social media

Voor vragen (duh...) die niet specifiek dom, sub of switchgericht zijn
Plaats reactie
Deleted User 2176

social media

Bericht door Deleted User 2176 »

Veel mensen hebben een account op social media, zoals facebook, twitter, instagram enz. Tegelijk lees en hoor ik ook negatieve zaken daarover. Vooral facebook krijgt heel erg vaak kritiek, maar het vreemde is dat velen facebook gewoon blijven gebruiken. Dat begrijp ik niet. Maar ik begrijp sowieso al weinig van social media, wat is de toegevoegde waarde? Soms lijkt het wel dat je niet meetelt als je geen account hebt op social media. Door sommigen ook wel asociaal media genoemd. Hoevaak ik al niet geconfronteerd ben met termen als: volg ons op twitter of like us on facebook. Ja leuk, en dan?
Gebruikersavatar
shareen_G
Berichten: 0
Lid geworden op: 28 jun 2010, 11:11
Locatie: Alkmaar

Re: social media

Bericht door shareen_G »

Ik heb een account op Facebook (privé), LinkedIn (zakelijk) en FetLife (bdsm)
De belangrijkste reden om lid te zijn van FB en FL is dat ik op die manier makkelijk in contact kan blijven met vrienden die allemaal wat verder weg wonen. Op die manier blijf je toch een beetje op de hoogte van wat er in iemands leven gebeurd.
Daarnaast ben ik op FB ook nog lid van verschillende groepen m.b.t. haken.
LinkedIn gebruik ik voor zakelijke doeleinde en om op de hoogte te blijven van verschillende ontwikkelingen.
Waar een wil is, is een weg
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: social media

Bericht door Voleuse »

Lekker positieve insteek weer dbj :P. Jij hebt zelf toch ook een Fetlife account en een account op WS, dat is ook gewoon social media.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: social media

Bericht door Mack »

Ik heb al een tijdje geen feestboek account meer.
Ik had een foutje gemaakt en de privacy voorwaarden helemaal doorgelezen.
Stom. Moet je nooit doen. :neenee:
Al helemaal niet als je je een beetje in internet security enzo verdiept.

Ik had het kunnen weten. Een tijd daarvoor de bijbel eens wat beter doorgelezen en ik werd spontaan atheist. :hypocrite:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: social media

Bericht door tessie »

Wat is de insteek van dit topic? Je hebt je mening al gevormd, je vind sociale media niks (behalve dus, zoals Voleuse ook al aangaf dit forum en FL). Je vind de andere sociale media platformen niks, je gebruikt ze niet. Dan is dat toch klaar?
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: social media

Bericht door kitten »

dbj schreef: 20 mar 2020, 16:57Vooral facebook krijgt heel erg vaak kritiek, maar het vreemde is dat velen facebook gewoon blijven gebruiken. Dat begrijp ik niet.
Volgens mij gebruiken de mensen met kritiek op Facebook het platform ook niet. Het zijn twee verschillende groepen mensen met verschillende meningen. Helpt dat het te begrijpen?
Deleted User 2176

Re: social media

Bericht door Deleted User 2176 »

Ikweethetniet. Er zullen vast wel mensen zijn die FB de rug toegekeerd hebben na alle ophef. Maar ik heb niet het idee dat iedereen met kritiek op FB weggegaan is van dat platform. Dit zag je een tijdje geleden ook op FL nadat er aanpassingen werden aangekondigd. Veruit de meesten zijn gebleven/teruggekeerd op fet. Het alternatief om naar het scandinavische fetopia over te stappen was kennelijk niet echt een succes, geloof ik.
Plaats reactie