Truus

Een bibliotheek vol gedichten, fantasieën en andere hersenspinsels
Plaats reactie
Harpocrates

Truus

Bericht door Harpocrates »

Vanaf het moment dat mijn meisje en ik het praktisch onderzoek naar de status quo van onze relatie zijn gestart, staat zij steevast vooraan om mij - met haar penetrante stem - ongevraagd te wijzen op oneerlijkheden, waarvan ik mijzelf ook heus allang bewust was. Haar voortschreidende queeste naar de ultieme ijking van mijn ethisch kompas en de radicale bemoeizucht waarmee ze mijn persoonlijke keuzes veroordeelt, maken haar tot een buitengewoon vermoeiend en irritant - doch onmisbaar - onderdeel van mijn niet aflatend overactieve hoofd. Mijn geweten; ik noem haar Truus.

Wegens vooralsnog ontoereikende gelden bestaat ons speelgereedschap momenteel uit een verzameling allerdaags huishoudelijke voorwerpen, die inmiddels met verve hun nieuw vergaarde dubbelfunctie vervullen. Toen ik voor het eerst een houten spatel hanteerde, verbaasde ik mij over de efficiënte kracht-pijn ratio van dit op het eerste gezicht onschuldig ogende keukenaccessoire. Direct na het neerkomen van de eerste slag, was Truus er als de kippen bij om mij te wijzen op de linkerbil van mijn meisje, alwaar de onbedoeld heftige uitwerking van mijn onbesuisde aktie alras zichtbaar werd.

Vanaf dat moment toetste ik ieder potentieel slaginstrument braaf op mijn eigen bovenbeen, alvorens het in het speelcircuit te introduceren. Niet te hard, want ik ben natuurlijk niet gek. Helaas vond Truus dit slechts een slap aftreksel van wat in de basis een goed idee was en omdat ik ook wel doorhad dat ze eindeloos haar zin zou doordrammen, ben ik maar gewoon akkoord gegaan met het duivelse plan waarmee zijzelf op de proppen kwam.

Met elk voorwerp waarmee ik mijn meisje te lijf ga, mag zij mij eenmaal onbestraft te grazen nemen. Eén keer, één klap, zo hard als ze kan!

Op dit moment heb ik een vast viertal aan wapentuig, zoals bijvoorbeeld de hierboven genoemde houtel spatel. Het lichte en stevige materiaal pakt lekker vast, heeft een goed raakvlak, komt gemeen hard aan en is tevens zeer geschikt voor roerbakken. Ook vond ik in de keuken nog een alleraardigst toepasselijk knalgroen gekleurde siliconen pannenlikker, waarvan het soortelijk gewicht doet vermoeden dat er enige versteviging in de vorm van metaal is toegevoegd aan de binnenkant. Het bamboe rietje behoort tot de klassiekers en ontbreekt ook niet in dit kwartet. Tot nu toe vooral gebruikt voor wat licht geplaag, maar ik vermoed dat dit stokje een aardige zwieper in huis heeft. Tot slot wordt deze helse verzameling vervolmaakt door een grote aluminium lineaal en zo heb ik tijdens onze speeluurtjes toch al aardig wat keuze in het slagsegment, wat het gemis aan zweepjes enigszins verzacht.

Ze twijfelde eerst, toen ze de deze voorwerpen voor zich zag uitgestalt en hoorde wat daarmee de bedoeling was. Deze kant van de medaille had ze eigenlijk nog nooit bekeken en de lieve schat wist niet zeker of ze dit wel zou kunnen.

Een gebukte houding vond ik te ver gaan, maar toen ik wel sportief de broek liet zakken, leek ze toch overstag te gaan en ging met haar handen langs de voor haar neergelegde keuzes. Om haar nog wat moed in te spreken, vertelde ik haar dat ik - oh Grote Dominant - "ook heus wel eens bang was, voor de gev... ".

SJPPETTSSSS !!!

Auw! Een zijkant van de lineaal boort zich in mijn bilvlees en zo leerde mijn meisje dat ook de invalshoek van het gebruikte slagwerk enige overweging vooraf vereist. "Oeps, gaat het?", hoorde ik geschrokken achter me. Natuurlijk gaat het, ik ben tenslotte de Grote Dominant en laat me echt niet zomaar klein krijgen. Terwijl ik me afvraag of ik bloed, haal ik even diep adem en stel haar gerust: "Niks aan de hand hoor meisje, er is wel meer voor nodig om... ".

SSHHWWIIIEEEETIK !!!

Aanzienlijk beter gemikt raakt het rietje met zijn volledige lengte mijn beide achterste helften en een snerpende pijn schiet als een kille rilling langs mijn ruggegraat omhoog. Ik sta in brand en een vrouwelijk gilletje ontsnapt mijn mond, waarna ik mijn meisje terecht hoor giechelen. Even overweeg ik mij om te draaien en het rietje overdwars anaal bij haar in te brengen, maar vanuit mijn ooghoek zie ik dat Truus streng toekijkt op een eerlijk verloop van deze exercitie. "Lach maar meisje, ik was gewoon nog niet... ".

KAPLATSSSS !!!

