Date 2

Een bibliotheek vol gedichten, fantasieën en andere hersenspinsels
Plaats reactie
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Date 2

Bericht door eireann »

Na het versturen van het verslag op vrijdagavond hebben we op zondagavond weer contact. We gaan verder waar we gebeven waren, een beetje kletspraat met veel opgeilen op whatsapp. We gaan nog ruim een week moeten wachten voor er weer tijd is om af te spreken.
Na het sturen van wat foto’s van mezelf in jarretels met fishnets spreken we alsnog af op maandagavond. Ik hou de jarretels en fishnets aan en combineer ze met hoge hakken en een lange jurk. Ik app als ik voor de deur sta dat ik er ben.

Hij doet de deur open in z’n badjas en pakt m’n spullen aan. Hij grijpt m’n haar en geeft me een ruige tongzoen. Ik sta nog in het halletje en krijg een blinddoek om. Gelijk val ik in mijn afwachtende houding, de keuzes zijn niet voor mij. Ik voel het gebeuren en vind het eng. “Wat ken ik hem nou?” schiet er door me heen.

Hij kust me zachtjes en streelt mijn benen van voet tot heup.

Hij pakt m’n hand en leidt me naar het begin van de woonkamer. Ik krijg polsboeien en een halsband om. Mijn jurk gaat uit. M’n BH, jarretels, fishnets en hakken blijven aan. “Benen uit elkaar” Ik zet mijn benen uit elkaar, hij vingert me kort. Ik ben al nat.

Ik krijg een klap in m’n gezicht. Deze maakt niet subbig en is niet fijn. Mijn kaak is losgesloten en ik moet hem even heen en weer wiebelen. Hij wil niet goed terug op z’n plek. Deze blijf ik nog wel een paar dagen voelen. Ik zeg hem dat dit te hard was, hij zal het onthouden.

Hij klikt de polsboeien aan elkaar vast en begint te lopen. We gaan de trap op, naar boven. Hij loopt langzaam genoeg dat ik goed mee kan lopen. Het helpt dat 90% van de trappen in Nederlandse huizen hetzelfde zijn; 13 treden, met 2 bochten. Bij tree 4 en tree 11.

Ik word in de richting van het bed gestuurd en loop tegen het voeteind aan. “Er op, op je knieen.” Ik kruip op het bed en zit op mijn knieen, hij doet me enkelboeien om, zet mijn knieen verder uit elkaar en zet mijn enkels vast aan het bed. Ik krijg een zachte, goed bijtbare, ballgag in. M’n hoofd en schouders worden naar beneden geduwt. De kont moet omhoog.

Mijn armen worden langs mijn lijf, richting voeten, aan het bed vastgezet. Ik vraag me af hoe ik kan ‘afkloppen’ nu ik aan alle kanten vast gezet ben.

Ik blijf rustig en afwachtend zitten. Heb niet veel keus. Ik voel hem kijken en voel het geil al uit m’n kut druppen nog voordat hij me zelfs maar aanraakt.

Vanaf hier al weet ik de volgorde niet meer precies. Er wordt op m’n kut en op m’n kontgaatje gespuugd, ik voel glijmiddel aangebracht worden. Ik voel vingers in m’n kut, ik hoopte op z’n pik, maar we beginnen met de hand. Daarna voel ik een dildo, hij had al gezegd dat ie hem klaar zou leggen. Een opblaasbare dildo om m’n kut op te rekken. Hij speelt lang met de dildo, opblazen tot ik piep, me er mee neuken, iets leeg laten lopen en weer opblazen. Af en toe voelt het meer dan ongemakkelijk, niet het rekken perse, maar een velletje dat dubbel schuift, of de baarmoedermond die even niet weet waar die heen moet.

Er blijft genoeg glijmiddel bijkomen. Het wordt harder, het doet zeer. Ik lig oncomfortabel. Ik spuug de ballgag uit, hij is net een maatje te groot voor m’n mond en m’n kaken worden te gevoelig. Ik piep en draai en laat af en toe mijn kont zakken. “kont omhoog” Ik kruip terug en krijg weer de dildo in m’n kut. Hij maakt hem erg groot, het is gevoelig, en hij haalt hem er uit zonder veel leeg te laten lopen. Op de momenten dat het te veel is probeer ik met mijn voeten de aandacht te trekken. Dat werkt.
Daarna voel ik zijn hand bij mijn kut. Hij duwt hem rustig naar binnen, ik voel hem kracht zetten en beweeg me er vanaf. “kont naar achter”. “Duw”. Ik voel zijn hele vuist naar binnen gaan en ben verbaasd, het voelt vreemd. Hij begint met met beleid te fisten, als het te hard gaat piep ik, het is zo’n raar gevoel. Het er uit halen van zijn vuist voelt lekker. Heel lekker. Hij brengt zijn vuist nog eens in mijn kut en fist nog even verder.

