Brieven, gesprekken, LinkedIn? Het topic voor baanzoekenden!
- phedre
- Contacteer:
Re: Brieven, gesprekken, LinkedIn? Het topic voor baanzoeken
gaaf vode:):) succes!!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Dankjewel iedereen!
En hihi @ fixer
En hihi @ fixer

- eireann
- Site Admin
Goed gedaan Vode!
Mijn kleren voor morgen liggen klaar, ik weet hoe ik er komen ga, op m'n werk nog wat dingetjes uitprinten en nalezen en dan is het goed
Mijn kleren voor morgen liggen klaar, ik weet hoe ik er komen ga, op m'n werk nog wat dingetjes uitprinten en nalezen en dan is het goed

**Self Rescuing Princess**
- skaoot
Yay voor vode!
En go anne!
En go anne!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
Whatdefuck.
Net gebeld door mijn contactpersoon, 15 min voor ik erheen wilde vertrekken om het contract te tekenen. "Ik hoop dat je nog niet vertrokken bent."
Blijkt dat die laatste test, die 2 delen had, spreken en schrijven, ik het schrijven niet goed genoeg had gedaan, al de rest wel. Dat kregen ze vandaag pas door... Dus lekker dit, na het nieuws dat ik aangenomen was.
Nu belt vandaag of morgen de teamleider van arvato om het hier eens over te hebben en kijken of hij Canon kan overtuigen omdat hij het niet okay vind om iemand op 1 zo'n klein ding af te wijzen. Dat is nu het lichtpuntje..
Lekker dit nieuws nadat je het al geviert hebt, en mn familie in belgie blij hebt gemaakt... Ik ben van vrolijk naar totaal ongemotiveerd gevlogen... Kut. Weer wachten op externe factoren.
Net gebeld door mijn contactpersoon, 15 min voor ik erheen wilde vertrekken om het contract te tekenen. "Ik hoop dat je nog niet vertrokken bent."

Blijkt dat die laatste test, die 2 delen had, spreken en schrijven, ik het schrijven niet goed genoeg had gedaan, al de rest wel. Dat kregen ze vandaag pas door... Dus lekker dit, na het nieuws dat ik aangenomen was.
Nu belt vandaag of morgen de teamleider van arvato om het hier eens over te hebben en kijken of hij Canon kan overtuigen omdat hij het niet okay vind om iemand op 1 zo'n klein ding af te wijzen. Dat is nu het lichtpuntje..
Lekker dit nieuws nadat je het al geviert hebt, en mn familie in belgie blij hebt gemaakt... Ik ben van vrolijk naar totaal ongemotiveerd gevlogen... Kut. Weer wachten op externe factoren.
- kitten
Balen zeg! Jeetje, dat kunnen ze toch niet maken!
- cinderella
Een mondelinge toezegging is toch bindend? Jemig, je zal hierdoor maar een andere baan hebben afgeslagen!
Ik hoop dat die teamleider er nog voor kan zorgen dat je toch wordt aangenomen. Want mondelinge vaardigheden lijken me inderdaad belangrijker dan schriftelijke. Misschien heb je die vaardigheden met een paar uurtjes training al aangevuld!
Ik hoop dat die teamleider er nog voor kan zorgen dat je toch wordt aangenomen. Want mondelinge vaardigheden lijken me inderdaad belangrijker dan schriftelijke. Misschien heb je die vaardigheden met een paar uurtjes training al aangevuld!
toen doet er nu niet meer toe
Ik hoop het.. Nu is het weer de uren tellen tot een telefoontje. Ik vind het ook niet kunnen na de euforie van gisteren 

- Voleuse
Naja, dan had hij maar niet moeten zeggen dat je bent aangenomen hoor. Gezegd is gezegd!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Ai, vode, dat staat echt nergens op! Ik hoop dat ze zich bedenken!
Wat ik al helemaal niet begrijp is dat mijn schrijf niveau A2 zou zijn. Dat is het een na laatste! Ik weet dat ik laks kan zijn in schrijven en grammatica, maar hoe kan ik het 1 na laagste niveau hebben gescoord als ik ben opgegroeid met een Engelstalige vader. Daar ga ik het toch eens over hebben. Ik zal niet beweren dat ik een C1 niveau heb maar B2 haal ik zeker wel...
(Uitleg over niveau, moest ik zelf ook even opzoeken http://www.nederlandsalstweedetaal.nl/niveaus.htm" onclick="window.open(this.href);return false;)
(Uitleg over niveau, moest ik zelf ook even opzoeken http://www.nederlandsalstweedetaal.nl/niveaus.htm" onclick="window.open(this.href);return false;)
- kitten
Zou het dan niet gewoon een vergissing zijn?
- eireann
- Site Admin
even ego post:
Wow, dat was een intens gesprek. En ik ben tevreden, ruim tevreden, meer dan tevreden. Ze zien in totaal 10 mensen (morgen nog 5) en volgende week is zij er niet, dus de week erop hoor ik of ik door ga naar de tweede ronde. (das dan met 2 bazen en 1 collega).
Het lijkt me tof, ik heb niet alle ervaring maar ze houden er van persoonlijke groei, dus ik sta er 50/50 in, heb geen idee of ik doorga.
Maar he, uitgenodigd als 1 van 10 van de 300 (DRIEHONDERD!) brieven is sowieso al stoer eigenlijk.
*gaar is van het babbelen*
Wow, dat was een intens gesprek. En ik ben tevreden, ruim tevreden, meer dan tevreden. Ze zien in totaal 10 mensen (morgen nog 5) en volgende week is zij er niet, dus de week erop hoor ik of ik door ga naar de tweede ronde. (das dan met 2 bazen en 1 collega).
Het lijkt me tof, ik heb niet alle ervaring maar ze houden er van persoonlijke groei, dus ik sta er 50/50 in, heb geen idee of ik doorga.
Maar he, uitgenodigd als 1 van 10 van de 300 (DRIEHONDERD!) brieven is sowieso al stoer eigenlijk.
*gaar is van het babbelen*
**Self Rescuing Princess**
300
Dat is zeker goed! Go anne!

Dat is zeker goed! Go anne!
- Sabrina
Vode, als je me het stukje tekst kunt sturen wat je geschreven hebt (of even gauw iets wat erop lijkt kunt schrijven) kan ik zo voor je zien welk niveau het is. Overigens zegt 't opgroeien met een Engelstalige vader niet direct dat je niveau qua schrijfvaardigheid ook heel hoog is, maar ik zou dan toch wel een B1 verwachten. Onderschat die niveaus niet, trouwens, B2 is toch al een aardig niveau. [/beroepsdeformatie]vode schreef:Wat ik al helemaal niet begrijp is dat mijn schrijf niveau A2 zou zijn. Dat is het een na laatste! Ik weet dat ik laks kan zijn in schrijven en grammatica, maar hoe kan ik het 1 na laagste niveau hebben gescoord als ik ben opgegroeid met een Engelstalige vader. Daar ga ik het toch eens over hebben. Ik zal niet beweren dat ik een C1 niveau heb maar B2 haal ik zeker wel...
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You