Zwanger en kinky

Voor vragen (duh...) die niet specifiek dom, sub of switchgericht zijn
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Zwanger en kinky

Bericht door Crownless »

Heej guys,

Goed nieuws! Ik ben zwanger! 17 weken inmiddels en Bryan en ik zijn superblij!

Slecht nieuws: de moeite die het kostte om zwanger te worden was dodelijk voor ons seks- en kinkleven. En daar wil ik het met jullie over hebben. Als jullie het herkennen of tips hebben, hoor ik het graag!

Het ding van de knoop doorhakken en zeggen: wij gaan voor een baby, zorgt ervoor dat je eigenlijk ook a la minute zwanger wilt zijn. Gewoon met je vingers knippen en klaar. Zo werkt dat natuurlijk niet. Ik ging niet in de weer met ovulatietesten, maar had wel een app die me zei dat ik nu in de vruchtbare periode zat. En de eerste maand is dat leuk. De tweede ook nog wel. Maar uiteindelijk werd het baby-maak-seks. En dat was het tegenovergestelde van sexy.

Maar, het was vrij snel raak. En hoe! Bam! Pijnlijke borsten. Hoppa! Misselijkheid en overgeven. Alsjeblieft! Een hypervermoeidheid erbij! Ik vond het zwaar. Mijn lijf voelde ziek en zwak en terwijl ik blij moest zijn voelde ik me vooral schuldig. Niet in de laatste plaats omdat ik niets meer van Bryan moest hebben. Ik voelde me superschuldig. Zadelde ik hem eerst op met saaie seks, wilde ik nu al niet eens meer aangeraakt worden.

De eerste zwangerschap eindigde in een miskraam. Het hartje heeft nooit geklopt, bleek uit de echo. Ik wilde wachten tot mijn lijf het vruchtje zelf zou afstoten. Maar na een week gaf ik het op. Mijn lijf bleef zwanger voelen.

Laten weten het maar niet over de miskraam hebben. Behalve dat ik dacht dat Bryan nooit meer seks met me zou willen hebben nadat ik de hele woonkamervloer onder had gebloed. En ik zelf op een bepaald moment dacht dat ik dood ging.
Bryan was wel superlief. Hij zette me onder de douche, dweilde de vloer, en kookte voor me. En grapte dat pasta met rode saus misschien niet de beste culinaire keuze was.

Dat is nu bijna een jaar geleden. Na dat voorval kwam het niet echt goed met mijn innerlijke sexyness. Ik voelde me verraden. En leeg. We hebben samen gerouwd om het kindje dat nooit was, en gingen 4 maanden na de miskraam samen naar het ziekenhuis toen bleek dat er nog een stukje 'zwangerschapsproduct' in de baarmoeder was blijven zitten.

We gingen naar een paar feestjes in het laatste half jaar van 2015. De enige keren dat we daadwerkelijk iets met seks of kink deden. Het voelde raar. Als ik eenmaal in de dominante headspace zat voelde het goed, maar de drempel was verhoogd. En het begon meer service-dom te voelen. Dat Bryan het nodig had was meer drijfveer dan dat ik wilde.

Als er werd gespeeld, was ik vooral dominant. Mijn subbigheid bestond vooral uit veel geknuffeld willen worden. En ruwe 'het maakt me niet uit wat jij wilt'-seks. Op seksueel gebied wilde ik keihard gebruikt worden.

En dat laatste lukte wel. Kuddos voor Bryan. Hij is echt de beste :inluv:

Begin dit jaar was ik weer klaar om nog eens te proberen. Dus enter de baby-maak-seks. En twee maanden later was het raak. De hele bubs. Pijnlijke borsten, meerdere keren overgeven op een dag, non-stop misselijk en zo moe. En weer schuldig naar Bryan. En vooral heel onzeker of dit vruchtje wel ok was. De eerste keer was zwaar, maar ergens wel dragelijk omdat ik wist waar ik het voor deed. Nu wist ik dat de misselijkheid en andere kwaaltjes geen garantie was.

