KKV!

Gesloten
aimée

Re: KKV!

Bericht door aimée »

grinn colet jeetje jij bent lekker zeg.. grinn

* kietelt colet terug...
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: KKV!

Bericht door juffie »

colet schreef: Kunnen we allemaal van leren...ik ben gek op onderduikende inspiratie's. Dat je wel voldoet aan de vraag/opdracht, alleen op geheel andere wijze dan de bedenker voor ogen had :twisted: OF eh...zelfs zo dat je de ontsnappingsroute kunt vinden....soms he....soms zijn Doms wat overhaast in hun opdracht geven en zien iets over het hoofd.
Dat te snel een opdracht geven en niet goed naar de formulering ervan kijken en de sub zo een ontsnappingsmogelijkheid bieden moet Jerry ook bekend voor komen... :twisted:

Gelukkig ben ik dan wel weer zo'n braafsub en snap ik de geest van de opdracht en leef ik niet op de letter van de wet.

Hij daarentegen vergeet een opdracht gewoon compleet... Tja, dat zijn een berg minpunten. En dat gaat ie weten. :twisted:
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: KKV!

Bericht door juffie »

Pffff... 4x in 10 minuten met de HMW is véél! :th_smiley_faint:
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
madeleine
Berichten: 0
Lid geworden op: 08 okt 2009, 23:43
Locatie: De mooiste stad achter de duinen.

Re: KKV!

Bericht door madeleine »

pff .. sta ik weer eens zielig in de file, moet ik toch aan jullie denken ...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
cmeermin

Re: KKV!

Bericht door cmeermin »

Had je niet de neiging om te willen zien wat voor type er achter het stuur zat?
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: KKV!

Bericht door Sabrina »

*schopt oud topic omhoog*

Ik heb een KKV! Like omfg! Handjes boven de dekens tot Romanticide hier is... Da's vanaf vandaag nog drie weken, maar dus in totaal een KKV van bijna vijf weken! Arme ik! :icon_sad:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 92
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: KKV!

Bericht door puppie »

Arme jij :mrgreen:
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 52
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: KKV!

Bericht door thaliya »

Idd! dat is echt seriously not done!!!

;)
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: KKV!

Bericht door juffie »

Succes!
MILF :grin_ani:
Wever

Re: KKV!

Bericht door Wever »

Sabrina schreef:Ik heb een KKV! Like omfg! Handjes boven de dekens tot Romanticide hier is... Da's vanaf vandaag nog drie weken, maar dus in totaal een KKV van bijna vijf weken! Arme ik! :icon_sad:
Zeg je hier nu dat je er al twee weken mee bezig bent, of ben je de afgelopen paar weken gewoon nog niet aan een lekker potje eenspersoonsseks toegekomen? :P

In dat laatste geval: ja, hoor. Sure. Arme jij.


*grinnik*
meisje1983

Re: KKV!

Bericht door meisje1983 »

@ sabrina

als mijn Kerel mij dat aan zou doen :donder: ....Moet iemand nog van zijn oude behang af?
Ik krab het van ellende van de muur. En hier is alles netjes....
flamejacky

Re: KKV!

Bericht door flamejacky »

Voel me heel erg uhh... :bloos:

klaar komen verplicht zou het voor mij dan worde :bloos:
Ik heb er best veel moeite mee, en uhh mastruberen dat ineteresseert me niet echt dus geen probleem om niet klaar te komen. Ik vraag me wel vaker eens af of het wel normaal is dat je er niet echt behoefte aan hebt. :bloos:

Nou ja...

-xxx- jacky
Gilraen^

Re: KKV!

Bericht door Gilraen^ »

Voor mij is het heel herkenbaar. Vond het saai en mjah. Heb het wel geleerd samen met Hertz. Alleen nu ik al een tijdje helemaal 'vrij' ben om te doen en laten wat ik wil, heb ik er weer nauwelijks behoefte aan. Enige voordeel is dat als ik er wel behoefte aan heb, dat het lekker is.
flamejacky

Re: KKV!

Bericht door flamejacky »

:)

Fijn te horen dat ik niet de enige ben... lijkt me uiteindelijk wel fijn dat als ik behoefte heb dat ik het zou kunnen.

-xxx- jacky
justes

Re: KKV!

Bericht door justes »

Ik heb nog nooit de lol of het nut van een KKV ingezien. Orgasmecontrole als onderdeel in een bepaalde setting, ala. Maar dagen niet klaar mogen komen of moeten vragen om klaar te mogen komen en dan zeggen ze nee terwijl ze je zelf zitten te zieken. Nee dank je.
Gesloten