Wie wil mij feedback geven op mijn fetlife profiel?
https://fetlife.com/users/4718042" onclick="window.open(this.href);return false;
Taal, type of spelfouten, algemene indruk, snijd het een beetje hout ???, leest het lekker, spreekt het aan, mis je nog iets, alle feedback is welkom.
Gebruikersavatar
JerryM
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2009, 07:51

Re: feedback gevraagd op fetlife profiel

Bericht door JerryM »

Ik zou het gewoon in het Nederlands houden, tbh. Tenzij je je richt op buitenlandse subs.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: feedback gevraagd op fetlife profiel

Bericht door tessie »

Ik vind persoonlijk je nick vrij opvallend en eerlijk gezegd niet heel charmant. Zit er een bepaald verhaal achter? Dan is dat mss leuk om te vertellen/uit te leggen.

In de eerste alinea zou ik nog even kijken naar de leestekens.

Ik ben het met Jerry eens en zou het idd in het Nederlands doen. Dit leest niet zo lekker weg. Verder vind ik het zelf niet zo interessant om te horen wat iemands vorige relaties waren (zeker niet als je op zoek bent naar een nieuwe relatie). Ik zou het leuk vinden om wat meer te lezen over jou als persoon.
En wat je schrijft over 'equality, honesty, respect and trust' vind ik een beetje een open deur. Iedereen vind die dingen belangrijk, in het leven, in een relatie en in een bdsm relatie.

Verder vind ik je profielfoto wel grappig, maar niet zoveel zeggend. Ik zou een foto van jezelf als profielfoto nemen. Dat hoeft helemaal niet met je gezicht, kan ook onherkenbaar, of in elk geval een foto die jij hebt gemaakt (en er wel oke uit ziet) van iets wat iets over jou zegt, iets wat je mooi vind oid.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: feedback gevraagd op fetlife profiel

Bericht door Voleuse »

Ja, met tessie eens op alle punten.
Opzich ben je wel redelijk op weg, maar een fetlifeprofiel komt sowieso pas tot leven als je naar events gaat en vrienden maakt en hun activiteit gaat volgen en dan misschien zelf ook wat post.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: feedback gevraagd op fetlife profiel

Bericht door thaliya »

Eens met mijn voorgangers. De Engelse tekst heeft een aantal fouten dus die zou ik zeker weghalen. Of, als je doel is om Engelstalige mensen aan te spreken, corrigeren.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: feedback gevraagd op fetlife profiel

Bericht door eireann »

Vanwege het woord 'cow' in je nickname ging ik er al tijden vanuit dat je een vrouw was. Maar dat is dus niet zo :) En dan ook nog een onaardige vrouw (she's such a cow) is geen compliment in het engels :) Ik zou de tekst aanpassen naar Nederlands, de inhoud opzich is prima, al hoef ik ook nooit over exen te lezen als iemand zich voorstelt. Ga vooral meer DOEN met je profiel, wordt lid van groepen die je interesse hebben, doe mee in discussies etc. Dat helpt een profiel levendig te maken
**Self Rescuing Princess**
DutchC0w

Re: feedback gevraagd op fetlife profiel

Bericht door DutchC0w »

Dank voor alle reacties tot zover. Nu weet ik weer waarom ik mijn profiel zolang leeg heb gelaten....
Mijn eerste stappen online op fetlife en dating gezet. Het is allemaal nog erg onwennig voor me (ook nog nooit eerder gedaan aan vanilla online dating, dus een dubbele stap in het onbekende voor me).

Nu net geprobeerd mijn nick te veranderen wat natuurlijk mis ging .... En ik laat mijn nick toch mijn nick; ik gebruik deze al zo lang. Ik merk dat het een onderdeel van mijzelf is geworden (is/was op fetlife dus dezelfde die ik hier gebruik). Haha Moet ik weer even denken aan de reactie van oppergodin Hera in het who is who die mijn nick associeerde met hucows, wel wie weet, misschien ooit op een dag.
De eerste opzet heb ik gemaakt nav vragen op bdsmzaken, de eerste daarvan is 'wat is jouw eerste bdsm ervaring'..
Hebben jullie misschien andere vragen die mij kunnen inspireren tot het schrijven van een andere tekst?

@Tessie Ja vertrouwen, eerlijkheid en respect zijn hier (gelukkig) gemeengoed, op fetlife ook mag ik hopen?

Maar .... lees onderstaande tekst maar eens (van het bdsmzaken forum). Ik krijg er persoonlijk de kriebels van.

Ik heb inmiddels de leeftijd dat ik pak wat ik pakken kan en dan zijn onervaren subs een veel makkelijker prooi dan die al een tijdje mee gaan en waar al eerder een paar dominanten overheen zijn gegaan. Want die smijten meteen met waslijsten, waarop alle voorkeuren en harde grenzen tot in detail staan genoteerd, om de oren. Dan krijg je het gevoel dat je alleen kan komen opdraven om die even in de praktijk te brengen.

