KKV!

Gesloten
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: KKV!

Bericht door Sabrina »

justes schreef:Ik heb nog nooit de lol of het nut van een KKV ingezien. Orgasmecontrole als onderdeel in een bepaalde setting, ala. Maar dagen niet klaar mogen komen of moeten vragen om klaar te mogen komen en dan zeggen ze nee terwijl ze je zelf zitten te zieken. Nee dank je.
Als je het zieken noemt, kan ik je negatieve reactie wel begrijpen. Ik vind zieken namelijk een vreselijk vervelende lading hebben, alsof het gewoon een pesterij is. Een KKV is echter m.i. geen vorm van pesten, het is een vorm van macht, van controle (of van tease & denial, maar da's nog steeds geen pesten). Romanticide verbiedt mij om klaar te komen omdat hij dat kan, omdat hij dat wil - niet om mij te pesten, niet om mij ongelukkig te maken. Ik moet toestemming vragen om klaar te komen normaliter omdat hij bepaalt of ik klaarkom of niet. Dat is een genot wat hij mij schenkt, dus ik vind het raarder om er geen toestemming voor te vragen. Een orgasme is een cadeau, dat moet ik van hem krijgen. Een orgasme hebben zonder toestemming te vragen is alsof ik het cadeau stiekem uit zijn kast steel terwijl hij het graag zelf wil geven.

Natuurlijk is ieders beleving anders, maar een KKV zieken noemen, het als pesten beschouwen... Nee, dat staat mij echt tegen. Misschien is het inherent aan je beleving van BDSM in het algemeen, is het leuker als je een kink voor power exchange hebt. Ik weet enkel dat het voor mij i.i.g. wel daaruit voortkomt.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: KKV!

Bericht door phedre »

ik snap wat jij bedoelt sabrina, maar als romanticide jou zit te plagen, op geilen, je klit beroert, neukt, whatever, waardoor jij klaar wilt komen, en hij zegt nee, maar blijft wel doorgaan met jou naar dat punt krijgen... is dat dan nog zo? Ik vind het dan idd heel aardig richting 'zieken' gaan.. je iets proberen te laten bereiken (klaarkomen dus), maar op moment dat het dan zover is, het verbieden.... En dan bedoel ik dat 'zieken' niet zo negatief hoor.

Daarnaast heb ik dan het probleem dat als het op moment supreme niet mag, ik dus echt op t randje zit, maar dan niet kan/mag klaarkomen, alle gevoel ook weggaat en het helemaal niet meer gaat komen, betreffende D kan dan wel inpakken, want stemming/geile gevoel is dan echt we', lijkt me ook niet de bedoeling.

Maar dat heb ik dus ook met Doms die subs gaan straffen omdat ze geil zijn... hoe kan je dat nou tegen houden? Zitten ze je de hele tijd op te geilen, te teasen.. en dan krijg je op je donder omdat je dat bent wat ze je proberen te krijgen....
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: KKV!

Bericht door Sabrina »

Dan nog voelt het voor mij niet als pesten of zieken - dan is 't voor mij eerder een lesje in nederigheid, dat ik niet moet verwachten dat ik zomaar mag klaarkomen. Ik zeg niet dat ik het leuk vind en ik vervloek hem ook met liefde inwendig, maar nee, ook dan blijf ik ageren tegen het neerzetten als zieken of pesten.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Gebruikersavatar
JerryM
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2009, 07:51

Re: KKV!

Bericht door JerryM »

sounds like tease and denial dan ook. Zeker een vorm van bdsm. sadisme hoeft niet alleen met pijn gedaan te worden...

hoewel, als je maar lang genoeg doorgaat is het echt niet lekker meer, en doet het alleen nog maar pijn.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: KKV!

Bericht door Sabrina »

JerryM schreef:sounds like tease and denial dan ook. Zeker een vorm van bdsm. sadisme hoeft niet alleen met pijn gedaan te worden...

hoewel, als je maar lang genoeg doorgaat is het echt niet lekker meer, en doet het alleen nog maar pijn.
Myup, maar tease and denial zou ik niet als zieken omschrijven toch? En 't gaat inderdaad at some point gewoon nasty veel pijn doen, maar well, 't is inderdaad gewoon lijden en laten lijden... Thanks Jerry!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: KKV!

Bericht door kitten »

Bij mij hoeven ze ook niet met een KKV aan te komen. Maar ook niet met een zweep. Cuckolding daarentegen, vind ik weer onwijs geil. Daarvan zouden de meeste dames echt wel gaan steigeren. Over zieken gesproken! Ieder het zijne. ;)
Gebruikersavatar
madeleine
Berichten: 0
Lid geworden op: 08 okt 2009, 23:43
Locatie: De mooiste stad achter de duinen.

