Jeejtje, Tweejtje & Threejtje
- kitten
Re: Het WS-babytopic
Yay, tof! Wist ik dat al? Wist ik al he? Met dat kind poep je permanent je geheugen uit hoor. 

- thaliya
lol @kitten
En op de hoogte houden is verplicht natuurlijk
. Ik bleef het viva forum updaten toen ik aan het bevallen was. Zo van: 'weeen nu om de 3 minuten, pijn goed te doen'. En man op facebook. Later hoorden we dat mensen echt de hele dag op hun facebook aan het kijken waren en over de hele wereld de bevalling gevolgd werd. Best grappig. De eerste foto's waren ook binnen een paar seconden online.
Dus zoiets verwachten we ook van jullie
.
En op de hoogte houden is verplicht natuurlijk

Dus zoiets verwachten we ook van jullie

And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
- eireann
- Site Admin
Het WS-babytopic
Ik ben benieuwd naar je vivanick taika! Paar bevallingen daar mee-Ge-re-freshed 

**Self Rescuing Princess**
Hier 2 "realexte" bevallingen gehad ,maar ook geen slijmproppen gezien
.Beide voor de 40 weken deruit.
Ik heb deze bestelling nu weer staan
De vlotte bevalling dan he gniff,maar niet te vlot want Vriendlief moet nog wel de tijd hebben om op tijd thuis te zijn (als het overdag gaat beginnen)
Kzie gelukkig niks tegen de bevalling op (vergeet het stukje even wanneer het hoofdje 'staat'),zie alleen klein beetje tegen een warme zomer op
Woensdag zitten we alweer op de helft
vrijdag de echo,blobbeebje weer zien woeiii
Begint het al flink te kriebelen nu juffie?
Hier ga ik het tegen die tijd ook goed in de gaten houden (hmm doe ik nu eigenlijk ook al hihih)

Ik heb deze bestelling nu weer staan

Kzie gelukkig niks tegen de bevalling op (vergeet het stukje even wanneer het hoofdje 'staat'),zie alleen klein beetje tegen een warme zomer op

Woensdag zitten we alweer op de helft

vrijdag de echo,blobbeebje weer zien woeiii
Begint het al flink te kriebelen nu juffie?
Hier ga ik het tegen die tijd ook goed in de gaten houden (hmm doe ik nu eigenlijk ook al hihih)
ondanks van alles van mijn kant
ben ik echt heeeel benieuwd hoe alles gaat met juffie en murron
ben ik echt heeeel benieuwd hoe alles gaat met juffie en murron
- juffie
- Site Admin
Grinnik, nou ja, het is wel leuk om te merken dat jullie wel dusdanig meeleven dat jullie live updates leuk zouden vinden.
Ik zal er eens over nadenken. 
En ja, murron, het kriebelt zeker. Is ook nog heel onwerkelijk, dat we dus binnen zo'n korte tijd een kindje hebben. Heel vaag concept nog.

En ja, murron, het kriebelt zeker. Is ook nog heel onwerkelijk, dat we dus binnen zo'n korte tijd een kindje hebben. Heel vaag concept nog.

MILF 

- juffie
- Site Admin
*baal*
ws-kampeermeet en dan zo je zaterdag doorbrengen! Bah, vanochtend voelde ik jeejtje nauwelijks bewegen, na overleg met de VK eerst anderhalf uur op mijn zij gelegen, nog niet voldoende leven gevoeld en nu op weg met jongetje en kitten naar het ziekenhuis. Stonden we eerst in emmeloord in het ziekenhuis, maar dat was niet goed, we moeten naar sneek. En daar zijn we nu op weg naartoe. Waarschijnlijk weinig aan de hand, maar better safe than sorry. Baal wel dat dit ons het halve weekend kost, we hadden er zo'n zin in en waren juist aan hele ontspanning toe. Maar, jeejtje gaat voor.
ws-kampeermeet en dan zo je zaterdag doorbrengen! Bah, vanochtend voelde ik jeejtje nauwelijks bewegen, na overleg met de VK eerst anderhalf uur op mijn zij gelegen, nog niet voldoende leven gevoeld en nu op weg met jongetje en kitten naar het ziekenhuis. Stonden we eerst in emmeloord in het ziekenhuis, maar dat was niet goed, we moeten naar sneek. En daar zijn we nu op weg naartoe. Waarschijnlijk weinig aan de hand, maar better safe than sorry. Baal wel dat dit ons het halve weekend kost, we hadden er zo'n zin in en waren juist aan hele ontspanning toe. Maar, jeejtje gaat voor.
MILF 

- kitten
Jeejtje gaat voor.
En hey, we zijn niet gestoken door bijen! (vandaag...)

- puppie
Dat is schrikken juffie!
Succes!
Succes!

- juffie
- Site Admin
lig in sneek aan de ctg, hij is ons voor de gek aan het houden want hij verstopt zich steeds en dan is hij weer kwijt. Er is daarom ook een echo gemaakt. Daarop was te zien dat ie weg gedoken ligt en hij trapt tegen de placenta waardoor ik hem niet kon voelen. Gelukkig alles goed, maar wel beetje schaamte wegens stress en gedoe om niks.
MILF 

- kitten
Geen mooier geluid dat het kloppen van het babyhartje!
- Daantje
- Contacteer:
Gelukkig maar juffie. Beter iets teveel voorzorgsmaatregelen dan te weinig. De gezelligheid van de kampeermeet is wel weer in te halen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- kitten
Dit was op een heel eigen manier gezellig, bijzonder en gewoon goed zoals het was.
Gooi die schaamte maar snel overboord juffie! Nergens voor nodig! Je bent niet de eerste en ook zeker niet de laatste die aan de ctg ligt vanwege bezorgheid. Goed dat je gegaan bent