Corona - hoe raakt het jou?

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door leonietje »

Ik wacht nog op de ggd uitslag. Maar mn zelftest was positief. Ik heb koorts, hoesten, hoofdpijn en keelpijn. Het heeft ff geduurd maar ik mag er nu ook eindelijk aan geloven. Het was een kwestie van tijd. Hopelijk blijft het hierbij. Het is wel ff vervelend maar tot nu toe nog wel te doen.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door Daantje »

Beterschap Leonietje. Ik hoop dat het mee blijft vallen voor je en je er snel weer bovenop bent.

Ik ben mezelf langzaam meer dingen aan het permitteren. Maar ik was gisteren op bezoek bij vrienden en had vooraf niet gedacht aan carnaval en dat de treinen dus extra druk waren. Uiteraard zonder mondkapjes natuurlijk. Voelde ik me niet zo prettig bij. Ik blijf nog een beetje argwanend de komende weken.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 90
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door puppie »

In de trein is een mondkapje toch nog steeds verplicht?

Beterschap Leonietje!
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door JJV »

Als je iets drinkt niet.... En ik schat dat carnaval publiek wel op een biertje in.

(werd afgelopen tijd ook niet echt door iedereen aan gehouden)


Vanmorgen zat ik naast een collega die app krijgt van ziek kind... Waarop collega Ter plaatse een zelftest doet die meteen positief uit slaat...

Ben zwaar beniewd hoe ik me ga voelen komende tijd.
~\v/~
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door Daantje »

puppie schreef: 28 feb 2022, 16:33 In de trein is een mondkapje toch nog steeds verplicht?

Beterschap Leonietje!
Zoals JJV zegt voor bezopen treinreizigers gelden geen regels. Het is bij uitstek de groep engste mensen die ik tegen kan komen: onberekenbaar, verstoken van grenzen, vaak in groepen, vol peer-pressure, grote kans op agressie, geen mogelijkheid om te vluchten.

Ik heb me dikwijls extreem onveilig gevoeld in treinen. Vooral rond carnaval, voetbalwedstrijden, of andere evenementen waar we veel drank wordt geconsumeerd.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door Pien »

Beterschap Leonietje!

En JJV, hopelijk valt het mee voor je. Kans is er ook gewoon dat je niet ziek wordt. Heeft bij mij ondanks baan in zorg, onbeschermd werken met besmet persoon in begin pandemie, 2x ziek kind waarvan ik geen afstand hield, etc ook pas tot ziek worden geleidt een week of 4 geleden.
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door Pien »

[/quote]

Zoals JJV zegt voor bezopen treinreizigers gelden geen regels. Het is bij uitstek de groep engste mensen die ik tegen kan komen: onberekenbaar, verstoken van grenzen, vaak in groepen, vol peer-pressure, grote kans op agressie, geen mogelijkheid om te vluchten.

Ik heb me dikwijls extreem onveilig gevoeld in treinen. Vooral rond carnaval, voetbalwedstrijden, of andere evenementen waar we veel drank wordt geconsumeerd.
[/quote]

Kan ik me voorstellen. Knuffels
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door JJV »

ben t helemaal met Daantje eens over dronken publiek ( en snap ook t gevoel van onveiligheid)

maar...
mondkapjns.PNG
t staat ook echt op de ns site
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
~\v/~
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door Voleuse »

Ja eens Daantje ik werd laatst half betast door een dronken treinreiziger huuuuu

Hoe is het eigenlijk met @juffie? Hersteld weer?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door juffie »

Ja de afgelopen week/ 2 weken gaat het langzaam beter. Maar ik merk het nog steeds.
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door eireann »

Oef, dat is lang juffie.

Ik had verwacht/was van plan m'n mondkapje te blijven dragen, maar het is verbazend hoe snel het went om iedereen zonder te zien en het niet te doen.

Terwijl jouw situatie echt mijn schrikbeeld is
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
lunaaa
Berichten: 28
Lid geworden op: 09 aug 2009, 19:01
Locatie: Den Bosch

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door lunaaa »

Nou, hier een positieve test... Tot nu toe voelt het als niet meer dan een verkoudheid, hopelijk blijft dat zo. En hopelijk knap ik snel op, ik heb volgende week drie dagen cursus.
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door Pien »

Beterschap.
Corona lijkt nu m'n werk te hebben gevonden.
Gaan pittige weken worden denk ik
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door leonietje »

Ik zit nog ziek thuis. Koorts is weg maar ik hoest mn longen nog uit mn lijf. En ben zo snel misselijk. Iets te snel opstaan = misselijk. Slokje water te snel of te veel gedronken = misselijk. Tanden poetsen = misselijk. Hadden anderen hier ook last van en bleef dat lang aanhouden?
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door Mack »

Bij mij begon het (dat was de Alfa variant) met misselijkheid, daarna nog twee dagen buikgriepachtig en mijn reuk en smaak was anders. Voor de rest verliep het relatief mild maar ik kan niet goed zeggen hoe het met mijn energie zat omdat die toch al laag was.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Plaats reactie