Re: KKV!

Bericht door madeleine »

Aaah geweldig tease & detail ... hij geeft mij een kkv. Ik negeer het :hypocrite:
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
justes

Re: KKV!

Bericht door justes »

what's in a word... wat de een tease and denial noemt, noem ik misschien zieken. Je mag het ook etteren, plagen, treiteren, enz. noemen. En wat betreft het power exchange: dat is mijn ding. Ik heb weinig tot geen zelfbeschikking meer. Omstandigheden maken dat het nog even weinig is. Maar uiteindelijk zal dat veranderen in geen. Alleen doet Hij godzijdank niet aan micromanagement. En klaarkomen mag ik altijd. Graag zelfs. Hij geniet daar mateloos van, dus waarom zou Hij het me verbieden.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: KKV!

Bericht door Voleuse »

ok justes, het is niet jouw ding, we get it.

Er zijn genoeg redenen te bedenken om een KKV te geven. Bijvoorbeeld omdat je heftiger klaarkomt als het een tijdje niet is gebeurd. Kan hij er extra van genieten. Draai je redenering eens om: wat heeft hij er nou aan dat jij klaarkomt als hij er niet bij is?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
blossom89

Re: KKV!

Bericht door blossom89 »

Vind een KKV altijd een mooi psychisch spelletje, constant blijft de focus op iets wat je dus níet mag, de overweging om het te negeren, toch maar niet, of toch wel...?

Ben er zelf meestal niet zo van onder de indruk als hij het oplegt, het is storend als ik wel graag zou willen. Maar de regel is dat ik het sowieso altijd moet vragen als ik wil klaarkomen, met een kkv weet ik dus dat ik dat voor -aantal- dagen niet hoef te vragen :)
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: KKV!

Bericht door Sabrina »

Voleuse schreef:ok justes, het is niet jouw ding, we get it.

Er zijn genoeg redenen te bedenken om een KKV te geven. Bijvoorbeeld omdat je heftiger klaarkomt als het een tijdje niet is gebeurd. Kan hij er extra van genieten. Draai je redenering eens om: wat heeft hij er nou aan dat jij klaarkomt als hij er niet bij is?
Wat Voleuse zegt. Daarnaast is het plaatsen van restricties op orgasmes in de verste verte geen micromanagement - het is niet iets waar hij elke dag tijd en energie in moet steken. Het is net zo'n vaststaand iets dat ik niet mag klaarkomen, als dat het een vaststaand iets is dat ik met twee woorden spreek of dat ik hem geen vuile klootzak mag noemen. Maar goed ook dat 't geen micromanagement is, want Romanticide heeft een bloedhekel aan micromanagement; hij kan zich leukere dingen bedenken dan mij te vertellen welke kleur sokken ik aan moet trekken elke ochtend.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 91
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: KKV!

Bericht door puppie »

Voleuse schreef:Draai je redenering eens om: wat heeft hij er nou aan dat jij klaarkomt als hij er niet bij is?
Waarom moet hij er iets aan hebben?
Ik ben blijkbaar een rare, althans zo voelt het een beetje als ik dit topic lees, maar mijn seksualiteit is van mij.
Zeker als we geen spel spelen ben ik baas over mezelf.
Maar goed, ieder z'n eigen belevenis natuurlijk :)
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: KKV!

Bericht door Sabrina »

Kan ik me heel goed voorstellen puppie, vind ik niets raars aan :). Voor mij ligt dat heel anders, maar het is wat jij zegt: Als jullie niet spelen, ben jij baas over jezelf, en dat ben ik niet. Vandaar dat 't voor mij juist weer raar zou voelen als ik dat wél in hand zou hebben.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Lucifer Morningstar

Re: KKV!

Bericht door Lucifer Morningstar »

Je zou het KKV als spel kunnen opvatten. Dus zolang dat geld is er (op de achtergrond) een spel gaande. Dus ben je niet helemaal de baas over jezelf zolang dat KKV geldt.
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 91
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: KKV!

Bericht door puppie »

Voor sommige kan dat wellicht werken, maar voor mij niet :)
Als ik in de dagelijkse 'sleur' ben van werk, huishouden en kindjes past daar geen (langdurig) sexueel spanningsboogje bij.
Bij mij lopen die dingen maar zelden door elkaar.
Gesloten