En man, wat waren we blij bij de eerste echo! En de daarop volgende controles. Het zat goed! En zit het nog steeds! Hoera!
(Hoewel ik ook wel zenuwachtig ben voor de 20 weken echo)

Mijn lijf transformeerde weer. Mijn borsten gingen al vrij snel van cup b naar cup d. Te snel, naar mijn mening. Ik hield van mijn b-cup. De enorme borsten die ik nu in de spiegel zie lijken vreemd. Niet van mij. Niet meer onderdeel van mijn seksualiteit. Zo groot en waar zijn die mooie schattige tepeltjes gebleven? Het zijn melkfabriekjes nu. Soms lekken ze al. Ik hoop dat ik er nog aan wen.
Gelukkig doen ze geen zeer meer, maar ik vind het niet meer fijn als Bryan eraan zit. Ze zijn gevoelig en... nou ja, niet meer van mij. Heel raar om uit te leggen.

Zo rond de 14 weken leek het alsof ik ineens wakker werd. Misselijkheid verdween als sneeuw voor de zon. En moe ben ik nog wel, maar niet meer zo erg. Het gaat goed!

En met dat die misselijkheidsmist optrok, ontwaakte ook weer een stukje seksualiteit in mij. Ik begon weer voorzichtig te masturberen. Te fantaseren. En te zien dat Bryan enorm met zijn subbige ziel onder zijn arm liep.

Dus ging ik op zoek naar mijn dominante headspace. Dat bleek lastiger dan ik dacht. Mijn concentratie is behoorlijk achteruit gegaan (ik gooi het op de hormonen) en ben heel gevoelig voor alles wat schattig is. En iets wat schattig is pijn doen... het koste wat moeite. En bracht me aan het wankelen. Mijn hoofd liep over. Doe ik het nog wel goed? Wil k dit wel echt? Oh my goth dat deed echt pijn, fuck wat doe ik nou weer? Oh nee hij huilt bijna, wacht, dat is juist goed, doorgaan... maar ik wil hem troosten! Aaargh!

Gelukkig was mijn lijf wel zo vriendelijk om me doorweekte slipjes te bezorgen. Dat is vertrouwd. Zie je wel, ik doe dit omdat ik er geil van word!

Afgelopen weekend zouden Bryan en ik naar een metal festival gaan. En ik wilde niet. Noem me oppervlakkig, maar geen alcohol mogen drinken terwijl je tussen het merendeel aangeschoten metalheads staat, vind ik niet leuk. En ik mis alcohol wel een beetje. Nog even los van het feit dat ik nu 's nachts naar het toilet moet en ik mezelf niet elke keer uit die tent zag kruipen om op zoek te gaan naar de dichtstbijzijnde dixie. Al helemaal niet omdat mijn reukvermogen ook een ontzettende boost heeft gekregen.

Dus ik stelde een alternatief voor: vrijdag showboat en zaterdag club femme. En een hotel. Wij tweetjes. Zonder wie dan ook.

Bryan ging akkoord, en ik... kreeg een beetje spijt? Performance angst? Ik was niet vooruit te branden op vrijdag. Wat als ik dicht zou slaan? Heel het weekend verpest!

Maar, besloot ik, ik kan dit. Ik wil dit. Dit is goed. Goed voor ons. Goed voor mij.

Mijn showboat outfit paste niet meer. Gelukkig had ik een alternatief dat nog net wel paste.

En de boot was... raar. Het was raar omdat ik me steeds bewust was van mijn buik. En de baby erin. Op een gegeven moment was ik Bryan aan het slaan met een paddle (of beter gezegd, een kaasplank van de IKEA. Naar ding). Bryan bewoog te veel naar mijn zin. Dus ik ging tegen hem aan staan, greep hem bij zijn ballen zodat hij zou stoppen met bewegen. En met dat ik dat deed voelde ik mijn buik tegen zijn heup. Het was net alsof er met neon letters door mijn hoofd flitste: BABY. En dat deze sexy kermende man de vader is. En ineens alle liefde. Ik wilde hem knuffelen en zoenen en samen de dekenburrito doen en Netflix kijken. Ik stond daar in een sm ruimte met mensen om me heen en was even kwijt wat ik ook weer in vredesnaam aan het doen was.

Ik doe hem pijn omdat hij dat fijn vindt. Omdat hij weet dat ik dat ook fijn vind.

