Nieuwe chatsofwaar

Blauwtje gelopen in de chatbox? Overvallen door een priveespringert? Zet het neer en er wordt ingegrepen...
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Nieuwe chatsofwaar

Bericht door Frodo »

Aevont Allen,

Zondag a.s. (27 September 2009 that is) wordt er een nieuwe versie van onze chat neergezet. Na een ietwat falend experiment met versie 5 (waardoor ik genoodzaakt was om versie 4.x terug te zetten) stappen we nu vrolijk over op versie 6.0.2

Vanwege de installatie zal de chat zondagochtend enige tijd niet bereikbaar zijn. Daarna mag iedereen zich weer opnieuw registreren om mee te kunnen kletsen.

Omdat ook de database vervangen wordt kunnen profielfoto's e.d. niet bewaard worden. Mocht dat de enige zijn die je had: Snel even binnentrekken dus.

Om een stortvloed aan mails te vermijden zal deze mededeling ook op de inlogpagina gezet worden. En o ja, voor alle duidelijkheid: De chat staat los van dit forum. Aanmelden voor beiden moet dus apart gebeuren.

Greetz,


F.
MDF

Re: Nieuwe chatsofwaar

Bericht door MDF »

Kijk je wel uit? Moet ik al dingen gaan backuppen? :roll: :twisted:
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Nieuwe chatsofwaar

Bericht door Frodo »

Bejje gek - gaat nix an verloren.

:)


F.
oeps2

Re: Nieuwe chatsofwaar

Bericht door oeps2 »

mdf sla jij die foto's ff op voor ons das handig :hypocrite:
:clown:
Yelte

Re: Nieuwe chatsofwaar

Bericht door Yelte »

Stomme vraag misschien, maarre wat is er mis met de huidige? Die werkt toch goed?
phedre

Re: Nieuwe chatsofwaar

Bericht door phedre »

nee.. werkt niet goed!! krijg nog veel te vaak scriptmelding, waarna ik de zooi moet afsluiten en opnieuw moet inloggen
scorpi

Re: Nieuwe chatsofwaar

Bericht door scorpi »

iemand al een idee wat wij dan zondag moeten doen? :P
whoe haaa :icon_biggrin:

fro krijgen we nu therapie? een avond zonder chat ..mymy :x

liefs
lotus{H}
phedre

Re: Nieuwe chatsofwaar

Bericht door phedre »

lotus.. er staat 'zondagochtend een tijdje niet bereikbaar zijn' oftewel,, zaterdagavond, zondagavond en zo kan je gewoon chatten.. Fro kennende, doet hij zijn uiterste best om voordat jij je bed uit bent, alles weer in orde te hebben.
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Nieuwe chatsofwaar

Bericht door Frodo »

Zijn best niet maar het is gewoon een vroege vogel :)

Nog even 'n toevoeging: De nieuwe chat zal er (vooral qua kleurstelling) behoorlijk anders uit gaan zien dan de vorige. Een simpel "zwarte tekst op een witte ondergrond" bleek bij de (nieuwe) programmeur de nodige problemen op te leveren. Wel zal ik proberen om van te voren de wildste achtergronden er even uit te halen om hyperventilatie bij deze en gene te voorkomen.

In tegenstelling tot de vorige versie kan er ook ná installatie nog volop aan gesleuteld worden en is men bij FlashChat zelf ook nog bezig met de nodige verbeteringen. De chat die morgen gaat draaien zal dus zeker niet de definitieve versie zijn maar de profielen blijven verder wel zoals ze zijn.

Als 't goed is hoef je je dus maar één keer te registreren :clown:


F.
phedre

Re: Nieuwe chatsofwaar

Bericht door phedre »

en bedankt weer he:p
probeer ik die newbees te laten zien hoe goed jij voor ons - chat en foraverslaafden - zorgt.... boor je het zelf de grond weer in door het af te doen als iets heel normaals....... :)
felicia
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:45

Re: Nieuwe chatsofwaar

Bericht door felicia »

Ik zit nu op de chat, ziet er goed uit.

Toch wat vraagjes. Ik heb nu, zo lijkt het, 2 invoervelden. Ziet er vrij apart uit en in het ene invoerveld kan ik niets invoeren. En nu heb ik het al een tijdje niet gehoord, maar toen ik net in options alles goed zat in te stellen, hoorde ik regelmatig een deurtje dat open of dicht ging ten teken dat er iemand binnenkwam of wegging, maar ik zag niemand verschijnen...
felicia
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:45

Re: Nieuwe chatsofwaar

Bericht door felicia »

En ik kon altijd op mijn eigen naam klikken en dan zo bij mijn profiel komen. Nu komt er geen scroll down menuutje meer :(
Jay

Re: Nieuwe chatsofwaar

Bericht door Jay »

Niet dat ik ooit op de chat kom, maar is het niet slimmerder om een irc channel op te zetten en dan een flash of wat dan ook voor interface op de website te zetten naar die channel?
Tis maar een idee...
elise

Re: Nieuwe chatsofwaar

Bericht door elise »

:static: :static: IRC :static: :static:
YAY
silence

Re: Nieuwe chatsofwaar

Bericht door silence »

Je kan niets met je profiel doen, en geen andere kamer ingaan.
Zal wel goedkomen.
Plaats reactie