Zwanger en kinky

Voor vragen (duh...) die niet specifiek dom, sub of switchgericht zijn
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Zwanger en kinky

Bericht door isara »

Wat geweldig dat jullie ouders worden! Gefeliciteerd!
Bitemarks
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:17
Locatie: Zelhem

Re: Zwanger en kinky

Bericht door Bitemarks »

Gefeliciteerd allebei!
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
Gebruikersavatar
Yara
Berichten: 39
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:51
Locatie: Bussum

Re: Zwanger en kinky

Bericht door Yara »

Om met de vraag van Ravelijne te beginnen, voor mij maakt dat geen verschil in de zin van dat hoort daar niet. Het is iets wat ik wel los kan zien. Ik merk wel dat in de praktijk vanille (al dan niet met een beetje kink) er veel vaker van komt als echt spelen, maar ik denk dat dat vooral ook in de hoeveelheid energie die spelen vaak kost zit.

Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik afgezien van lichamelijke beperkingen (bekkenpijn, gevoelige borsten enzo) eigenlijk nog steeds veel zin om te spelen. Toch speelden we met mij als sub niet ontzettend vaak. Veel aanpassingen nodig, voelde me inderdaad soms een walvis en vooral het stukje de baby voelen en het daardoor niet echt kunnen negeren werkte niet echt. Ik merk dat ik bij subben het nodig heb om me te kunnen focussen op mijn lichaam en als je daar dan continu een baby voelt bewegen is dat niet echt lustverhogend en dat werkte niet zo. Als dominant kon ik dat beter negeren, dan was ik meer met mijn sub bezig en met wat ik aan het doen was.
Lichamelijk werd het natuurlijk wel zwaarder en niet ieder standje was (of is nu) fijn om seks in te hebben. FT heeft overigens heel veel moeite met ook maar iets voelen van de baby. Of zelfs mogelijk voelen (bij 18 weken mijn buik voelen bewegen en dan meteen het aan baby koppelen en geen zin meer hebben. Ik geloof toch echt niet dat wat hij voelde baby was).

Na de zwagerschap heb ik zeker nog een half jaar pijn bij seks gehad. Daarbij was C een huilbaby die veel wakker was. Niet erg, maar wel vermoeiend. Oververmoeid heeft seks en spel ook geen ruimte in je hoofd, in ieder geval niet bij mij. Seksueel is dat wel weer enigszins bijgetrokken, maar het is nooit meer echt geworden zoals het was. Thuis spelen zijn vaak kleine dingetjes (zowel als D als s) en we gaan door praktische redenen niet vaak naar feestjes. Daar spelen we overigens wel altijd.

Toen we besloten weer zwanger te willen worden ging dat gelukkig snel (in tegenstelling tot de eerste keer), maar ik merkte wel dat we ons best moesten doen op het goede tijdstip seks te hebben. Tijdens deze zwangerschap heb ik nog nauwelijks gespeeld, seks soms, maar ook niet veel. De eerste 3 maanden ben ik echt heel beroerd geweest en was ik uitgeput na een dag met peuter thuis. Zelfs de kleine huishoudelijke dingen lukten (of lukken) nauwelijks. Dat komt dus allemaal op FT terecht.

Ik ben inmiddels niet meer misselijk, maar deze zwangerschap is zwaar. Ik ben ontzettend moe en inmiddels heb ik ook zwangerschapsdiabetes ( :( ) en merk ik dat dat ook een hoop energie vraagt. Daar bovenop ook nog een verbouwing boven en je snapt hoe het gaat.

Overigens merk ik wel heel erg dat toen we op vakantie waren, of recenter samen een nachtje hotel hadden terwijl C bij oma sliep we wel meer energie voor seks en beperkt spel hebben. De rust is er nu gewoon echt niet en dat doet meer als het feit dat ik zwanger ben. Ik loop nog steeds tegen de kwaaltjes en dingen aan uit mijn eerste zwangerschap, maar daar is om heen te werken, de vermoeidheid niet.

Wat ik ook merk is dat mijn lichaam nu eigenlijk gewoon in dienst staat van baby en de rest komt er een beetje bij. Ik vind mijn lichaam niet lelijk (zeker nu ik er echt zwanger uit zie in plaats van gewoon dikker), maar seksueel vind ik zwanger zijn (of zwangere vrouwen) niet aantrekkelijk. Dat maakt motivatie om seks te hebben lager.

