Linkverzoek

Als U ineens Uw favo topic mist... dan staat de uitleg meestal hier
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Linkverzoek

Bericht door Frodo »

Beste mede-WS-ers,

het gebeurt niet vaak meer maar ik kreeg vanavond weer eens een verzoekje van een andere webmaster om links te ruilen: Als jij op jouw site naar de mijne linkt doe ik hetzelfde op de mijne.

Normaliter check ik die andere site dan even om voornoemde link - na goedkeuring - op de juiste pagina te plaatsen.

Nou heb ik een nogal zware nacht (de hond was ziek en ik ook) én een drukke dag achter de rug en het is in dit geval nogal een kluif om de betrokken site door te lopen. Zijn er nog wat nachtbrakers met teveel vrije tijd over om dat even voor me te doen?

Het gaat om deze link:

http://www.bdsmdaan.be/

Volgens de beschrijving "Veelzijdige kunstzinnige BDSM website over dominantie en submissie met bondage Art, submissie opleiding, lijfstraffen, erotisch video archief en meer."


Ik lees volgaarne uw reacties...
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Linkverzoek

Bericht door eireann »

Klik-knipper-jezus wat een onleesbaar gedrocht-klikt weg.

Hond?
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Linkverzoek

Bericht door Pien »

Ik citeer: 'Het kan hier niet anders dan een beperkte theoretische cursus zijn, voor de praktische cursus en de vervolmaking moet je langskomen. Bestudeer het beeldmateriaal, oefen voor de spiegel en kom dan eventueel langs voor het vervolg.'

Oh ok. Naast dat er staat hoe ik me als sub naar mijn meester dien te gedragen zal ik ook oefenen voor het examen, blijkbaar.

Wat Anne zegt: is je hond beter? En belangrijker, jij opgeknapt?


Edit. Ik maak de fout om toch verder te lezen. Ik hoop dat deze site gewoon een grapje is.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Linkverzoek

Bericht door eireann »

Ik bedoelde : wat leuk dat je een hond hebt!

En de tekst die Pien heeft gepost maakt me aan het lachen. En niet op een aanbevelende manier
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Linkverzoek

Bericht door Pien »

Ik stop over die site voor ik los ga...

@Anne: ik twijfelde even of het over de hond van Frodo ging of dat je aan Meester Daan refereerde :clown:
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: Linkverzoek

Bericht door skaoot »

Mijn eerste indruk is dat het zich presenteert als een bdsm dating site waar alles erop gericht is dat je uiteindelijk date met meester Daan. Los van dat het er horrible uitziet vind ik de content ook wat dubieus...
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Linkverzoek

Bericht door thaliya »

Mja, teveel onzin om te quoten. Om toch nog iets positiefs te zeggen: hij heeft er wel tijd aan besteed.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Linkverzoek

Bericht door Mack »

Wat betreft de opmaak heeft 'ie een wat ... ehhh ... "klassieke" opvatting. Alsof ik naar een site uit 1995 aan het kijken ben met een 2015 resolutie.

Wat betreft de inhoud; ...

Zijn beeld van BDSM lijkt mee op een "50 tinten grijs" fantasie dan op de werkelijkheid. Nogal éénrichtingsverkeer, man dominant, vrouw onderdanig, en ik ben nog aan het zoeken of er überhaupt ergens iets staat over grenzen of consensus.

Voorbeeldje van de text:
mr. Daan schreef: De Meester waar je naar verlangt geeft op een decadente en arrogante manier uiting van Zijn streven naar suprematie en geeft altijd en overal te kennen dat Hij heerst over je vrouwelijkheid en dat Hij zijn subject ten volle en naar eigen goeddunken gebruikt, misbruikt en vernederd om zich het leven aangenamer te maken, om genot te schenken, of gewoon omdat Hij het op dat moment prettig vindt zonder ook maar op enige manier rekening te houden met het subject dat zich, tijdens de beleving van haar onderdanigheid, tenslotte niet meer voelt dan het nietigste wezen op deze aardbol.
Gevolgd door een onsamenhangende verzameling van het internet gehaalde plaatjes.

