Rijpeflirtmatches

Ook BDSM-ers halen wel eens de voorpagina
grotemuil

Re: Rijpeflirtmatches

Bericht door grotemuil »

Pffffffff ik weet nu hoe ik dit soort sites ben gaan bekijken en terecht. Gewoon ordiinair bedelen
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: Rijpeflirtmatches

Bericht door skaoot »

Meer gehaaid verdienmodel dan bedelen lijkt mij...
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
grotemuil

Re: Rijpeflirtmatches

Bericht door grotemuil »

Daar kon je wel eens gelijk in hebben skaoot, en om heel eerlijk te zijn ben ik wrok gaan koesteren jegens die site en wrok is sterker dan staal. Dat maakte het voor mij zo moeilijk om die vriendschappelijke band door te knippen en los te laten. Ik ben blij dat ik er hier over heb durven praten, daardoor ken ik het mezelf vergeven.
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Rijpeflirtmatches

Bericht door thaliya »

Vriendschappelijke band met een website?
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Rijpeflirtmatches

Bericht door Crownless »

Weet je wat jij zou moeten doen? Tinder installeren op je smartphone en daar met mensen gaan appen. Dat is wel een dating app met mensen die contact zoeken. En als je daar aan het lijntje gehouden wordt, kost het je geen geld.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
grotemuil

Re: Rijpeflirtmatches

Bericht door grotemuil »

Ja. Zo werkte het Thalys. Ik dacht waar rook is is vuur en ik ben er te serieus op ingesprongen. Door mijn wrok ben ik compleet doorgeslagen. Nah, het financiële overzicht begin ik terug te krijgen, mijn gevoel van eigenwaarde begint weer toe te nemen maar deze affaire ligt nog even vers in mijn geheugen dus ga ik het wel even rustiger aan doen. Als jullie me trouwens wat beter leren kennen zullen jullie merken dat die Grote muil van mij best mee valt hoor. Misschien heeft iedereen ook wel gelijk en slobber ik veelsteveel koffie.
grotemuil

Re: Rijpeflirtmatches

Bericht door grotemuil »

Beste Crownless

Deze hele affaire legt nog TE vers in het geheugen dus mss volgend jaar. Voorlopig zie ik wel overal hele leuke lachende gezichten om mij heen verscheinen, ik denk dat ik daarbinnenkort maar eens op afstap weer. Voor een gezellig praatje ben ik altijd in.
grotemuil

Re: Rijpeflirtmatches

Bericht door grotemuil »

Maar ja. Het is nu negen uur en ik heb wel weer ff genoeg ziiten kletsen hier.Ik neem aan dat jullie er morgen of overmorgen ook nog wel zijn. Tot dan, tot laters
Plaats reactie