Neen, ik vind mij meer in de benadering van Bratt: Zo'n naïeve beginner binnen hengelen, waar je alles mee kan doen wat je wilt zolang je haar laat geloven dat het zo hoort. Tegen die tijd dat ze er achter komen dat er meer speelt onder de bdsm hemel, schrijven ze in hun profiel dat de eerste ervaring als "thuiskomen" voelde en ze nu een dominant hebben die pas tevreden is als zij ook tevreden zijn. Kortom ; een watje dus.


@thaliya: wat zijn die fouten dan? -edit: laat maar even zitten voorlopig, ik denk dat een engelse tekst niet zo veel toevoegt op dit moment. Het is wel zo dat ik in het Engels makkelijker kan schrijven wat er van binnen speelt dan in het Nederlands.


Oh en ik heb ook heel veel aan positieve feedback, niet alleen voor mijn eigen ego maar weten wat wel aanspreekt brengt me weer wat verder
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: feedback gevraagd op fetlife profiel

Bericht door phedre »

niet gelezen, is engels profiel dus blijkbaar niet voor het nederlandse publiek.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: feedback gevraagd op fetlife profiel

Bericht door Voleuse »

Er staat wel nederlands in hoor phe, iets verderop. Tenzij het is aangepast.

@Dutchcow je moet t je niet persoonlijk aantrekken he ;). Als je ff niet weet hoe het anders moet, laat het dan lekker staan. Je kan het altijd nog veranderen.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: feedback gevraagd op fetlife profiel

Bericht door Ravelijne »

Wat ik tof vindt is dat je vanuit jezelf schrijft en duidelijk aangeeft waar je interesse ligt. Het wekt de indruk dat je op een positieve manier open staat voor ontmoetingen. En wat ik supertof vind is dat je om feedback vraagt. Ik vind dat sterk en door te vragen hoe het op anderen overkomt en dat weer te verweven in de volgende versie, gaat het steeds meer weerspiegelen wat je eigenlijk bedoelt. :)

Verder zijn er goeie punten gemaakt. Dat zinnetje over je eerste BDSM ervaring/introductie met dat vriendinnetje zou je nog kunnen laten staan, maar ik zou idd de zin daarna een beetje herschrijven, gewoon dat het sindsdien altijd wel op een bepaalde manier deel uitmaakte van relaties. Of dat gewoon weglaten, inderdaad. De eerste drie zinnen ook nog in het Nederlands en een foto die wat meer beeldend is en misschien nog wat uitleg over waar je nick vandaan komt, en dan heb je al een heel mooi profiel, denk ik. :)
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: feedback gevraagd op fetlife profiel

Bericht door isara »

DutchC0w schreef:
@Tessie Ja vertrouwen, eerlijkheid en respect zijn hier (gelukkig) gemeengoed, op fetlife ook mag ik hopen?
Ik wil de Fetlife gemeenschap niet afzeiken, maar het is echt niet zo dat SM'ers aardiger tegen elkaar omdat we allemaal aan BDSM doen en het toch zo belangrijk is dat we daardoor lief tegen elkaar zijn. Ook op Fetlife heb je mensen die roddelen, elkaar afzeiken en voor rotte vis uitmaken. Geeft ook verder niet zo veel, op elke vorm van social media heb je gedoe.

Welkom verder hoor :hypocrite:
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: feedback gevraagd op fetlife profiel

Bericht door thaliya »

Ik zag dat je het Engelse stuk weg had gehaald, als je dat weer terug wilt zetten dan wil ik je prima helpen om dat kloppend te maken. In je Engelse paragraaf missen wel punten aan het einde van de zinnen. Dom zou ik zelf met een hoofdletter schrijven maar misschien wil je juist wel aangeven dat je niet van de hoofdletters bent.

Ik vind het stuk vanaf "ik ben niet de Dom" erg goed omdat me dat iets verteld over wat je zoekt en of ik dus eventueel in dat plaatje zou passen als ik op zoek zou zijn.

Ik vroeg me nog wel af waarom je gelijkwaardigheid binnen de BDSM minder belangrijk vindt? Misschien bedoel je wel gelijkheid, of misschien bedoel je dat je hardcore into vernederen bent.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: feedback gevraagd op fetlife profiel

Bericht door tessie »

Ik vind je profiel er nu echt veel beter uitzien!
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: feedback gevraagd op fetlife profiel

Bericht door thaliya »

Ik ook! Leuke foto!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: feedback gevraagd op fetlife profiel

Bericht door phedre »

prima profiel zo :)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Plaats reactie