Conversaties met de Man

Een bibliotheek vol gedichten, fantasieën en andere hersenspinsels
Plaats reactie
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Conversaties met de Man

Bericht door isara »

De Man komt binnenlopen met een doosje met ‘Satisfyer’ erop.
Hij: "heb je hier zo’n oplaaddingetje voor?"
Ik: "ehh.."
Hij: "ja met zo’n usb port lieffie. Ik moet dit opladen."
Ik: "ja, ik heb hier wel een dingetje. Hey, is dat de B-versie van een Womanizer?"
De Man geeft me een donkere blik. “De B-versie, tsssk. Dit is een Satisfyer ja.”
Ik: "ja, daar heb ik over gehoord. Orgasmes binnen een minuut, ofzo."
Hij: "Ja, een Satisfyer. Hence the name."
Ik: "nee, het is de B-versie van een Womanizer. Die hebben de technologie bedacht."
Hij: "wilde je dat orgasme nog?"

Nadat ik de Satisfyer voor een extra testritje heb gebruikt:
Ik: "wow, hij lijkt niet alleen op een oorthermometer. Hij heeft echt zo’n gezichtje ofzo."
Hij: "ja, net zo’n Minion he."
Ik: "ja damn, dat is het!"
Man pakt de Minion. Op babytalk toon: “Ja, jij bent net zo’n lieve Minion. Koetsjiekoetsjie. Ja. Wat ben jij een schatje. Koetjsiekoetsjie."
Ik: "Oh my god."

Hij: "en, wat vinden we ervan?"
Ik: "pfft wel een gedoe. Dan zet je hem op je clit, maar dan zit hij er niet helemaal goed op en dan zet je hem steeds hoger en dan is het van ja wel lekker, maar dan verschuif je hem wat omdat hij toch niet helemaal goed zit en dan zit ie dus met standje 10 goed op je clit en dan ga je dus door het plafond. Het is best ingewikkeld om je clit te vinden met dat ding."
De Man: "Suske en Wiske en de Complicerende Clit. Nee! Suske en Wiske en de Camouflage Clit!"
Ik: "…"

Hij: "Als iemand zou filmen wat wij doen dan zou ik echt problemen krijgen."
Ik: "Yep."
Hij: "Hoe jij dan gilt en huilt en me smeekt om te stoppen en ik dan gewoon doorga. Ik zou echt zo in de gevangenis belanden."
Ik: "Yep."
Hij: "Dit is wel echt hoge school bdsm hoor."
Ik: "Yep."

More to come.
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 48
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Conversaties met de Man

Bericht door thaliya »

:lol: kijk nu al uit naar het vervolg!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Conversaties met de Man

Bericht door eireann »

Ja, ik wil er wel meer lezen :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Conversaties met de Man

Bericht door tessie »

Haha funny!
En de womanizer is echt wel lekkerder en beter dan de satisfyer! Die is ook lekker, maar wel hard. Je kan niet zo makkelijk nog een keer klaarkomen.
Caoineadh

Re: Conversaties met de Man

Bericht door Caoineadh »

Ik ben ook nieuwsgierig naar het vervolg :D
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Conversaties met de Man

Bericht door isara »

Ik: "oh dat had ik ook nog meegemaakt. Je lacht je kapot. Ik heb dus afgelopen tijd twee yoni release sessies gehad..."
Hij: "wie is Yoni?"
Ik: zucht. *Yoni betekent vagina in het Sanskriet. Er wordt op bepaalde punten gedrukt zodat emoties die in dat gebied liggen opgeslagen loskomen."
Hij: "Oh. Hey, wanneer ik m'n vuist in je heb, release ik je yoni dan? Neem ik alle drukpunten wel mee?"

De Man en ik hebben gespeeld in een darkroom met allemaal afsluitbare hokjes. We zijn klaar en ik klim nogal substoned uit het hokje. Man staat al drie meter verderop. Er komt een Vreemde Man naar me toe die me goedkeurend bekijkt.
VM: “Oh wauw, dat ziet er goed uit. Waar ga je naartoe?”
Ik: “eh, die kant op. We zijn net klaar.”
VM: “hmm, misschien kan ik een keer meedoen?”
De Man: “gast, kijk naar haar. Die hoeft voorlopig helemaal niks meer. Volgende keer moet je even het geheime klopje doen, dan weten we dat jij het bent. Drie keer kort, 1 keer lang. Ajuus!”
Plaats reactie