Het Stuitertopic

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 90
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Het Stuitertopic

Bericht door puppie »

:lol: :lol: Ik ben blij dat mijn energie weer een beetje begint terug te komen :)
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Het Stuitertopic

Bericht door miss_meeko »

puppie schreef::lol: :lol: Ik ben blij dat mijn energie weer een beetje begint terug te komen :)
Dank je! Ben dus niet de enige die nog niet het bed doorstuitert :D Al moet ik wel zeggen dat met de energie ook de zin weer begint te komen. Maar zit nog eerder in de luiaard dan konijnenfase :D
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: Het Stuitertopic

Bericht door Sabrina »

puppie schreef::lol: :lol: Ik ben blij dat mijn energie weer een beetje begint terug te komen :)
Hahaha, die is hier ook wel terug aan het komen gelukkig, maar zelfs zonder energie waren we al een stel hitsige konijnen. :lol: :lol:
Al sliep ik dan nog even verder nadat we klaar waren om bij te komen, dat dan weer wel. :clown:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Het Stuitertopic

Bericht door phedre »

niet zwanger, 0,0 energie, maar ook al ruim 8 mnd onderweg van ene naar andere operatie en al nog langer niet gespeeld. n Stuiterbal die niet gestimuleerd wordt, komt vanzelf tot rust, roep ik altijd, maar jeetje, wat is er toch verrekte weinig voor nodig om die toch weer heftig in beweging te krijgen. Alles alleen moeten doen helpt dan ook niet echt. Verlangen naar klein mogen zijn, naar subben, spelen, pijn, wordt er echt niet minder om, maar eigenlijk juist groter. Dus ik stuiter lekker (?????) met jullie mee
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Het Stuitertopic

Bericht door Heidi »

juffie schreef:Of dat de een de ander roept: ‘Veel plezier, ik ben kapot.’ :oops:
:schater:
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Het Stuitertopic

Bericht door Daantje »

Het kriebelt hier ook wel weer. Volgens mij al anderhalf jaar of zo helemaal niks meer gedaan. Denk dat ik naar eens ga uitkijken naar een rigger, heb wel weer zin in touw.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Het Stuitertopic

Bericht door Heidi »

Touw is fijn!
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Het Stuitertopic

Bericht door Pien »

Ik wil speeeeeeeeeelen :panic:

Ik vind stuiteren zonder kans op spelen stom
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Het Stuitertopic

Bericht door Ravelijne »

Dat is ook stom, Pien! *knuffel*
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Het Stuitertopic

Bericht door Voleuse »

Dat is zeker stom!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Het Stuitertopic

Bericht door Pien »

Laat ik het maar zien als een oefening in geduld.
ofzo.
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Het Stuitertopic

Bericht door isara »

Mijn geduld is extreem op de proef gesteld afgelopen maanden, met algehele verwarring over kinky mij in combi met Groots Verlangen.
Maar volgende week een workshop Tantra & Sibari, en morgen komt A weer langs. Na jaren af en toe spelen en veel praten zijn we nu op het punt dat het meer wordt dan vooral kinky seks, en er meer D/s achtig spel bij komt. Minder ruimte. En ook al zullen we nooit een D/s krijgen (tried it, not working), ik ben er super blij mee.
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 90
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Het Stuitertopic

Bericht door puppie »

Haha baaaalen Pien! Waarom geen kans op spelen? (Als ik zo nieuwsgierig mag zijn)

En klinkt fijn isara!
wandering_one

Re: Het Stuitertopic

Bericht door wandering_one »

Balen Pien! En heel herkenbaar voor mij, niet leuk.

Veel plezier morgen isara!
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Het Stuitertopic

Bericht door Pien »

Iets met hele dunne muren en kinderen die zich vrij rond kunnen bewegen want geen hekjes. Vakantie dus.
Ook leuk. Maar toch....

Veel plezier Isara!
Plaats reactie