blinddoek yay or ney?

Gebruikersavatar
Heerscher-vd-nacht
Berichten: 35
Lid geworden op: 10 aug 2009, 14:21
Locatie: Troetelbeer vd Nacht

Re: blinddoek yay or ney?

Bericht door Heerscher-vd-nacht »

Heleen schreef: (al gaat natuurlijk wel je hele make up naar de haaien.. ok I admit, ik ben een ijdel tutje :oops: )
maar dat is op zichzelf al behoorlijk geil...en een ander topic :)
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 331
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: blinddoek yay or ney?

Bericht door pluis »

Ik heb niet zoveel met een blinddoek. Het ding gaat geheid verschuiven, hij zit maar ongemakkelijk en eh.. ik kijk degene met wie k bezig ben graag aan. Het idee van anonimiteit of zelfs dehumanisatie van een sub heeft mij nooit aangesproken.

Wat ik dan wél weer iets heel krachtigs vind, is het opleggen van een (kortdurende) restrictie op oogcontact. sub heeft wél zn ogen open, en t hoofd recht vooruit, maar moet de ogen neergeslagen houden. Ik heb er niet heel veel mee gedaan, maar de ervaringen die ik er wel mee heb zijn best heftig. Ik merkte (als sub) ineens hoe vaak ik toch even een blik probeerde 'te stelen' om bevestiging te krijgen. T feut dat je iemand wel alles ziet doen, maar geen gezichtsuitdrukking mag zien vond ik veel enger dan helemaal niets zien. Zeker ook omdat je zelf steeds moet blijven letten op waar je heen kijkt en waarheen niet.

Mocht ik nou zelf iets stiekem willen doen, dan zou ik misschien wel een blinddoek inzetten, maar nooit voor erg lang. Veels te leuk om oogjes te zien :)
awen

Re: blinddoek yay or ney?

Bericht door awen »

Yay!
Een blinddoek zet alles op scherp: mijn tast ruiken, geluid. Het maakt dat ik niet meer kijk of hij wel kijkt, of dat ik het idee heb dat ik mijn gezicht in de plooi moet houden. Zonder kan ik dat veel moeilijker loslaten. Ik oefen wel eens zonder, en dat gaat beter, maar snel subben gaat makkelijker met blinddoek.
fantashe

Re: blinddoek yay or ney?

Bericht door fantashe »

Blinddoek... nee
Ik ben een ogenmens. Ik praat met mijn ogen, en ik lees. Ik lees zijn genot. En dat geeft me kracht. Kracht die ik heel erg nodig heb soms. Maar ooit... zal ik er wel aan moeten geloven, vrees ik... :icon_sad:
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: blinddoek yay or ney?

Bericht door Peter^ »

Ik heb laatst ergens een heel mooi spel gezien. Een man komt binnen met een geblinddoekte dame. Ze doen van alles samen: drinken, roken, spelen, bondage, apart laten staan. Bij alles blijft de blinddoek om. Ook bij het weer aankleden en naar huis gaan. De man lichtte toe: Pas thuis gaat de blinddoek weer af, zij weet dan totaal niet waar zij geweest is. Dit gaf mij wel aan hoe belangrijk vertrouwen in elkaar bij zoiets moet zijn.

Voor mijzelf: blinddoek alleen als ik iemand volledige vertrouw (en dat is er tot nu toe maar één). Hood, zowel als D als s heeel spannend. Zie foto.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Geniet van de positieve momenten.
Marah

Re: blinddoek yay or ney?

Bericht door Marah »

Blinddoek..... Yeah!

Want ..ja ,ik ben van nature een mega-controller.
Maakt het me bij aanvang van 'het spel' super onrustig,
zorgt het er ook voor dat ik me tijdens het gebeuren die onrust verlies
en ik enorm kan genieten van dat wat ik vooral niet zie aankomen.
oeps2

Re: blinddoek yay or ney?

Bericht door oeps2 »

helemaal voor
ik vind het fantastisch om totaal in mn eigen wereldje te zijn
buiten dat heb ik als ik mn lenzen uit heb -10 dus ik zie dan al geen fuck :clown:
maar blinddoek jeah dat maakt t allemaal een stuk spannender !
Gesloten