Tess tesst

Boeken, blogs, websites... alles waar over BDSM te eh... lezen valt
Plaats reactie
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Tess tesst

Bericht door tessie »

Even schaamteloze zelf-promotie!
Nog niet zo lang geleden ben ik een sextoy review site begonnen op http://www.tesstesst.nl

Ik test sextoys en schrijf daar eerlijke reviews over. Naast sextoys test ik ook andere leuke sexy en kinky dingen, net wat er voorbij komt.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Tess tesst

Bericht door tessie »

Nu ook met vlogs!! :D
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Tess tesst

Bericht door chell »

Ik heb eigenlijk geen geduld voor vlogs, maar heb echt enorm gelachen om je vlog over die glazen dildo en de beschrijving van de verpakking en de reflectie van die fotograaf! (daarna ben ik afgehaakt, want toen was m'n geduld op)
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Tess tesst

Bericht door Voleuse »

Ik vind t trouwens ook super leuk dat je events "uittest". Zoek je nog mensen voor je rotterdam conference vlog? Wij geven daar een workshop op zaterdag volgensmij dus ik wil ook best in je vlog verschijnen :)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Tess tesst

Bericht door tessie »

Ik denk het wel Voleuse! Ik heb geen planning, ik weet alleen nog niet zeker of er uberhaupt een vlog van komt, hangt er een beetje vanaf hoeveel ik daar kan filmen en of ik daarna het idee heb dat het beter een vlog of een blog kan worden. Maar in elk geval iemand die in beeld wil, helpt daar wel aan mee! :D
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Tess tesst

Bericht door Crownless »

Omg, je vlog is briljant met de effectjes en ondersteunende plaatjes! :worshippy:
Ik kan me zo voorstellen dat je ook lol hebt met de editing :)

Maarrrrrr, wat staat er op je shirt? Toys before...?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Tess tesst

Bericht door tessie »

Thnx :D tis idd super leuk om te doen!
Op m'n shirt staat toys before boys ;-)
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Tess tesst

Bericht door tessie »

Ik heb echt een paar super leuke spullen gekregen <3 Een Bück Dich van Fun Factory, wat een paddle en dildo in één is, en beide kanten zijn gewoon echt super lekker! Die review staat al online, hier: https://www.tesstesst.nl/sextoys/fun-factory-buck-dich/

Maar ik heb ook van Liberator een sekskussen gekregen, of twee eigenlijk, die je samen kan gebruiken. En ik was al een tijdje nieuwsgierig of dat nou echt wat zou toevoegen of dat het alleen maar een soort gimmic is, maar het is dus écht heel leuk en fijn. Ook als spankingbankje. Maar het maakt sommige standjes gewoon écht veel makkelijker en meer comfy, ik vind het zo koel!

En dan heb ik ook nog een stenen dildo gekregen van Laid, van super mooi steen wat wel 300 miljoen jaar oud is <3 En hij is niet alleen mooi maar ook echt heel lekker. Sowieso, een dildo van steen, dat is toch koel? :D

Sextoys testen is echt wel super leuk! Het kost echt veel tijd, maar ik word er zo blij van! <3
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Tess tesst

Bericht door Ravelijne »

Gave review! Superleuk geschreven. En ik ben heel benieuwd naar je review van de liberator kussens, want die staan al 15 jaar op mijn verlanglijstje maar het komt er nooit van. :D
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Tess tesst

Bericht door tessie »

Dankjewel ^^
En die kussens zijn ook wel duur ja, helaas. Maar je moet het bijna meer zien als een matras dan als een kussen denk ik. Ik twijfel nog even of ik een vlog of blog ga doen over de kussens.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Tess tesst

Bericht door kitten »

Ik ben heel benieuwd, ik kan me er niks bij voorstellen.

Geweldige naam, bück dicht!
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Tess tesst

Bericht door Crownless »

Dat is cool, dat je dingen opgestuurd krijgt!

Sta je trouwens open voor feedback en zo ja, hoe ontvang je die het liefst?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Tess tesst

Bericht door tessie »

Als je feedback hebt, is een pbtje of mailtje altijd welkom hoor!
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Tess tesst

Bericht door tessie »

Dankjewel voor de super fijne feedback Crownless! ^^

Ik heb net weer een vlog opgenomen over de Liberator sekskussens! Morgen ga ik 'm editten, en hoop dat ik hem dan savonds online kan zetten, en anders wordt dat overmorgen. Heb een nieuw editting programma, dus geen idee hoe lang ik erover doe voor ik dat door heb haha :D
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Tess tesst

Bericht door tessie »

De vlog én blog van de Liberator kussens staan online! https://www.tesstesst.nl/sextoys/libera ... amp-combo/
Het bewerken van de vlog duurde echt wel lang met dat nieuwe programma en nu is het formaat ook eigenlijk nog eens verkeerd, maar na een dag werk en anderhalf uur uploaden naar youtube, vond ik het wel goed :X
Plaats reactie