Baby kletspraat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Baby kletspraat

Bericht door Heidi »

3 maanden en 1 dag
Gefeliciteerd nog!! Gaat het goed met de kleine meid? (En jezelf en haar vader?)
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Baby kletspraat

Bericht door thaliya »

Ja, gaat super! Ze drinkt en groeit goed en is tot nu toe een makkelijke baby. 4 flesjes van 200 of soms 220 per dag, heel regelmatig, slaapt al even door. (Mede hierdoor) gaat het met haar vader ook heel goed. Hij doet het sowieso super, maar een makkelijke baby helpt gewoon als je het in je eentje moet doen. Ook als je met meerdere ouders bent. Sinds vorige week is hij weer aan het werk en gaat zij naar de opvang. Ik zie haar nog vaak, enerzijds omdat ik nog kolf en er dus melk van hier naar daar moet, anderzijds omdat hij aan het daten is met iemand uit mijn woonplaags en dus vaak in de buurt is. Komen ze even een half uurtje langs :).

Ik ben na 6 weken weer gaan werken, maar begin nu pas het idee te krijgen dat ik echt weer meer energie heb. Ik kolf nog 5x per dag en dat wil ik nog zo'n 7 weken blijven doen. Ik "moet" van mezelf net zoveel kolven als voor vorige draagkindje en dat zou ik dan ongeveer halen.
Tussendoor ben ik nog studie aan het afronden, laatste toetsen inleveren + scriptie dus avonden en weekenden daar druk mee. Als ik straks niet meer kolf en geen studie meer heb, dan ga ik een tijdje alleen maar slapen denk ik ;)
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Baby kletspraat

Bericht door Heidi »

Wow superwoman!
Klinkt goed in ieder geval, maar ook een beetje te druk wel, pas goed op jezelf 😘
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Baby kletspraat

Bericht door eireann »

Vloekerdevloekvloek. In januari naar andere BSO geswitched die beter bij rozetje past. Gaan ze over een maand dicht. Niet genoeg medewerkers :( gedoe.
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
lunaaa
Berichten: 28
Lid geworden op: 09 aug 2009, 19:01
Locatie: Den Bosch

Re: Baby kletspraat

Bericht door lunaaa »

Buh, wat stom!
Plaats reactie