Ultimate dream 11 mei brabant

Alle kinky activiteiten in Nederland, België en niet zo verre omstreken
Plaats reactie
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Ultimate dream 11 mei brabant

Bericht door eireann »

https://fetlife.com/events/1400512

Is hier iemand bekend met ultimate dream? Is het leuk, kan je er ook alleen heen en een leuke avond hebben?
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 55
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Ultimate dream 11 mei brabant

Bericht door thaliya »

Ja, zeker bekend mee, kom er met enige regelmaat en ook al eens een vanilla vriendin mee naar toegenomen.
De zondagen vind ik over het algemeen een wat meer relaxte sfeer hebben, maar de zaterdagen zijn ook prima.

Het is een overzichtelijke club, niet te groot, met een leuk buitendeel en twee jacuzzis. Ik zou er in m'n eentje zo heengaan, heb er nooit nare dingen meegemaakt. Het is een locatie waar mensen makkelijk een praatje met je komen maken. De eerste keer dat ik er kwam was op een zondag en er hing echt een sfeer of er iemand jarig was of zo. Heel gemoedelijk. De mensen die de organisatie van de zondag doen, zitten ook in de organisatie van de wandelmunch dus een aantal ken ik inmiddels redelijk, iig van gezicht.

De ruimte om te eten is heel klein, laatste keer werkten ze daarom met gekleurde polsbandjes zodat je een tijdslot had om te eten. Werkte prima.

Ik ben positief, dus:)
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Plaats reactie