Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Voleuse »

Thx voor alle knuffels. Ik kom overigens terug op vrijdag, juist ja, als ze weer gaan staken (en deze keer in de regio waar ik woon dus TOP)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Nijntje
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 aug 2016, 19:08

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Nijntje »

Gaan ze vrijdag weer staken? Okee, nou ja, dat zoek ik wel uit als ik woensdag weer in NL ben.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Voleuse »

Ik heb een vlucht terug geboekt. Voor morgen. Fuck de trein, het milieu en mijn bankrekening. Ik wil naar huis en ik ga nooit meer op vakantie. Nooit meer!!

(En ja, ze staken vrijdag, dan dinsdag 13 sept en donderdag weer...)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Charles
Berichten: 52
Lid geworden op: 18 jun 2022, 23:33
Locatie: Brabant

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Charles »

Fijne vakantie dus (NOT!) geen enkele dag heb jij ontspannen kunnen genieten van je vakantie. Veel geld kwijt en enkel stress gehad :cry:
Te triest voor woorden, dit.
Geld maakt niet gelukkig, maar in de armen van een vrouw ben ik dat wel.
Van geknuffeld worden krijg ik nooit genoeg.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door eireann »

Knuffel voleuse, niet leuk
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Voleuse »

Precies wat jij zegt Charles!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door JJV »

Cool down...


.... dan een grote ws kidnap holiday
~\v/~
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door tessie »

Wat ontzettend naar Voleuse 😕 Knuffels als je wil!
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door leonietje »

En toen was ik ziek.. vrijdag had ik me verslikt in het sap van een watermeloen goede hoestbui gehad maar verder ok. Zaterdag voelde mn stem nog rauw. En dat is alleen maar erger geworden sinds ik thuis ben van vakantie dus toch echt iets onder de leden ipv de watermeloen. Maandag koorts gehad. Gister leek de koorts weg. Maar het hoesten en de verkoudheid zijn echt naar en benauwend. Na zo'n hoestbui ben ik zooo moe. Tis een stom einde van mn vakantie. Corona test van maandag was negatief. Ik ga vandaag nog een keer testen. Maar nou voel ik me vooral even heel erg alleen (voordeel is dat ik niemand kan aansteken) maar ik mis iemand die ff over mn rug kan aaien na een hoestbui of kopjes thee brengt..
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door eireann »

Knuffel!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Arno »

Een knuffel en heel veel beterschap dan maar, zodat je je gauw weer beter voelt.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Daantje »

Ziek zijn als je alleen bent, hoort tot de eenzaamste momenten. Ik hoop dat je snel weer beter voelt Leonietje.

Ik plof zelf ook even neer. Zoveel drek, leugens en pure haat die er afgelopen weken is uitkotst over de transgender gemeenschap. Ik heb net ongeveer 3 minuten van het Tweede Kamerdebat over de wetswijziging gezien en ik ben de tel kwijt van de onjuistheden.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Voleuse »

Ja heftig inderdaad. Ik verlies ook een beetje de hoop in de mensheid soms, als zelfs linkse politici zich er tegen uitspreken. Altijd maar weer hetzelfde blablabla kleedkamer blablabla kinderen blablabla transitie is een belangrijke beslissing... Zucht.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Crownless »

Ik wou dat ze net zo zichzelf uitspraken tegen trainen om topsporter te worden. Alsof dat geen aanslag is op je verdere leven en belangrijke beslissing. Blaaaaa
Maar neeeee. Het is helemaal prima om je kind klaar te laten drillen voor de Olympische spelen in 2034, maar oh wee als je je kind hormoon blokkers wil geven.

Of om kinderen te krijgen. Dat is allemaal prima. Verder geen ingrijpende verandering op je leven ofzo.

Ulgh. Word er boos van
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door pluis »

Ik hoor echt nooit iemand over ballet. Duizenden kleine kindjes oefenen elke week en als ze lang genoeg dansen, veranderen hun spieren en pezen en gewrichten. Permanent. Dat kun je de rest van hun leven aan ze zien. Vinden we met z'n allen volkomen normaal. En als je een beetje op niveau danst, dan ben je na een paar decennia kapot. De gemiddelde balletdanser gaat met 35(!!!) met pensioen. Vaak met pijn. Net als turn(st)ers, trouwens, die gaan vaak al vroeg in de 20.

Besnijdenissen? Oorbellen voor babies? """Correcties""" voor kindjes die intersekse zijn. Prima, Lekker doen, joh.

Maar godbetert dat ik niet aan een of andere chagrijnige Amerikaanse immigratiegriezel wil uitleggen dat ik de baard in m'n keel heb en geen tieten bezit maar dat er ergens in m'n paspoort nog n v-tje staat. Nee zeg. Stel je voor. Ik zou nog 'ns een beschaving omver werpen.
Plaats reactie