Geesten

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Geesten

Bericht door Peter^ »

Voor het eerst sinds overlijden lotus (3 jaar geleden) had ik gisteren een kinkster op bezoek, zij heeft corset van lotus aangehad en we hebben seksueel gespeeld

Die vriendin heeft een een maand na de geboorte van haar dochter meegemaakt dat zij is overleden Ter herinnering aan die dochter draagt zij een kettinkje met sterretje om haar nek. Dat is ivm bondage niet makkelijk. Ze heeft het afgedaan en op mijn salon tafel gelegd. Na het spelen lag het daar niet meer.

Na heel wat gezoek vonden we het terug achter de bank tegen de muur op de grond.

Er staat ook een tafeltje naast mijn bank. Dat was gisteren leeg. Maar gisteravond lag daar plotseling de rectificatie op de rouwkaart van lotus.

Twee voorwerpen die te maken hebben met de dood niet door ons verplaatst.

1. Herkenbaar?
2. Zou het iets is met geesten kunnen zijn?
3. Hoe kan ik daar acher kunnen komen, wat mee kunnen doen?
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Geesten

Bericht door Voleuse »

Tja, ik heb ook wel ervaringen die soms iets TE toevallig zijn, maar ik kies ervoor om daar niet over te stressen en er niet echt iets mee te doen. Er zal best meer tussen hemel en aarde zijn maar ik hoef het niet te weten. Er zijn genoeg mediums en spirituele gidsen die allerlei diensten aanbieden, maar ik weet zeker dat 90% daarvan charletans zijn en geldverspilling. Ik zou zeggen: zie het als een teken dat deze mensen nog bij je zijn en dan hoef je er verder niet iets mee te doen.

Overigens tenzij je touw om de nek knoopt is het prima om een kettinkje aan te houden. Ik heb ook een ketting die belangrijk voor me is en die ik eigenlijk nooit af doe, en het heeft nog nooit problemen veroorzaakt. Ik weet dat het algemene advies is om alle sieraden af te doen, maar dat geldt vooral voor armbandjes of grote hangende kettingen waar je achter kan blijven haken. Meestal knoop je niets in dat gebied dus een kleine herinneringsketting of een collar bijvoorbeeld is prima.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Geesten

Bericht door Peter^ »

Dankjewel voor je geruststellende reactie en de tip voor kettinkje. Waardeer ik.
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Geesten

Bericht door thaliya »

Nooit meegemaakt dat objecten verplaatsten, maar wel meer dan genoeg ervaring met spirits. Zowel tijdens de Sjamanen opleiding als gewoon thuis.

Ik sluit me aan bij wat Voleuse zegt: zie het als een teken en doe er verder niks mee. Of probeer voor jezelf te voelen wat het betekent.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Plaats reactie