Mijn eerste verdere idee; laat maar.

:crash:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Linkverzoek

Bericht door kitten »

Je speelt met onze voeten, Frodo... :lol: (prachtige Vlaamse uitspraak)

Een korte blik op de website kostte minder moeite dan ons uitleggen wat je van ons nodig had, volgens mij. Maar het resultaat mag er zijn: kinnen op vloeren en kostelijk vermaak. :worshippy:
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Linkverzoek

Bericht door Crownless »

Ik kom al niet verder dan deze dubieuziteit:
Vrouwen met lef en zin voor avontuur klikken hier
Jonger dan 18 jaar? klik hier ! (sekscursus)
Dus, jonger dan 18, dan ga je naar een sekscursus? :we:

Ok, dat je bij die "sekscursus" enkel een verzameling foto's van kittens, puppies en handwerkende vrouwen (die aan het standaard schoonheidsideaal voldoen) te zien krijgt, is denk ik een bijzondere vorm van humor die ik geloof ik niet deel.

Met als sluiter een foto van een masturberende vrouw.

En het voelt viezig. "Huehuehue, kijk hier eens hoe onschuldig Daan kan zijn, met alle bezigheden die hij sexy vindt aan zijn ideale vrouw. Oh, wacht, om te laten zien dat hij geen totale perv is, hier wat jonge dieren. (En dan het niet kunnen laten om het te hebben over "spelen met je poesje, hihihi")

Ik heb niet eens zin om verder te kijken.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Linkverzoek

Bericht door Crownless »

kitten schreef:Je speelt met onze voeten, Frodo... :lol: (prachtige Vlaamse uitspraak)

Een korte blik op de website kostte minder moeite dan ons uitleggen wat je van ons nodig had, volgens mij. Maar het resultaat mag er zijn: kinnen op vloeren en kostelijk vermaak. :worshippy:
Oh d'oh, ik trapte er ook in.

Maar, sowieso vind ik het ergens ook wel fijn om dit soort gedrochten te zien. Beetje als kijken naar gruwelijk slechte tv. :mrgreen:
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Linkverzoek

Bericht door kitten »

Ja precies, roadkill. :mrgreen:
Crownless schreef:Met als sluiter een foto van een masturberende vrouw.
wauw, die had ik nog niet gezien. Voelt een beetje alsof hij zich gewoon niet in kan houden, ongeacht zijn publiek...
Deleted User 1996

Re: Linkverzoek

Bericht door Deleted User 1996 »

Het presenteerd zich als een (Oost)-Vlaamse BDSM datingsite, niets mis mee toch?
Dat er een nogal klassiek eenzijdig beeld erover wordt neergezet, dat kom je op fetlife ook vaak genoeg tegen.
En Daan heeft als woord ook een betekenis las ik:
Durven
Aangaan
Andere
Normen

Exact weergegeven zoals het ook op die site staat, in een plaatje moet je daarvoor klikken.
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Linkverzoek

Bericht door Frodo »

Het gebeurt niet vaak dat ik werk uitbesteed aan anderen maar deze keer leek het me wel een leuk idee. Al was het meer ter leeringh ende vermaeck dan voor enig ander doeleind.

Ik zal Daan laten weten dat de link naar zijn site helaas niet door de Frodocratische commissie heen gekomen is en derhalve, helaas, niet geplaatst zal worden.

Overigens zijn hond en ik weer beter; Ik dank u allen voor de belangstelling en medewerking.

:twisted:
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Linkverzoek

Bericht door Peter^ »

Het woord datingsite komt meerdere keren in beeld. Evenals de oproep voor vrouwen.

Ik zal niet eens willen dat op die site een link komt te staan naar ws.

@Frodo, wellicht kan je ook andere verzoeken aan ons voorleggen?
Geniet van de positieve momenten.
Plaats reactie