een avond met justine

Een bibliotheek vol gedichten, fantasieën en andere hersenspinsels
Plaats reactie
Justine

een avond met justine

Bericht door Justine »

Justine zit in de hoek van de kamer, ik heb ze stevig vast gebonden. Ze zit op haar knieën met de staaf tussen haar benen. Zo zal ze niet meer bewegen. Haar handen heb ik boven haar hoofd vastgebonden en opgehangen aan de kettingen in het plafond. Zo is ze verplicht om recht op haar knieën te zitten.
Deze week heb ik haar enkele keren betrapt op ongehoorzaamheden aan de huisregels, straffen is dus de boodschap.
De genodigden komen straks. Mijn soumise zit al goed in haar kleine schoentjes. Ze weet dat het een intense avond zal worden. Dat heb ik haar gedurende de laatste 7 dagen verteld. Ze weet dat ze in de fout is gegaan en dus zal opdraaien voor de gevolgen. Hoe meer ik haar kleine opdrachten en berichtjes stuur, hoe heter ze staat.
Regelmatig stel ik mijn sexslaaf ter beschikking van mijn vrienden en ze weet dat ze zich dient te gedragen. Haar opvoeding is een ongoing project. Justine weet dat ze mijn nr 1 slavin is, maar ze weet ook dat ik het recht heb om mij met andere slavinnen bezig te houden. Haar grootste straf is niet mee mogen doen en moeten toekijken terwijl we haar totaal negeren.
De gasten zijn er en ik wijs Justine nog op haar plichten en dat ze er niet zomaar onderuit zal komen. Gehoorzaam zegt ze “ja Meester”. Dat doet ze goed. Er zit zeker nog meer potentieel in deze slet.
Ik geef ze een dosis, steek haar bal in haar mond en mijn vrienden kunnen haar keuren. In haar nieuw pakje die ik in Parijs gekocht heb ziet ze er verrukkelijk uit. De knop in haar hoofd is omgedraaid en geen haar op haar hoofd dat er aan zal denken om niet te gehoorzamen of mij teleur te stellen.
Als kers op de taart sluit ik haar kut aan op de neuk machine, ik zet het tempo niet te hoog zodat ze lang en traag afziet. Geluid zal ze niet maken en met haar armen omhoog vastgebonden zal ze wringen van genot en pijn.

Wij drinken dan al een glaasje, Meester Antoine heeft nog een andere slavin voorzien die ons voorziet van onze drankjes. Ook deze slet is haar opgelegd te zwijgen en te dienen. Er is niets zo hatelijk als een slavin die haar plaats niet kent.
We drinken onder mannen en negeren de 2 slavinnen, de slet van Meester Antoine is naast Justine gaan zitten in de zelfde houding maar mag niet kijken naar ons of naar haar sexgenote.

Justine kronkelt en zweet, ik zie een traan en weet dat ze het hard krijgt. We gaan haar nog een kwartiertje laten afzien. Dan zal de rest volgen.
Terwijl Justine verder haar straf ondergaat beveelt Meester Antoine aan de andere slet om te komen. We binden haar ook vast aan het plafond en spreiden haar benen. Dan laten we haar komen met één van de beschikbare tools. We slagen haar en verplichten Justine te kijken. Ik zie dat mijn beestje het hard heeft, maar ik weet ook dat ze ervan geniet. Het geeft mij groot plezier als Dom te weten dat ik alles met haar kan doen en waar haar grenzen liggen. De grens verleggen is de constante opdracht.
Dan maken we Justine los, ze zakt in elkaar op de grond. Ik neem de bal uit haar mond en kijk haar aan. ”Dank u Meester” zegt ze me, goed zo denk ik… die zal nu wel luisteren.

De gasten observeren de slavinnen met veel plezier en genot, Meester Antoine maakt zijn slavin vast met haar collar aan de chauffage. Haar handen zijn vast aan het kleine ringetje aan haar hals en met een minuscuul kettinkje onderaan aan de chauffage gebonden. Het nat loopt tussen haar benen. Meerster Antoine streelt haar eerst zachtjes en laat zich dan urinerend gaan over haar kut en kont.

Slavin x mag kijken maar niet meer spreken, ondertussen kruipt justine op haar handen en voeten rond, de ijzeren baar tussen haar voeten maakt dit niet gemakkelijk. Haar kut staat open door de machine en toont zich zeer uitnodigend. Ze buigt haar rug niet genoeg, enkele kleine zweepslagen zullen haar hieraan herinneren. Een van de gasten trekt haar brutaal mee naar de grote open zetel, zet ze op haar knieën en slaagt haar hard met één van de lederen marteltuigen die ter beschikking liggen. Haar poep ziet rood, ze kronkelt maar zwijgt. Net zoals ik het wil. Straks zal ik haar goed verzorgen als ze zo verder doet.
Dan begint het echte werk, justine wordt langst achter genomen terwijl ze geneukt wordt in haar hoeremond, de ene na de andere komt klaar en de sporen van sperma lopen overal door.
We zijn nu 2 uur bezig en we een kleine break is welkom, ook voor de slavinnen. We maken ze beide los en de twijfel in hun ogen geeft aan dat ze niet weten wat ze nu wel of niet moeten doen.
Justine dient graag, dus dat plezier gun ik haar. Ik beveel haar om de gasten iets te drinken te geven maar ze mag zich niet laten betasten. Als ik dat zie, zal ze weer een straf ondergaan. Ze begrijpt het en ik merk dat ze ook hoopt dat de gasten dit respecteren want uiteindelijk heeft ze dit niet zelf in de hand en ze mag ook niet zeggen. Klein sado-kantje dat ik wel bezit.

Ik kijk tevreden met mijn drankje naar mijn sexobject, ze ziet er afgeleefd uit. Ik besluit ze mee te nemen naar de badkamer waar ze zich kan opknappen, een extra dosis “liefde” krijgt en ik haar hard aan haar tepels trek terwijl ik haar vertel hoe mooi ze is en dat ik van haar nog veel meer verlang. Ze is mijn object, mijn slavin, mijn hoer. Ze moet goed weten dat ik doe met haar wat ik wil en dat ze dient te gehoorzamen en niet over een eigen wil beschikt.
Gehoorzaam steekt ze haar tong uit zoals ik het wil, ik lik haar, zet haar op haar knieën zodat ze goed haar plaats weet terwijl ik zelf ook nog wat “liefde “ gebruik. Dan beveel ik haar recht te staan, haar lippen te stiften in de meest hoerige kleur, haar ogen zwarter te maken en al haar gaten te beschikking te stellen. Ik neem ze terug mee aan haar leiband en het spel kan herbeginnen.
Plaats reactie