Voet & Schoen aanbidding

Gesloten
AET

Voet & Schoen aanbidding

Bericht door AET »

Ik zit het boekje "Foot and Shoe Worship van Midori" te lezen.
Toen vroeg ik me af wie al ervaring heeft in het adoreren van voeten en schoenen?
And what did you do?
Yelte

Re: Voet & Schoen aanbidding

Bericht door Yelte »

Ik heb er geen ervaring mee en het trekt me ook totaal niet.

Of telt een meid op hoge hakken net een tikje geiler vinden ook? :mrgreen:
linne{R}

Re: Voet & Schoen aanbidding

Bericht door linne{R} »

Aan mijn voeten komt niemand, te gevoelig en gewoon alleen van mij. Mijn Meester vind een voetmassage heerlijk, maar het aflebberen van voeten?? Oeh moet er niet aan denken. Voor mij persoonlijk heeft dat helemaal niets met onderdanigheid of zo te maken. Ik vind het vies en voeten zijn een hele harde nee, zowel in kussen als bij mijzelf er aankomen.
Met hoge hakken heb ik ook al niks, en al helemaal niet bij mannen, maar kan er zelf ook niet op lopen. Misschien ligt het daar aan.
mikje

Re: Voet & Schoen aanbidding

Bericht door mikje »

ik heb er juist wel veel mee. lijkt me enig gedwongen te worden om de schoenen / hakken / zolen / laarzen te moeten kussen/likken. Veel fantasieen over.

voeten heb ik niks mee
elise

Re: Voet & Schoen aanbidding

Bericht door elise »

Ik moest op een nextfeest paar maanden geleden opeens op m'n knietjes schoenen kussen


Dat leverde wel even strijd op in 't koppie....

Was toch wel iets van: dit wil ik NIET doen, maar de andere optie is nog erger dus ... zucht ...

tis niet m'n fetisj :)

'iets moeten' is dat daarentegen weer wel :)
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Voet & Schoen aanbidding

Bericht door Peter^ »

Met voeten heb ik niets. Maar als ik 'gedwongen' wordt om schoeisel van een Mrs*. te kussen, vergroot dit letterlijk en figuurlijk de afstand tussen O/ons. Zij staat rechtop en ik zit ineengedoken laag bij de vloer.