Ik heb van mijn to do lijstje nog geen ene fuck gedaan. Ahum. Maar heb sinds vandaag wel weer idee dat mn energielevel weer redelijk stabiel is (niet 100% maar niet meer midden op de dag knikkebollen) en morgen maar halve dag werken dus dan beginnen we met operatie Huishouden Bijwerken.
Stofzuigen, afwas en een was. En dan zien we wel. Mezelf niet gelijk weer uitputten.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Ik wil ook schaatsen. Alle welpjes hebben nu schaatsen, zet die vorst niet door! Hoe vind ik een schaatsbaan hier in de omgeving? Google weet het namelijk niet, die komt alleen met hits op de nepschaatsbaan die rond de Kerst op het raadhuisplein heeft gestaan...
Ik doe ook weer even mee.
Toedeloe:
- Toetsen brugklas doorlopen voor nakijkfoutje, cijfers en feedback erop schrijven;
- Open avond voorbereiden;
- Mondelingen brugklas becijferen;
- Mondelingen debatteren derde klas becijferen;
- Toetsen derde klas nakijken;
- Lessen morgen voorbereiden.
Moet lukken toch? Hoop ik...
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
kitten schreef:Ik wil ook schaatsen. Alle welpjes hebben nu schaatsen, zet die vorst niet door! Hoe vind ik een schaatsbaan hier in de omgeving? Google weet het namelijk niet, die komt alleen met hits op de nepschaatsbaan die rond de Kerst op het raadhuisplein heeft gestaan...
Ja, nee, dat zijn kunstijsbanen. Dan kan ik gewoon naar het Sportiom in Den Bosch. Ik bedoel van zo'n boer die zijn weiland heeft laten onderlopen of zo. Soortvan natuurijs.
ta do boodschappen (ploeteren door de sneeuw is NIET leuk)
afwassen
avondeten voorbereiden (prei snijden)
was sorteren en in machine zodat die vanavond kan draaien
ov chipkaart zoeken
Dus jij gaat op je to-do lijstje zetten: schaatsen?
Mijn to-do:
ontbijten
naar huisarts
naar sportschool en fitness-schema afwerken
boeken bestellen
sportdranksiroop bestellen
lunchen
douchen
naar vrijwilligerswerk bij asiel (van 13.30-18)
naar rpg-groep om daar te eten en te gamen
Maar ik zit nu nog in mijn sportkloffie achter de computer, en zo tegen het einde van de krachttraining had ik het helemaal gehad heb ik de cardio maar gelaten voor wat ie was. Faal. Oh well, ik heb nog een uur.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
kitten schreef:Ligt eraan hoeveel werk de twee voorbereidingen zijn, denk ik. Klinkt als best veel. Zijn die mondelinge zaken al geweest?
Vier lessen en in principe zeker een half uur voorbereidingstijd per les, en open avond is ook ongeveer een half uur... Yeah, mondelingen zijn al geweest, dus ik moet m'n notities uitwerken en omzetten in een beoordeling. Ook een kwestie van niet afgeleid worden, maar da's ook weer niet m'n sterkste kant. Ah well, eerste dingetje kan ik al afstrepen, op naar de rest!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Da's 2,5 uur voor de voorbereidingen excl pauzes en bij volledige concentratie. Als je zo elk puntje omzet in een geschatte tijd en optelt, is het dan realistisch? (Het klinkt mij als erg veel, maar ik kan het eigenlijk ook niet goed inschatten).
@Crownless: ik denk het wel ja! Als ik bij ex binnen kan komen om de schaatsen te pakken te krijgen...
Meh, beetje optimistisch indeed, en dan bedacht ik me ook nog dat er nog meer dingen zijn die af moeten voor maandag...
Toedeloe: - Toetsen brugklas doorlopen voor nakijkfoutje, cijfers en feedback erop schrijven;
- Mondelingen debatteren derde klas becijferen;
- Outfitcrisis voor open avond oplossen;
- Bruiloftthingies;
- Collega die laatst nare werkshizzle op facebook postte, toch nog een mail sturen om mijn gevoelens erover te uiten;
- Toetsen derde klas nakijken;
- Mondelingen brugklas becijferen;
- Open avond voorbereiden;
- Lessen morgen voorbereiden;
- Toetsen tweede klas nakijken.