Door mijn laatste relatie heb ik ondervonden dat ik al langer dol ben op BDSM, zonder ooit te beseffen dat wat ik leuk vind een label heeft en er talloze mogelijkheden zijn om er meer en beter van te kunnen genieten.
Ik ben mezelf wegwijs aan het maken in het wereldje en probeer mensen te ontmoeten om van te leren en om samen te genieten van vanalles en nogwat aan sexuele interacties.
Alleen loop ik tegen de lamp met dat ontmoeten, ik heb me ingeschreven op wat websites en al snel kreeg ik de indruk dat ik met chat operators zat te kletsen. Bummer!
Hoe ontmoeten jullie nou anderen en hoe pak je dat aan?
Voor mij is het van belang dat iemand communicatief vaardig is, ik heb niet de behoefte om iemand echt pijn te doen maar vind het heerlijk om iemand naar mijn wil te schikken (bv. door bondage of iets simpelere zoals hand op de keel, beetje een rapekink oid). Ook vind ik het fijn als er echt een klik is om het niet bij een eenmalig iets te laten, juist door elkaar te leren kennen wordt het fijner en leuker (is mijn mening iig) en kunnen we er ook van nagenieten.
Op voorhand zou ik graag wel weten of we elkaar liggen door eerst gezellig te kletsen en elkaar wat te leren kennen, het hoeft voor mij niet van de ene op de andere dag geregeld te zijn, heb geen haast haha.
Alle tips zijn welkom, ik ga ook eens wat meer door het forum snuffelen. Kwam hier net terecht via Marijkespraktijken, de eerste website die me het gevoel gaf dat ik serieus werd genomen. Hopelijk is dit de tweede!