Even voorstellen

U mag zich hier even voorstellen. Kijk uit voor laagvliegend gebak!
Fayenne1-7

Even voorstellen

Bericht door Fayenne1-7 »

Dag iedereen van dit forum.


Voorstellen? Wat zal ik eens vertellen over mezelf. Wat is interessant?
Zoals velen is mijn zoektocht al een behoorlijk reisje geweest. In het gewone leven ben ik druk bezig. Pas afgestudeerd en inmiddels aan het solliciteren naar een baan en een vervolgstudie. Ik weet precies wat ik wil en zorg ervoor dat ik mijn doelen bereik..
Ik vind mezelf redelijk saai, lees graag, en mag graag een beetje knutselen.

Ik heb ontzettend geworsteld met mijn gevoelens. Ik BDSM? Gedomineerd worden? Geslagen, gestraft?
Volgens mij gaat het echt niet goed met me!!
Lang heb ik mijn gevoelens steeds maar weer weg gestopt en ze kwamen alleen maar intenser terug.

Toen stuitte ik op wandering spirits en na lang twijfelen kwam ik in contact met Frodo.
Inmiddels heb ik met hem mijn eerste ervaring gehad. Het voelt goed tussen ons maar ik merk ook dat er nog meer gevoelens zijn losgekomen.
Mijn gevoelens vliegen alle kanten op en ik wil hem het liefst de hele dag door schrijven. Niet echt realistisch.
Ik voel me onzeker. Hij met zoveel ervaring en dan ik met nog zoveel drempels. Hoe lang blijft hij me? Hoe lang duurt het voor er een ander komt??? Tot er iets komt wat hij graag doet en ik niet blijk te kunnen?
Er is zoveel veranderd sinds ik heb ervaren hoe het echt is. Ik voelde me zo bijzonder!! Zo geliefd... zo intens gelukkig en zorgeloos
Ik verlang alleen maar nog meer......
Zoveel te ontdekken
Stuiter, stuiter,stuiter....... Ik 👼👼👼👼 stuiter.

Het zou fijn zijn om hier over deze gevoelens te kunnen praten. Want ik kan dat nergens anders.

Liefs
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Even voorstellen

Bericht door Pien »

Welkom! Klinkt allemaal heel herkenbaar. Voel je vooral vrij om te delen, het is fijn het ergens kwijt te kunnen
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 91
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Even voorstellen

Bericht door puppie »

Welkom! *zet thee en koekjes neer*
Gebruikersavatar
Nijntje
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 aug 2016, 19:08

Re: Even voorstellen

Bericht door Nijntje »

Welkom! En wat herkenbaar die innerlijke strijd! Voel je vrijhierover te schrijven, vragen te stellen etc.

*zet koffie erbij*
Bitemarks
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:17
Locatie: Zelhem

Re: Even voorstellen

Bericht door Bitemarks »

Welkom! Je hebt het lekker te pakken :) Het stuiteren is normaal, vooral als het allemaal nog nieuw is. Wordt ook wel sub frenzy genoemd en wordt vanzelf minder sterk.

Als je jezelf niet al te hard voorbij loopt, zou ik vooral van deze tijd proberen te genieten. Het is zo leuk!
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Even voorstellen

Bericht door thaliya »

Welkom! *zet wat warme chocomel neer want opeens is het herfst ;)*

Geniet van deze periode!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Fayenne1-7

Re: Even voorstellen

Bericht door Fayenne1-7 »

Dank voor de reacties. Ik voel me welkom en het is fijn te weten dat ik op deze plek op een veilige manier over mijn gevoelens kan praten. En al zeker erg prettig te weten dat wat ik op dit moment voel redelijk normaal is in deze fase. Ik ga er ook zeker van genieten bitemarks en thaliya. ik zal in ieder geval geen dorst krijgen met alle koffie, thee en chocolademelk. ☕☕🍪🍪🍩🍩.
Koekje erbij???
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Even voorstellen

Bericht door Pien »

Heel normaal in deze fase. En euh, ik voel me nog steeds zo na een fijn spel. Meer willen, vaker willen, nog meer meer, langer. Stuiteren. Het is niet meer zo continu aanwezig maar makkelijk te triggeren. Er blijft steeds nog zoveel te ontdekken. Niet dat ik nou al zo heel lang aan het ontdekken ben.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Even voorstellen

Bericht door Ravelijne »

Welkom! WS is bij uitstek een plek om er met gelijkgestemden over te kunnen praten. :) Ik kan je ook zeker aanraden eens naar een munch te gaan bijvoorbeeld. Het is ook fijn om in het echt eens met anderen te babbelen en voor mij was het echt heel fijn om ook in het echt een klankbord te hebben voor mijn ervaringen. Dat scheelt zoveel. :)
Fayenne1-7

Re: Even voorstellen

Bericht door Fayenne1-7 »

Ravelijne is er ook een mogelijkheid om iets privé te vragen of te bespreken?
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Even voorstellen

Bericht door kitten »

Welkom! Volgens mij is Frodo wel een goeie, die je niet zomaar laat vallen hoor. ;) Geniet van je ontdekkingsreis!
Fayenne1-7

Re: Even voorstellen

Bericht door Fayenne1-7 »

Ik heb ook veel vertrouwen in hem kitten.
Gebruikersavatar
Nijntje
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 aug 2016, 19:08

Re: Even voorstellen

Bericht door Nijntje »

Fayenne1-7 schreef: 08 jul 2019, 11:34 Ravelijne is er ook een mogelijkheid om iets privé te vragen of te bespreken?
Ja, je kunt volgens mij iedereen hier een pb sturen via het forum.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Even voorstellen

Bericht door Voleuse »

Dan moet je volgensmij eerst 10 posts maken :)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Even voorstellen

Bericht door JJV »

kitten schreef: 08 jul 2019, 12:06 Welkom! Volgens mij is Frodo wel een goeie, die je niet zomaar laat vallen hoor. ;) Geniet van je ontdekkingsreis!
ow
en hij is gèk op fishsticks

altijd goede opener op een date

;) enjoy
~\v/~
Plaats reactie