Oh ja. Dat was ik aan het doen. Ik voelde hoe mijn gezicht een grijns vormde en ik ging verder met slaan.

Mijn energie was sneller op dan normaal op de boot. In wat ik bedoelde als een korte pauze werd bewustwording van hoe moe ik eigenlijk was, en hoe strak mijn kleding eigenlijk zat.

Bryan en ik hadden een fantastisch weekend. Veel gespeeld. Zelfs met seks. Ondanks mijn twijfel. Ondanks mijn 'nieuwe' lijf. Ondanks mijn verminderd gevoel van sexiness. Ik moet echt nog wennen. Ik heb een buikje, en grote borsten. Ik voel me niet sexy, eerder opgeblazen. Ik voel me daar onzeker door. Zeker als Bryan naast me staat in zijn fetisj gladiator outfit en ik ernaast in een 'dit past nog net wel' jurkje. Bryan is eyecandy, ik voel me dat niet.
Soms doet mijn onderbuik zeer, en een orgasme voelt ook anders. En ergens... ergens voelt seks en kink nu anders voor me. Ik had nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar er mist denk ik een stukje instinct. Een stukje geilheid. Ik voel meer verbondenheid nu.

Het is een heel verhaal geworden. Oeps :mrgreen:

Hoe dan ook, is dit herkenbaar? Hoe was dat voor andere dames tijdens de zwangerschap? En heren? Zou je wat kunnen met een zwangere dame?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Yara
Berichten: 39
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:51
Locatie: Bussum

Re: Zwanger en kinky

Bericht door Yara »

Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap!

En ja ik herken zeker dingen. Sowieso de vermoeidheid (ook nu met 26 weken nog) en minder behoefte aan seks en spel. Ik heb nu niet echt tijd om een heel verhaal te schrijven, maar dit wilde ik in ieder geval even zeggen. Als het lukt kom ik er op terug van de week.
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Zwanger en kinky

Bericht door tessie »

Voor mijn eerste zwangerschap deden we wel eens ageplay achtige dingen, maar sinds ik zwanger was, vond ik dat ineens echt een super afstotelijk idee. Daarna ook nooit meer terug gekomen.
Verder bij beide zwangerschappen super veel last gehad van vermoeidheid, maar wel veel zin om te spelen, dat was soms wel lastig die combi. En soms tijdens het spelen vond ik het ook raar als ik tijdens of vlak na een spel de baby voelde bewegen, dan voelde ik me soms schuldig ofzo, alsof je niet zulke dingen zou mogen doen met een baby in je buik.

Ik vond het leuk jullie even gezien te hebben op de boat. En ik vond dat je er super goed uitzag!
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: Zwanger en kinky

Bericht door Jezebel »

Gefeliciteerd!

Ik herken het ook. Je verandert helemaal tijdens een zwangerschap, bij mij uitte zich dat (mbt spelen en seks etc) doordat ik heel gevoelig werd voor aanrakingen op bepaalde plekken. Mijn buik was bijvoorbeeld echt een no-go area, dan raakte ik er helemaal uit. Borsten iets minder, aanraken mocht wel maar alleen echt lief ;)
Toen de baby eenmaal voor mij voelbaar ging bewegen werd dat nog erger, maar nu (4 maanden na de geboorte) zijn alleen mijn borsten nog no-go, verder kan alles weer - hoewel ik nu bij het spelen soms oordopjes in heb om de schattige slapende-baby-geluiden buiten te sluiten :lol:
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Zwanger en kinky

Bericht door Crownless »

Ben wel benieuwd naar een heel verhaal Yara ;) maar iig fijn dat dingen herkend worden.

En heel erg dit:
En soms tijdens het spelen vond ik het ook raar als ik tijdens of vlak na een spel de baby voelde bewegen, dan voelde ik me soms schuldig ofzo, alsof je niet zulke dingen zou mogen doen met een baby in je buik.
Toen ik heel duidelijk mijn buik tegen Bryan voelde. Ik voelde geen beweging (sowieso ben ik nog niet helemaal overtuigd of wat ik soms voel het kindje is), maar ergens ook een raar soort 'je bent zwanger, dit dóe je toch niet?' Heel raar. Alsof de baby er überhaupt iets van mee krijgt behalve dat mama heel erg blij ende gelukkig is op dat moment.
Maar ik kan me voorstellen dat wanneer bewegingen duidelijk worden, dat meer gaat spelen.