Het is een mysterieus gebied op het menselijk lichaam, waarvan niemand precies weet hoe het nu eigenlijk heet. Is het je onderrug of je bovenbil? Misschien is dat de plek waar je hurken en lurven zich schuilhouden? In ieder geval is het ongeschikt als landingsplaats voor de kinetische energie van gericht geplaatste keukenhulpjes en inderdaad, die spatel is verrassend pijnlijk. Echte mannen huilen niet! Onzin waarschijnlijk, maar voor de zekerheid onderdruk ik de tranen, die zich nu langzaam aan mijn ogen opdringen. "Zou je bij de volgende misschien een bee... ".

SPLATTTTTSSSS !!!

Door de verzwaarde binnenkant heeft de pannenlikker een flink doordreunende inslag, terwijl het siliconen omhulsel soepel om mijn derrière zweept. Dit doet echt pijn!

Maar gelukkig is het is nu klaar, want we hebben ze allevier gehad en ik kan met een opgeheven hoofd beweren dat ik uit eigen ervaring weet wat ik mijn meisje aandoe. Hiermee ben ik in ieder geval...

SPLATTTTTSSSS !!!

Verbijsterd kijk ik achterom en zie de glunderoogjes van mijn meisje, die de verleiding niet kon weerstaan, maar zich nu ook enige zorgen maakt over de gevolgen van deze impuls. Ik kan er ergens wel om lachen, want het is juist deze ondeugende kant van haar persoonlijkheid waar ik vaak zoveel plezier aan beleef en het zou flauw zijn om er nu opeens een punt van te maken. Toch besluit ik deze laatste slag wel op te nemen in de rekening, die ze op een later moment nog gepresenteerd krijgt.

Ik ben danig onder de indruk en sta te trillen op mijn benen. Een schroeiende hartslag is voelbaar op plaatsen waar ik hem nooit eerder ervaren heb en met een diep respect voor mijn meisje - en alle andere subjes in de wereld - trek ik voorzichtig mijn broek weer omhoog. Auw! Truus ziet het en lacht me minzaam toe.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Truus

Bericht door eireann »

Mijn Truus is wel heel anders dan jouw Truus :) (das een binnenpretje, die leg ik nog wel eens uit).

Leuk dat ze alles eerst een keer op je mag proberen :) Denk er aan he, alles wat je snoeihard kan gebruiken, kan ook gebruikt worden om te kietelen :) en iets voelt al heel anders als je bent opgewarmd en in de flow zit dan als je het in 1 keer BAM SMACK HARD op je bips krijgt :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 48
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Truus

Bericht door thaliya »

Ik heb echt keihard zitten lachen tijdens het lezen, wat een geweldig schrijven weer!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Truus

Bericht door Ravelijne »

Heel beeldend. :) Anne spreekt ware woorden.
Harpocrates

Re: Truus

Bericht door Harpocrates »

eireann schreef:Mijn Truus is wel heel anders dan jouw Truus :) (das een binnenpretje, die leg ik nog wel eens uit).
I'll show you mine if you show me yours?
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 319
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Truus

Bericht door kitten »

Je hebt de jouwe al laten zien. :P
Harpocrates

Re: Truus

Bericht door Harpocrates »

kitten schreef:Je hebt de jouwe al laten zien. :P
Ik typte met terugwerkende kracht, ik kon alleen de juiste smiley er niet bij vinden.
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Truus

Bericht door juffie »

:worshippy:
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Truus

Bericht door isara »

Waar is de love knop?
Harpocrates

Re: Truus

Bericht door Harpocrates »

eireann schreef:iets voelt al heel anders als je bent opgewarmd en in de flow zit
Hoe werkt dat eigenlijk, iemand opwarmen en in de flow brengen? In principe doe ik maar wat, zonder precies te weten waar het heen gaat.

Is het simpelweg een kwestie van zacht beginnen? Verdeel je de plekken of juist niet? Hoe weet je wanneer het tijd is voor een volgend level? Hoe sla je zacht, zonder dat het aaien wordt?

Of is dit nu weer zo'n dingetje dat voor iedereen anders is, waar dus geen echte regels voor zijn?
Harpocrates

Re: Truus

Bericht door Harpocrates »

isara schreef:Waar is de love knop?
Ga er maar eens even goed voor zitten Isara.

Er zijn bloemetjes en er zijn bijtjes...
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 267
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Truus

Bericht door JJV »

Harpocrates schreef:
eireann schreef:iets voelt al heel anders als je bent opgewarmd en in de flow zit
Of is dit nu weer zo'n dingetje dat voor iedereen anders is, waar dus geen echte regels voor zijn?
Dat. En dan verschilt het bij dezelfde personen soms nog per moment.

Iemand plots aan r haar naar t bed sleuren werkt soms als prima opwarmer.. soms is een "zeg.. zullen we eens " beter
~\v/~
Harpocrates

Re: Truus

Bericht door Harpocrates »

JJV schreef:En dan verschilt het bij dezelfde personen soms nog per moment
Hm, geen magisch recept voor gegarandeerd succes dus? Ik was er eigenlijk al een beetje bang voor.

Het aan de haren concept lijkt hier vaak te werken, al moet ik er nog steeds een beetje aan wennen dat dat blijkbaar okee is ;)
Plaats reactie