Inmiddels heb ik ook ontdekt dat ik harde buiken van een orgasme krijg. Dat maakt klaarkomen ook weer minder lekker. Zucht, gedoe allemaal. ;)
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Zwanger en kinky

Bericht door kitten »

Ik kreeg het niet rond in mijn hoofd, bij mijn laatste zwangerschap. De eerste drie telden niet, toen had ik sowieso geen libido. Maar in mijn hoofd kon ik subben niet rijmen met de kracht die ik voelde. Ik ging voor niemand op de knieën, hell no! Maar sex wilde ik dan weer wel. Dus ja, vanille.

Gelukkig kwam het daarna wel weer goed allemaal. :lol:
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: Zwanger en kinky

Bericht door Jezebel »

Op de vraag van Ravelijne: voor mij verschilde dat inderdaad heel erg, kinky of vanilla. Ook omdat ik voor mezelf jezebel nog steeds als een 'ander' of in ieder geval ander deel van mezelf zie. De baby in mijn buik hoorde dus niet bij jezebel, maar de zwangerschap en alles wat daarbij kwam hoorde bij [echte naam]. Dat werd dus steeds lastiger naarmate mijn buik groeide en ik de baby ging voelen enzo. Maar het heeft nooit écht in de weg gezeten, ik kon er nog wel door spelen.
Nu met een slapende baby naast het bed merk ik het verschil ook wel trouwens: als we spelen ben ik er meteen uit bij een piepje (vandaar de oordopjes ;) ), bij 'nilla seks kan ik geluidjes wat langer negeren/hebben geluidjes niet direct effect.
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Zwanger en kinky

Bericht door eireann »

Gefeliciteerd jezebel met de kleine!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
JerryM
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2009, 07:51

Re: Zwanger en kinky

Bericht door JerryM »

Vanaf de andere kant; Ik had bij jeejtje geen problemen om seks te hebben of te spelen, na een eerste korte periode van kan het echt?

Nu heb ik moeite om überhaupt aan spelen toe te komen, en vind ik het thuis niet meer fijn met de kinderen in huis. Als sub zou ik het misschien nog kunnen, als D ben ik te veel met het geluid bezig. Toen jeejtje nog kleiner was ging het beter, maar nog niet van harte.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Zwanger en kinky

Bericht door Crownless »

Bedankt voor de antwoorden :)

Ik kan me op dit moment ook niet zo goed voorstellen om als sub te spelen. Niet zozeer omdat ik me queen of the world voel, maar meer omdat ik nu controle wil houden over het wat en wanneer. Meer compensatie, want ik voel me juist wel wat kwetsbaar, met een veranderend lichaam en geen idee wat me te wachten staat. Maar misschien is het anders als het de tweede (of bij kitten, de vierde ;) ) is. Had jij wel veel behoefte om te domineren kitten?

Ik voel geloof ik inmiddels wel soms de baby, maar weet het nog niet zeker en het is ook niet dusdanig afleidend dat ik er last van heb. Het is meer een 'oh, hoi' als ik het merk. Maar verder niet echt. Ik ben ook nog niet echt in praatmodus met de baby. Misschien dat het na de 20 weken echo wel komt. Vind het wel fijn om mijn handen op mijn (onder)buik te leggen.

Wat deed die dominant die de nadruk op de zwangerschap legde precies miss_meeko? Kan me er niet zo veel bij voorstellen...

En wat een toestanden bij jou Yara... beroerde eerste maanden, zwangerschapsdiabetes, kleine rondlopen, verbouwing... geen wonder dat je geen energie hebt. Bij mij hangt sexiness altijd samen met geen energie, en volgens mij kan zwangerschap wel een energieslurper zijn. Super dat je de tijd vond (en hebt genomen) om een uitgebreid antwoord te schrijven. En harde buiken... zou dat die vreemde kramp zijn die ik laatst voelde na het masturberen? Ah nee...

Ik begin wel te wennen aan hoe mijn lichaam er nu uit ziet (met dank aan de twee grote spiegels in de badkamer). Dus dat scheelt.

Ben benieuwd hoe het verder gaat.

En ook wel benieuwd of zwangere vrouwen als sexy ervaren worden. Dus mensen (mannen?), laat je horen :)
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
JerryM
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2009, 07:51

Re: Zwanger en kinky

Bericht door JerryM »

Dat hangt van de vrouw en ook haar gevoel af. Sexy voelende vrouwen zijn vaak ook sexier voor de ander.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Gebruikersavatar
Yara
Berichten: 39
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:51
Locatie: Bussum

Re: Zwanger en kinky

Bericht door Yara »

Die kramp zou dat goed kunnen zijn ja.

