Werk aan de winkel

Een bibliotheek vol gedichten, fantasieën en andere hersenspinsels
Plaats reactie
Harpocrates

Werk aan de winkel

Bericht door Harpocrates »

Jaren van buitennissig dromen regen elkaar aaneen. Een surrealistische utopie met een breed scala aan erotische mogelijkheden, waarin ik de hoofdrol vertolkte. Streng was ik, maar rechtvaardig. Licht sadistisch, met een tamelijk perverse inslag. Zwaaiend met mijn vleeskleurige scepter maakte ik korte metten met de valse hoop van genade. Gulzig en onverzadigbaar laafde ik mij aan de geneugten des konings, zonder mij te bekommeren om de heftig bevlekte dienstbaren, die zich zonder enig voorbehoud aan mijn voeten bleven werpen.

Afijn, de fantasie maakt rare sprongen, wanneer de geest gevangen is in de tentakels van het vastgelopen huwelijk. De onhaalbaarheid van de gedroomde doelen was pijnlijk evident, maar het verlangen bleef sluimeren. Ooit, ooit zou het anders zijn. Toch heeft de schijnbaar onneembare horde van een daadwerkelijke echtscheiding mij nog heel lang beteugeld.

Het was echter onvermijdelijk; de trage weg langs ruziende afspraken, dreinende advocaten, huizen opruimen en levens verhuizen. Schier eindeloos wachten op regels van instanties maakte de reis ook niet minder frustrerend, maar na een lange adem was het dan eindelijk zover.

De haast mythische Nieuwe Start is een reeds voldongen feit.

Iets ouder en veel wijzer, had ik nu mijn les toch wel geleerd. Het leven is simpelweg te kort om verzand te raken in een net van verkeerde keuzes. Spijt en wanhoop - de doodszonden voor een gelukkig bestaan - hadden plaats gemaakt voor de euforie van ruimte voor nieuwe mogelijkheden. Leven. Maar nog even geen gekke ondernemingen en zéker geen overhaaste beslissingen. Blik op oneindig en recht zo die gaat!

En opeens was ze daar: mijn meisje. Te vroeg? Veel! Onverstandig? Vast! Laten lopen? No way! Ze was bedoeld als uitlaatklep voor jarenlang opgekropte frustraties, maar bood mij al snel een scenario van hebben en houden. Deze is van mij, zoveel is duidelijk. Alles past - als vanzelfsprekend - en onze tekortkomingen vullen elkaar prima aan.

En dan die fantastische ontdekkingstocht, die we samen zijn aangegaan. Bdsm. Beiden weer zo groen als gras en de spanning vonkt er vanaf. We kwamen thuis, werden wakker en vinden onszelf opnieuw uit. Ik heb mijn handen vol aan haar. Ze is klein van stuk en lenig (of handzaam en opvouwbaar), topfit en oersterk. En dat is maar goed ook, want ze kreeg nogal wat te verduren. Een decenium aan samengebalde energie, die zich als een vulkaan ontlaadde in een tsunami van onstuimige extremiteiten. Zes maanden zijn we nu bij elkaar, waarin we de meest acrobatische capriolen afwisselen met uitvoerige spellen van overheersing en controle. Het kan niet gek genoeg, nu we allebei voorzichtig de verlangens uitspreken die we ons leven lang angstvallig verborgen hielden. En dit is nog maar het begin. The sky is the limit.

Maar, ik ben de laatste dagen eigenlijk een beetje moe. Op sommige avonden concludeer ik naast haar op de bank dat gewoon een beetje knuffelen ook fijn is.

"Gewoon een beetje knuffelen is ook fijn" ?!?

Bij deze verontschuldig ik mij aan alle mannen en vrouwen, wiens ware seksleven - geketend door de beperkingen van een slechte relatie - zich slechts afspeelt in dagdromen, voor het uiten van deze duistere stelling!

Wat is er met me gebeurd? De in arren moede ontstane mantra van alle-dagen-feest lijkt vooralsnog onhaalbaar, want mijn libido blijkt opeens gebonden aan fysieke grenzen. Ik kijk in de spiegel en zie wallen. En niet alleen onder mijn ogen; ik moet op dieet en naar de sportschool. Negenendertig jaar en nu al geen achttien meer. Ik val mij een beetje tegen, omdat dit op geen enkele manier recht doet aan de gedroomde inhaalslag van de verloren jaren. Mijn hoofd is klaar voor een marathon, maar mijn conditie laat het nog even afweten.

Werk aan de winkel! :)
Anstecy

Re: Werk aan de winkel

Bericht door Anstecy »

Harpocrates is ook maar een mens!
Misschien moet de zweep er bij jouzelf wel over? :zweepje:

Maar serieus, klinkt ook best wel als houden van.....
Bitemarks
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:17
Locatie: Zelhem

Re: Werk aan de winkel

Bericht door Bitemarks »

Helemaal niet herkenbaar gelukkig ;)
Het hoort er allemaal bij. Inmiddels 40 jaar oud, heb ik ook vaak avonden dat de energie even op is. Gelukkig heeft mijn vriendin hobbies die goed voor mijn conditie zijn. (honden wandelen, een stuk land bewerken voor haar paarden, enz)

Misschien kun je op dit soort momenten de luie dominant uithangen. Voetjes laten masseren, koffie laten zetten en bedienen, een goede pijpbeurt. Eigenlijk heb je daar op een bepaalde leeftijd gewoon recht op :P
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
Harpocrates

Re: Werk aan de winkel

Bericht door Harpocrates »

Anstecy schreef:klinkt ook best wel als houden van
Ik vind het nog een beetje raar om zoiets te zeggen, omdat mijn vorige relatie nog maar zo kort geleden is geëindigd. Volgens mij ben ik helemaal niet zo'n losbol, die zomaar van de ene naar de andere huppelt. Maar je hebt gelijk, zo klinkt het wel...

Wat betreft je zweep zul je ook wel gelijk hebben, al is dat meer een lange termijn oplossing. Voor de korte termijn zie ik wel wat in de plannen van Bitemarks ;)
Harpocrates

Re: Werk aan de winkel

Bericht door Harpocrates »

Bitemarks^ )t( schreef:Voetjes laten masseren, koffie laten zetten en bedienen, een goede pijpbeurt.
Wijze woorden, Bitemarks. Wijze woorden.
Plaats reactie