Sterk

Een bibliotheek vol gedichten, fantasieën en andere hersenspinsels
Plaats reactie
Harpocrates

Sterk

Bericht door Harpocrates »

Eén minuut voor tien. Met gebogen hoofd loopt ze stilletjes langs me heen en neemt gedwee plaats op de daarvoor aangewezen plek. Haar boeien en halsband heeft ze al om, wanneer ze netjes op haar knieën gaat zitten. Handen op haar rug, kont naar achteren en tieten naar voren. Met haar hoofd nog steeds gebogen, wacht ze op wat er komen gaat.

Stipt om tien uur zit ze klaar, precies zoals haar bevolen is. En wat is ze mooi. En naakt. En... sterk?

Wacht eens even...

Heeft ze niet gezien met welk machtsvertoon mijn valse glimlach haar zojuist een zware avond voorspelde? Misschien beseft ze niet welke perversiteiten zich tijdens de afgelopen week in mijn hoofd hebben ontsponnen? Of gelooft ze niet, dat dit nu écht gaat gebeuren?

Even een schepje er bovenop. Ik grijp ruw haar haren vast en plaats een hand stevig haar om keel. Met mijn gezicht dreigend dicht bij de hare, grom ik dat ze van mij is. Ik zet mijn strengste blik op en gebied haar mij aan te kijken. Ze slaat haar ogen op. "Ja meester". Totale overgave.

Slik...

Dan eerst maar eens een goed pak slaag, daarvan zal ze vast onder de indruk zijn. Bukken! Ze bukt. Tellen! Ze telt. Een, twee, vijf, tien. Haar billen gloeien rood, maar ze ondergaat mijn kastijding met een moeiteloze schoonheid. Dan nog maar iets harder. Vijftien, twintig, vijfentwintig. Haar samentrekkende spieren verraden dat het pijn doet, maar mijn lieve meisje geeft geen krimp. Dertig. Veertig. Voorzichtig blauwe plekken complementeren nu de rode gloed, maar ze heeft zich volledig aan me overgeven en laat me begaan. Wat nu?

Okee, geen paniek...

Wat had ik ook alweer allemaal bedacht? Kniel, kruip en lig! Touwen, boeien en een blinddoek. Slagen, knijpers en klemmen. Ze werkt, ze doet en ze wil. En ze doét wat ik wil. Echt alles wat ik haar voor de voeten werp, beantwoort ze met een verpletterende gehoorzaamheid.

De trut...

Alle remmen gaan nu los. Haar gewilligheid wordt grof beantwoord met mijn inmiddels zwaar beladen opwinding. Diep en genadeloos boort mijn kwade bedoeling zich met dreunend genot in haar vochtige aura. Ik neuk haar. Donderslag en bliksem, een goederentrein komt voorbij, de aarde schud en de hemel breekt open. En na twee waanzinnige minuten is het voorbij.

Ik ben kapot...

Dit is wat ik altijd al gewild heb. Zij is het, het meisje van mijn dromen. Ze is hier en ze is van mij. En wat is ze mooi. En naakt. En sterk!

Gek, ik droomde altijd dat ik juist degene zou zijn, die háár zou breken.
Gebruikersavatar
Nijntje
Berichten: 33
Lid geworden op: 11 aug 2016, 19:08

Re: Sterk

Bericht door Nijntje »

Harpocrates, wat heb jij een ontzettend mooie stijl van schrijven, schitterend! :inluv:

En ook deze ervaring, zoals jij gevoel wee te beschrijven, echt een gave!
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Sterk

Bericht door Crownless »

:inluv:
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Plaats reactie