Corona - hoe raakt het jou?

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door tessie »

Ik zou nu echt geen vakantie boeken. Je weet gewoon helemaal niet hoe het loopt. Als je niet voor een speciale gelegenheid per se op die datum daar wilt zijn, zou ik het gewoon niet doen.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 323
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door kitten »

@Ravelijne er hebben ze in zuid Korea en Taiwan gedaan dat zo goed werkte?
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door Peter^ »

Inmiddels begin ik ook de gevolgen te merken. Aangezien RIVM alle bijeenkomsten van meer dan 100 mensen afraadt, vervalt conferentie van mijn werk en ook diverse op Fetlife aangekondigde evenementen waar ik heen wilde gaan. (VSSM Den Haag, munches)
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
Nijntje
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 aug 2016, 19:08

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door Nijntje »

Mijn activiteiten in Konden gecanceld. Maar zit hier al wel. Maar het beste ervan maken, ofzo. Zo lastig allemaal. Eerder naarnhuis reizen kost extra, terwijl hier mijn hotelkamer al betaald is.
Onhandig, maar is niet anders.

Ben ik de enige die denkt dat Trump verantwoordelijkheid gaat claimen voor Europese actie nu?
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door Voleuse »

Nu met die 100 mensen maatregel gaat t wel hard met alle kink-events die worden afgezegd ook. Rot dat je in het buitenland zit Nijntje, ik hoop dat je gewoon terug kunt komen straks.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door eireann »

Ik hoop dat alle oude mannen in de politiek in America er zelf aan doodgaan. Beetje frisse wind daar.
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door Ravelijne »

kitten schreef: 12 mar 2020, 17:08 @Ravelijne er hebben ze in zuid Korea en Taiwan gedaan dat zo goed werkte?
Meteen groot uitgepakt met testen en opvolgen van alle reizigers en andere mensen die risico gelopen hadden (en heel uitgebreid contactonderzoek en opvolging van die mensen), heel vroeg reisrestricties van en naar risicogebied en heel streng de quarantaines opgevolgd voor mensen die mogelijk besmet waren of bevestigd. Kennelijk op een schaal die weinig landen ze zo makkelijk na kunnen doen, qua fondsen en medische middelen.
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door Crownless »

Ik ben eigenlijk wel blij dat ik niet meer jaloers hoef te kijken naar mensen uit andere provincies.

Gedeelde smart enzo.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door Daantje »

Ik ga proberen mijn vakantie te annuleren. Alle musea zijn gesloten tot en met 19 april, dus dat is vrij zinloos. Ik zou de eerste week van april gaan.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door Voleuse »

Ik heb echt teveel autisme voor dit virus XD. Al mijn plannen van de komende 3 weken zijn ineens onzeker, ik mag niet meer naar mijn werk komen tenzij het moet.
Klein leed verder maar het is ineens echt een big deal geworden wel.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 156
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door chell »

Balen van je vakantie Daantje! Maar beter later gaan en dan gewoon wel alles open.

Ik had zaterdag een feestje wat is afgezegd, zou volgende week naar Rijksmuseum en ik had voor 24 maart een concertkaartje voor Elbow. Die band en ik hebben echt een slecht track record. Vorige keer dat ik erheen zou gaan viel ik m'n knieschijf uit de kom.
Rijksmuseum lijkt trouwens geen geld terug te geven voor kaartjes. Vaag gedoe! Je mag aan de kassa komen wisselen voor een ander moment in 2020. Eh...lekker om de hoek? Of zou dat dan voor die dag meteen kunnen? Maar hoe zit dat dan met de tijdsloten?!? Kan hier ook niet tegen
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 100
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door phedre »

mijn moeder heeft morgen jaarvergadering van KBO, hele dag feest, veel mensen, allemaal ouderen en ze twijfelt nog of ze zal gaan, want t is de mooiste dag van t jaar. Van mij mag ze niet, maar ze twijfelt nog. Ik hoop echt dat er morgenochtend n briefje op de deur van het event hangt, dat de boel gecanceld is
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 323
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door kitten »

Het hamsteren is begonnen, hier in Brabant! Drukte bij supermarkten.
Deleted User 2176

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door Deleted User 2176 »

Zo ff dit topic bijgelezen :D
Het televisienieuws kent kennelijk maar 1 onderwerp...

Nu zitten wij hier ook in onzekerheid. Mijn broer doet min-of-meer mantelzorgen voor vader wat in de praktijk neerkomt op praktisch elk weekend. Voor hem is dat sowieso al een hoop gedoe, het reizen elke keer tussen Rosmalen en Bussum. Gelukkig heeft hij een eigen auto :yes:
En mijn verjaardag is in zicht, dus of we dat echt gaan vieren met de nieuw ingestelde maatregelen?

En ja, ik dacht er goed aan te doen om een voorraadje toiletpapier, papieren zakdoekjes en zeep in huis te halen. De eerste twee zijn geen probleem, toiletpapier is zelfs in de aanbieding, maar de schappen waar normaal zeep in ligt zijn allemaal al leeg... :nopompom:
Morgen een nieuwe poging, op vrijdag de 13e...
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door Ravelijne »

@Phedre Noorwegen heeft net vergaande maatregelen aangekondigd, scholen en musea dicht etc. maar ook:

Iedereen die van buiten Scandinavië naar Noorwegen komt moet in quarantaine gaan, ongeacht of ze symptomen vertonen of niet. Dit geldt retroactief tot en met 27 februari.

Klinkt niet echt als een goed moment om op vakantie te gaan.
Plaats reactie