Hier is het niet echt lekker. Gelukkig hoeft er nu alleen nog maar geschilderd worden. Dus nu is peuter ziek, zo blijven we lekker bezig.
Inderdaad geen energie voelt niet bepaald sexy. Merk trouwens wel dat mijn buik nu gewoon mooi is en dus sexier voelt als dat ik lijk vooral dikker. :)

Praten tegen de baby doe ik zelden, maar regelmatig contact met hem en hij reageert ook op mijn (of FT's) hand.

Een vriendin van mij is trouwens ook zwanger )van eerste' en zij speelt nu vrijwel alleen maar als sub en vind het irritant dat haar man steeds minder durft te doen met haar. Haar seks en spelbehoefte is sowieso behoorlijk groot. Ik merk dat ik nu minder ruimte voor spel of seks heb als tijdens mijn eerste zwangerschap. Die was overigens niet bepaald zorgeloos, maar meer in dingen in familie en verhuizing als de medische dingen nu of me zo beroerd voelen.
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Zwanger en kinky

Bericht door miss_meeko »

- Achter mij zitten en aan mijn borsten zitten en benoemen dat die binnenkort echt gingen dienen waar de natuur ze voor bedoeld had om vervolgens ook mijn buik aan te raken.
- tijdens het slaan benoemen dat hij daar wel mocht slaan want dat voelde de baby niet en dus mocht ik niet piepen.

Ik had op zich helemaal geen problemen met het subben,maar vond het dan niet fijn om ondertussen ook teveel met de baby bezig te zijn. Erover praten vooraf of achteraf leuk en geen problemen mee, maar niet het betrekken in het spel. En ik had nog geen idee of ik dat hele borstvoeding gedeelte wel leuk zou vinden dus dat horen vond ik verre van erotisch
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: Zwanger en kinky

Bericht door Jezebel »

@ Meeko: dat zou voor mij ook niet bepaald lustverhogend werken, nee...
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Gebruikersavatar
Yara
Berichten: 39
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:51
Locatie: Bussum

Re: Zwanger en kinky

Bericht door Yara »

Nee verre van. Zou ik ook niet willen in een spel.
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Zwanger en kinky

Bericht door kitten »

Crownless schreef:Had jij wel veel behoefte om te domineren kitten?
Nee, ook niet. En het was ook geen queen of the world gevoel, maar meer een fucking NIEMAND komt aan deze baby!!!11 gevoel. Heel beschermend naar de baby en dus ook naar mezelf, niet die controle los kunnen laten, want de baby moet beschermd worden!
Crownless schreef:En harde buiken... zou dat die vreemde kramp zijn die ik laatst voelde na het masturberen? Ah nee...
Yup. Op het eind echt keihard bij elk orgasme. Niet pijnlijk, maar echt helemaal van steen of zo. Ik bedacht me maar dat - if anything - mijn fijne endorfinen de baby vast ook een fijn gevoel zouden geven, dus dat ik me daar niet druk om hoefde te maken. Volgens mij had ze ook geen hersenschudding van de Hitachi. :lol:
Crownless schreef:En ook wel benieuwd of zwangere vrouwen als sexy ervaren worden. Dus mensen (mannen?), laat je horen :)
Dacrael wel, die vond het echt mooi en zei dat ik straalde en zo. Ik weet dat zwangere vrouwen ook een fetisj zijn, maar zo was het niet. Hij vond het gewoon echt mooi en fascinerend. Dat voelde wel heel fijn, heel geliefd. Heerscher vond het (zoals Heerscher is) allemaal maar een beetje eng vooral. :P
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Zwanger en kinky

Bericht door Ravelijne »

Interessant om die verschillende ervaringen zo te lezen.

Om een vrouwelijk perspectief toe te voegen: het wisselt of ik zwangeren aantrekkelijk vind. Meestal is het gewoon hetzelfde: ik vind de persoon aantrekkelijk of niet. Maar soms heeft iemand een bepaalde energie waardoor ze juist vanwege de zwangerschap een hele sexy uitstraling hebben. Ik kan er mijn vinger niet op leggen waar hem dat precies in zit. Het is sowieso behoorlijk theoretisch want ik heb nog nooit daadwerkelijk plannen gehad met iemand die zwanger was en niemand met wie ik al lopend sex/spel had is in die tijd zwanger geworden. Dus dit zijn beschouwingen op afstand.
Plaats reactie