Hij neukt me met zijn pik, diep en hard. Zo lekker. Hij stopt en laat me los. Ik voel hem op bed kruipen, hij zit op zijn knieen voor me, mijn hoofd ligt nog op het matras, mijn armen naar achter. Hij trekt aan mijn haar, ik weet wat hij wil, ik moet mijn hoofd omhoog doen en zijn pik zuigen. Die naar mij smaakt. Maar dat lukt me niet zonder m’n armen. Hij maakt m’n armen los, en met de ondersteuning van m’n armen lukt het me om overeind te komen en hem te pijpen. Het pijpen wordt snel weer aangepast naar keelneuken.

M’n benen worden losgemaakt, m’n schoenen gaan uit. In m’n hoofd is het weer een wirwar, ik word geneukt in m’n kut en in m’n mond. Ik heb nog steeds de blinddoek om. Ik denk dat hij me weer zijlings aan het neuken is, als hij zijn voet op mijn gezicht zet om stabiel te staan, met m’n hand hou ik zijn voet vast. Het voelt fijn.

Dat keelneuken gaat me niet goed af. Tranen, snot, kokhalsen en eten wat opkomt. Ik ben blij dat ik niet echt gespuugd heb, maar voel me slecht. Pijpen, zuigen, pik in mijn mond is waar ik goed in ben. Her en der onzeker over m’n lijf of m’n skills, maar nooit over pijpen. Niet kunnen keelneuken is een faal. Ik vraag hem om even niet te stoten en het me zelf te laten proberen. Het lukt nog niet helemaal, zodra z’n pik diep genoeg zit moet ik alsnog kokhalsen, en hij stoot toch nog even door. Ik heb op de grond gezeten met zijn pik in mijn mond, en als we daarna weer op het bed zijn ligt hij op zijn terwijl ik het weer probeer. Hij blijft doorstoten, en ik ben gefrustreerd aan het raken. Hoe kan ik het nou goed leren als hij het steeds forceert? Ik ben erg dicht bij boos zitten mokken als hij stopt met stoten en mij weer laat pijpen, en z’n ballen likken.

“draaien”. Ik weet niet wat hij bedoelt. “Een kwartslag draaien”. Een kwartslag? Hoever is dat ook weer? En welke kant op dan? Ik snap het niet en voel me suf. Hij duwt me de goede richting in. Met mijn hoofd bij de rand van het bed. Ik heb nog steeds de blinddoek om. Ik hoor hem zich klaar maken om op m’n gezicht te spugen. Zonder vraag op opdracht doe ik mijn mond open. Hij spuugt en ik slik het door. Het voelt als een kadootje. Dat is raar. Eerder spuugde hij me in mijn neus terwijl ik de ballgag nog in had. Dat was naar, ademen was lastig.
Het neuken is heerlijk, soms alleen zijn pik, soms met de dildo erbij. M’n benen gaan verder omhoog dan ik dacht dat ze konden en hij pijnigt mijn tieten. Hard. Hij knijpt alleen af en toe gemeen aan de tepe, hij kneed ze ook hard met zijn hele hand. Hij is sterk, het doet zeer, het voelt zwaar en dof ipv fel en scherp. Lekker.

Hij gaat achter mijn hoofd staan en neukt m’n keel weer, als ik het niet meer red krijg ik zijn ballen in mijn mond terwijl hij zichzelf klaar rukt. Ik stik bijna in zijn ballen, de ingang van m’n mond en neus zijn geblokkeerd. Het lukt me om op adem te komen, hij spuit zijn zaad weer over mijn gezicht. Met blinddoek geen risico voor m’n ogen. Ik vind het jammer dat ik zijn ogen nog helemaal niet gezien heb. Hij heeft lekker enge ogen.

Ik slik en lik m’n mond af, hij wrijft het laatste beetje m’n mond in, ik lik zijn vingers af.

Ik lig wederom sufgeneukt stil en hoor hem weglopen. Hij zet de douche aan en laat mij liggen. Na het douchen gaat hij op bed liggen en moet ik opstaan. Hij laat me een rondje draaien zodat hij me kan zien. M’n jarretels scheef, m’n lijf onder het spuug, m’n gezicht met restjes zaad. Hij noemt me vies. Hij heeft gelijk.

