15 aug, picknickmeet Utrecht! 12.00!

Alle kinky activiteiten in Nederland, België en niet zo verre omstreken
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Het mag weer picknick meet!

Bericht door eireann »

Als je ze nooit leert kennen kom je ook nooit verder dbj, je kan niet direct knuffelend beginnen bij mensen die je niet kent of waar je geen band mee hebt.

In dit geval knuffel ik ook niet met mensen waar ik die band wel al mee heb. Ik heb een iets ruimere groep die ik knuffel dan in het begin, maar die maak ik nog niet groter.

Ook zonder knuffels en met wat meer afstand heb ik er zin in! Elkaar zien, lichaamstaal etc. Yay!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Het mag weer picknick meet!

Bericht door juffie »

Ik merk dat ik sowieso minder knuffelbehoefte met ‘anderen’ heb. In de scène is het heel normaal en ooit vond ik dat ook heel fijn, maar later ben ik daar wel wat meer ongemakkelijk bij geworden.

Er zijn uiteraard uitzonderingen, maar ik zie mezelf ook zeker niet nu weer 25+ man ‘zomaar’ knuffelen. Zou heel awkward zijn voor me, denk ik.
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Het mag weer picknick meet!

Bericht door thaliya »

Ik was voor corona ook al niet super knuffelig, vind dat ook helemaal niet nodig als ik mensen wil leren kennen. Daar hadden we handen schudden voor.
Voor mij was het al nooit vanzelfsprekend, ik merk dat ik het een beetje gek vind dat dat voor anderen blijkbaar wel zo was.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Deleted User 2176

Re: Het mag weer picknick meet!

Bericht door Deleted User 2176 »

eireann schreef:Als je ze nooit leert kennen kom je ook nooit verder dbj, je kan niet direct knuffelend beginnen bij mensen die je niet kent of waar je geen band mee hebt.
Met het eerste deel heb je absoluut een punt. Maar het tweede deel...
Ik weet niet beter dan dat er automatisch een begroetingsknuffel plaatsvind wanneer je ergens kwam. Ook met thuisfeestjes waarvan ik de organisatoren niet eerder heb ontmoet was dat gebruikelijk. En bij afscheid was dat ook.
Soms werd vooraf aangegeven dat een begroetingsknuffel niet op prijs gesteld werd en dat respecteerde je uiteraard.

Ik begrijp dat sinds Covid-19 alles anders geworden is en dus ook in de omgang met anderen.
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Het mag weer picknick meet!

Bericht door thaliya »

Voor mij niet herkenbaar, dbj. Voor mij was de norm dat ik knuffelde met mensen die ik én kende, én een klik mee had. De rest kreeg een hand.
Dat betekende dus in de praktijk dat als er 10 mensen ergens waren, dat ik de ene wel knuffelde en de ander niet. Of nog concreter: stel dat ik iemand wel al kende en wilde knuffelen, maar die persoon een partner had die ik nog niet zo goed kende, dan was het dus knuffelen met degene die ik kende en een hand met de partner. Het zou dan ook wel weer kunnen als ik gedurende die avond een leuk gesprek had met de partner, dat ik die bij het afscheid wel knuffelde.

Maar... dat vraagt wel een bepaald inschattingsvermogen en ik kan me voorstellen dat dat lastig is.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Het mag weer picknick meet!

Bericht door Daantje »

Ik heb de picknickdatums even in het achterhoofd. Beetje afhankelijk van een en ander. Wat Anne zegt: yay mensen met lichaamstaal en zonder schermpjes ertussen. (Zal het lijstje nog even bijwerken als ik niet mobiel zit.)

En qua knuffelen: ik ben (was?) over het algemeen een makkelijke knuffelaar. In de meeste gevallen knuffel ik de mensen die ik ken en het is dikwijls gebeurt dat bij het leren kennen aan het begin van een meet ik me voorstelde met een handdruk, en aan het einde afscheid nam met een knuffel. Maar het varieert, soms ben ik niet in de mood en zwaai ik liever naar iedereen of knuffel ik slechts een paar mensen bij wie het goed voelt. Als ik naar de picknick kom, denk ik dat ik het knuffelen nog even. Op de vlakte houd.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Deleted User 2176

Re: Het mag weer picknick meet!

Bericht door Deleted User 2176 »

Daantje schreef: 05 aug 2021, 15:09 Ik heb de picknickdatums even in het achterhoofd. Beetje afhankelijk van een en ander. Wat Anne zegt: yay mensen met lichaamstaal en zonder schermpjes ertussen.
Dat zou voor velen inderdaad zeer welkom zijn en nu hopen dat de weergoden gunstig gezind zijn. Ik heb begrepen dat het in de openlucht is.

Ik ben al zeker twee jaar nergens meer geweest kwa speelfeesten, meetings, bijeenkomsten etc. en ik zal bij mijzelf moeten gaan afvragen hoe ik verder invulling wil geven mbt. kinky zaken.
Resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst, maar in mijn geval vermoed ik dat mijn valkuilen er nog steeds zijn en dus ook dezelfde fouten blijf maken; uit impulsief gedrag en onnadenkendheid vooral :oops:
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Het mag weer picknick meet!

Bericht door Voleuse »

Ik denk dat we allemaal moeten uitgaan van consent based knuffelen en dat wij dat als kinksters ook goed begrijpen :p. Ik ben al op een picknick munch geweest en dat ging daar heel goed. Goed om het van tevoren aan te kaarten ook, dan weten we het alvast. Afstand houden vond ik ook vrij makkelijk op die ene picknick munch, ik heb gewoon de hele tijd aan de buitenrand van de groep gezeten en dat ging prima en was gewoon gezellig.

Ik wil niemand overhalen om te komen als je er niet comfortabel mee bent hoor, maar wat mij betreft is de mindset zeker niet dat het een knuffel festijn wordt waarin we geen rekening houden met Covid.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Het mag weer picknick meet!

Bericht door Voleuse »

Ohja

Zaterdag 7 aug
Voleuse
Eireann en rozetje
thaliya en N.
Mack

Zondag 8 aug
Voleuse
Eireann en rozetje
Juffie et al
Mack

Zaterdag 14 aug
Voleuse +1
Eireann en rozetje
thaliya en N.
Juffie et al
Mack

Misschien:
Crownless et al

Zondag 15 aug
Voleuse +1
Eirean en rozetje.
thaliya en N.
Leonietje
Juffie et al.
Mack

Misschien:
Crownless et al


Het lijkt er trouwens wel erg op dat het de 15de gaat worden? Ik zou zeggen spreek je snel uit als je dan niet kan :p. De 14de is er ook Utrecht peer rope waar ik eigenlijk wel heen wil dus ik heb daar sowieso een lichte voorkeur voor
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Het mag weer picknick meet!

Bericht door kitten »

Wij haken misschien ook even aan, maar dat hangt af van de tijd.
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Het mag weer picknick meet!

Bericht door leonietje »

Ik ben voor de 15de! :static:
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Het mag weer picknick meet!

Bericht door eireann »

15e doen dan?
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Het mag weer picknick meet!

Bericht door Mack »

Top!
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: Het mag weer picknick meet!

Bericht door Arno »

Zondag zou voor mij kunnen, want ik zou het ook wel weer eens fijn vinden jullie weer te zien.

Maar welk park in Utrecht en hoe herken ik jullie?
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Het mag weer picknick meet!

Bericht door Mack »

Locatie: 52.070100648850485, 5.103721539396597

Kijk uit naar een vrolijk zooitje ongeregeld. ;)
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Plaats reactie