behoefte om te delen

U mag zich hier even voorstellen. Kijk uit voor laagvliegend gebak!
Plaats reactie
AspHyX
Berichten: 0
Lid geworden op: 23 apr 2021, 04:16

behoefte om te delen

Bericht door AspHyX »

omdat ik denk dat mijn reisje (net begonnen) niet een typische intro in BDSM is maar vooral omdat de afgelopen twee maanden snel zijn gegaan en ik via dit forum hoop mezelf beter te begrijpen door het neer te typen. Dus alvast bedankt voor het lezen en voor alle verzamelde wijsheid in dit forum.

Ik, man 39, heb al 10 jaar een beste vriendin met wie ik lach, huil en feest. Tot 3 maanden geleden is er nooit een moment geweest dat we tegelijkertijd vrijgezel waren. Er was altijd wel sexuele spanning en we hebben eindeloos gepraat over sex en ook voorkeuren en ik wist dus dat zij bdsm leuk vond. Nu, 2 maanden na onze eerste kus ben ik erachter dat ik helemaal niets wist...

Ze praatte er al 10 jaar over dus ik dacht te weten: een keer een zweepje, een keer vastbinden, leuk...Nu zat ik in mijn hoofd betreft BDSM werkelijk overal fout behalve het feit dat het leuk, nee...meer dan leuk, is :). Gelukkig wist zij precies wat zij wil (of vooral: niet meer wilde) en wondt daar geen doekjes om. Ga eerst maar wat theorie leren, zei ze, en toen zat ik 6 weken geleden gedichtjes te lezen aan het begin van dit forum (toen ik overigens nog niet enthousiast was). Dat werd ik pas bij de lijst met de fetishes: veruit de meeste had ik wel eens gedaan, dus ik blij:"meer raakvlakken dan ik dacht" (yeah i know..., i was wrong ...still). Van toen tot nu flink zitten lezen, vragen en proberen en de broodnodige terminologie opgedaan en ik durf nu een poging te wagen deze heftige reis te beschrijven.

In de afgelopen 22 jaar drie relaties gehad. Vanille 'van huis uit' maar ook echt wel sexuele grenzen opgezocht en overschreden in al die relaties (daglange chemseks, sounding in de laatste). Nooit het gevoel gehad dat ik iets mistte. Maar ik herken nu dat ik onderdanig van mezelf ben en heb vooral masochistische voorkeuren. En mijn beste vriendin? Sub tot de core. Maar bovenal al 10 jaar mijn beste vriendin. Dus wij praten en zij uitleggen en ik vragen en in de war zijn (een vrouw behandel je met respect!). Maar door haar sterke communicatie kwam er eerst nieuwsgierigheid, toen interesse en gelukkig begint daar ook begrip te komen. Want uiteraard heb ik met liefde de rol van D aangenomen voor haar (verstandskeuze aan het begin) toen ik een idee begon te krijgen van de diepte van haar gevoelens. Ik dacht haar dus goed te kennen na 10 jaar maar oh man, wat heb ik haar in no-time nog veel intiemer leren kennen door al die gesprekken en ontdekkingen.

Twee weken geleden mijn eerste opdracht aan haar gegeven (brief) en een week geleden haar verrast met mijn eerste sessie. Zij wist van niks. Haar eerst een half uur via briefjes en opdrachtjes laten uitkleden zonder dat ze mij nog had gezien. Mijn laatste opdracht was, ga zus en zo op het bed zitten. Toen ik binnenkwam zag en proefde ik de overgave. Aan het einde (2 uur later, was ik best trots op voor mijn eerste sessie) werd ik grondig bedankt (en de rest van nacht, en de volgende dag en een brief). Wat ben ik nu blij met die sessie want daar proefde ik voor het eerst dat D zijn mij persoonlijk wel degelijk kan raken.

Ik hoop dat het delen en samen groeien en ontdekken zo vertrouwd en spontaan blijft gaan. Dan zitten we straks binnen een paar maanden op een gedeeld niveau waar ik in vorige relaties vele jaren over deed (als dat al lukte). Spannend en eng om me zoveel bloot te geven maar ook trots en blij dat ik zoveel van haar mag zien. En ik kan niet wachten totdat we de rollen eens gaan omdraaien, maar nu eerst verder bouwen aan mijn startende D!
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: behoefte om te delen

Bericht door kitten »

Wauw, wat een heerlijk avontuur hebben jullie al gehad en dan sta je nog maar aan het begin. :inluv:
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: behoefte om te delen

Bericht door juffie »

Wat een mooie reis! En wat geweldig dat jullie elkaar zo gevonden hebben!

Welkom hier!
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: behoefte om te delen

Bericht door Arno »

Mooi om te lezen, en welkom in de wondere wereld van de BDSM. Als ik het dus goed lees ben je qua gevoelens meer opgeschoven naar de switch kant, en heb jij dus beide gevoelens. Zowel de onderdanige als de dominante gevoelens net als ik, niks mis mee.

En hier op het forum heb je mooi de gelegenheid om vragen te stellen als je er zelf niet uit mocht komen.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: behoefte om te delen

Bericht door Peter^ »

Mooie ontwikkelingen. Goed dat jullie samen veel communiceren. Ik ben ook een switch. Ik heb zelf in bed (seks) de voorkeur voor de onderdanige kant. Hoe combineer ik dat als ik met een sub speel? Dan geef ik de sub vanuit mijn Dominante kant de opdracht om mij op bed vast te leggen en ook de opdracht om mij seksueel te verwennen.

Eigenlijk: pin jezelf niet teveel vast op 'theorie' of hoe anderen het doen. Maar zoek samen naar dingen/spelvormen die voor jullie beiden werken en leuk zijn.
Geniet van de positieve momenten.
Plaats reactie