Ik mag douchen en de blinddoek af doen. In de badkamer loop ik nog even terug. “mag ik plassen?” Dat mag. Ik doe de collar af en stap snel onder de douche, ik fris me op en droog me af. Ik word verlegen en loop terug naar het bed. Hij ligt ontspannen op zijn rug, ik ga er naast liggen en hij trekt mijn hoofd naar zijn buik. Ik zuig en sabbel lekker op zijn zachte pik.

Het was wellicht uit zelfbescherming niet zo handig om in het eerste verslag te hebben genoemd dat ik bewust heb valsgespeelt met rimmen. Ik voel zijn pik weer hard worden, en hij duwt me naar beneden, tussen zijn benen. Ik lik zijn schacht en zijn ballen. “Lik m’n kont”. Heel voorzichtig ga ik beetje bij beetje naar beneden, met korte kleine likjes, als er eenmaal meer speeksel is gaat het makkelijker en gaat de gene ook wat weg. Ik doe erg m’n best en hij kreunt, ik doe het goed.

Hij komt klaar op zijn buik. “lik me schoon”. Ik begin met zijn pik, en lik daarna de glinster van z’n buik.

Ik bedenk me dat mijn toilettas nog beneden staat. Met mijn bullet erin. Het is laat, te laat voor mij om nog te vragen of ik hem mag pakken. Niet klaarkomen is jammer, maar ik ben ook moe.

We gaan slapen.

De volgende ochtend liggen we nog even wakker in bed. Zijn arm over mijn keel met z’n hand naar m’n borst. Lekker.
Ik ga naar huis. Ik ben veel te vroeg op en ga nog even op de bank liggen. Ik pak mijn bullet erbij en met de gedachtes aan gisteravond kom ik zo klaar. Ik val in slaap, en kom bijna te laat op m’n werk.

Tijdens de werktijd komt er een vergelijking in me op. Als hij me de eerste 2 keer als een electrische gitaar heeft gebruikt, waar grof op geragd kan worden, hoe zou het zijn als hij me als een viool gebruikt? Ik ben benieuwd naar meer dan pijn en ongemak, en geile sex. Ik ben benieuwd naar rustig uitgevoerde sensaties, pijn, hard, maar rustig en doelbewust. Ik ben benieuwd hoeveel sensatie mijn lijf kan hebben, kan klaarkomen. Het is lang geleden dat ik diep in subspace zat en alleen nog in kleurtjes kon denken. En hoeveel spanking ik daarna kon hebben. En ik wil beter leren deepthroaten, niet op plastic. Op zijn pik, maar rustig, met aanmoediging en complimentjes, zodat ik de techniek goed krijg. En ik wil over zijn knie, met blote billen, benen op de bank, comfortabel, geaaid worden, gekrast worden, geknepen worden, gebeten worden, vingers in m’n kut.

Het is nu dinsdagavond, het velletje onder mijn tong is nog pijnlijk gevoelig van het mondneuken, m’n borsten voelen onderhuidsbeurs bij aanraking, en mijn kut is weer nat. Ik wil hem vertellen over de paardenborstel, en de prikroller. En over hoe ik in het eerste verslag was vergeten te schrijven hoe leuk het voelde toen hij door mijn neus ademde. Bellenblaas in m’n hoofd. Heerlijk. Lachwekkend, raar en geil tegelijk.

-----

Date 3 is er nooit van gekomen. Toch jammer.
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 319
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Date 2

Bericht door kitten »

Oh, dat is zeker jammer :( Ik zat er helemaal in!
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 267
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Date 2

Bericht door JJV »

:lol: Hij ook

(die was sterker dan ik)
~\v/~
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 319
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Date 2

Bericht door kitten »

:schater:
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Date 2

Bericht door Peter^ »

Was dit een fantasie verhaal of werkelijkheid?
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: Date 2

Bericht door Jezebel »

Ow, jammer dat er geen vervolg komt!
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 267
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Date 2

Bericht door JJV »

Peter^ schreef: 21 jan 2019, 19:49 Was dit een fantasie verhaal of werkelijkheid?
vroeg ik me toen ( en nu ) ook af
qua vervolg wensen ook
~\v/~
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Date 2

Bericht door eireann »

Werkelijkheid. Geen date 3 is dus ook geen derde verslag...
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 267
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Date 2

Bericht door JJV »

Das dan weer jammer.
Dit klonk best heftig vooral
~\v/~
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Date 2

Bericht door eireann »

Ik vond het toen niet heftig, wel intens. Als ik het nu lees denk ik, damn, was ik dat :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Date 2

Bericht door Peter^ »

Wel een goed geschreven lang verhaal. Succes verder met nieuwe contacten.
Geniet van de positieve momenten.
Plaats reactie