En dankje voor het compliment tessie :hug: das fijn om te horen.

En de oordopjes lijken me een handige tip Jezebel. Misschien een beetje onhandig als ik zelf dominant ben (wat zeg je? Oh, stopwoord? Al 5 keer? Oeps, sorry) maar voor de onderdanige wel handig.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: Zwanger en kinky

Bericht door Arno »

Gefeliciteerd met je zwangerschap, en ik hoop van harte dat het allemaal goed gaat.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
Gebruikersavatar
shareen_G
Berichten: 0
Lid geworden op: 28 jun 2010, 11:11
Locatie: Alkmaar

Re: Zwanger en kinky

Bericht door shareen_G »

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Waar een wil is, is een weg
Gebruikersavatar
Yara
Berichten: 39
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:51
Locatie: Bussum

Re: Zwanger en kinky

Bericht door Yara »

Crownless schreef:Ben wel benieuwd naar een heel verhaal Yara ;) maar iig fijn dat dingen herkend worden.
Ik zal morgen als C op de peuterspeelzaal is er even tijd voor maken!
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
chats

Re: Zwanger en kinky

Bericht door chats »

Gefeliciteerd met de zwangerschap
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Zwanger en kinky

Bericht door Ravelijne »

Van mij ook gefeliciteerd. Ik heb geen ervaringen om te delen, maar ik ben wel benieuwd naar de ervaring van anderen. Als het geen te persoonlijke vraag is (die ik aan iedereen stel trouwens, niet alleen aan Crownless), in hoeverre verschilt dat gevoel bij kinky dingen versus vanille seks. Heb je dat gevoel van 'dit hoort niet' daar ook bij, of is dat minder of anders?
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Zwanger en kinky

Bericht door Crownless »

Nog niet geprobeerd. De baby-maak-seks was behoorlijk vanille, en daar heb ik nu al helemaal geen zin meer in ;)

Ik snap wel waar de vraag vandaan komt.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Zwanger en kinky

Bericht door Ravelijne »

Haha, dat kan ik me voorstellen. :D
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Zwanger en kinky

Bericht door Mack »

Wow, wat een verhaal. Heel erg gefeliciteerd! :static:
En petje af voor hoe je alles omschrijft. Niet dat Beestje & ik over kinderen denken (voor mij sowieso afgesloten), maar wel heel leerzaam.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Zwanger en kinky

Bericht door phedre »

hartstikke gefeliciteerd! :)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Zwanger en kinky

Bericht door miss_meeko »

Allereerst natuurlijk gefeliciteerd! Wat fijn dat er nu een kindje in je buik mag groeien!

Ik vond het verwarrend seks en spelen tijdens de zwangerschap. Had er ineens veel meer zin in terwijl ik al vrij snel qua formaat enorm groeide en daar minder blij mee was. Lekkende borsten vond ik helemaal verschrikkelijk maar als ik mij eroverheen kon zetten dan was het spelen en de seks echt wel heel super. Het was de eerste keren erg awkward om de baby te voelen schoppen na een orgasme of toen ik vastgebonden was maar ook dat wende en ik leerde het iets meer los te koppelen. Maar menig seks/spelrondje is ook wel verstoord door "oh schat de baby schopt!"
De gevoeligheid van mijn borsten was niet leuk, maar door mijn kleine lieve sadistische bijtbaby heb ik inmiddels wel het idee dat ze nu ruim een jaar na de bevalling (en geef nog steeds borstvoeding) juist meer kunnen hebben dan daarvoor.
Ik voelde mij qua spelen met anderen wel fijner als die ander ook al kids (op komst) had of in ieder geval niet anti zwangere muts was. Een keer een D gehad die enorm de nadruk op mijn zwangerschap legde tijdens het spelen en dat voelde wel als een enorme afknapper.
Oh ja, ik vond het gebruik van een vibrator de eerste en de laatste tijd wel eng... Aan het begin bang dat het de innesteling enzo zou verzieken en aan het eind bang om de baby ermee tot last te zijn.
Plaats reactie