Mijn virtuele dagboek

Een bibliotheek vol gedichten, fantasieën en andere hersenspinsels
Plaats reactie
liefdesster

Mijn virtuele dagboek

Bericht door liefdesster »

Al sinds jaren is het schrijven een bezigheid wat bij mij hoort. Zonder pen, papier of apparaat waar ik mee kan typen ben ik nergens. Ik moet blijven schrijven om zo mijn geest de vrije ruimte te geven. Mijn gedachtes, fantasieën, verlangens en belevenissen in het dagelijks leven krijgen zo een plekje. Waar ik het meeste plezier aan beleef is het schrijven van erotische romantische verhalen waarin ik diverse karakters een rol kan laten spelen. Deze verhalen publiceer ik onder een pseudoniem. Misschien heb je ooit al eens iets gelezen van mij en zegt de naam De Juf je iets. Zo niet dan mag je gerust beginnen met lezen en als je denkt nou dat lijkt nergens naar mag je ook er direct mee stoppen. Voor je een kijkje gaat nemen in mijn virtuele boek...foutloos schrijven lukt me nog steeds niet maar ik doe mijn best om zo min mogelijk taalfouten te maken. Een grote wens is op een dag een bundel te maken van de mooiste verhalen die ik tot nu toe heb geschreven. Het staat iedereen vrij om een kijkje te nemen op mijn website en het is niet nodig om lid te worden of iets dergelijks.
http://dejufuniverse.simplesite.com/
Plaats reactie