Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
kitten

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door kitten »

we zijn weer 2 weken verder hoor... :icon_sad:

Kuthuiswerkopdracht!!! :evil: :evil: :evil:

Echt, wat was er ooit zo leuk aan studeren?? :shock: :shock:
JJV

Bericht door JJV »

deze klinkt anders wel opwindend hoor kittekat.

(doet vertel, wat is er zo kut aan)
~\v/~
kitten

Bericht door kitten »

Het leerdoel is networking.

Eerst moet ik mijn doel bepalen.

Daarna moet ik moet m'n netwerk inventariseren. Vrienden, kennissen, familie, hun beroepen en bedrijven.

Daarna moet ik opschrijven wie zij dan weer kennen (deze opdracht is écht voor mensen zonder sociaal leven. Enig idee hoeveel mensen ik alleen al op LinkedIn in de 2e graad heb!? :shock: En dan heb ik maar 15 LinkedIn connecties hoor!)

En dan opschrijven wie van hen potentieel klant, ambassadeur (=kruiwagentje) of hulp/informatie gever zouden kunnen zijn om mijn doel te bereiken.

Eén probleem: ik heb nog altijd geen concreet doel. :crownless: Ja, trainer worden. Maar waarin?? :shock: Geen idee! En dat netwerk jongens!! 99% van die mensen uit de 2e graad ken ik niet of zitten al in de 1e graad. En dan kan ik bijvoorbeeld "trainingen geven in mijn huidige functie" als doel nemen, maar daar heb ik maar 1 persoon voor nodig: mijn collega. Hoppa! :icon_confused: Ook niet de bedoeling toch! In de toekomst? Geen idee wat ik wil gaan trainen! En familie... álle familie?? Geen idee wie mijn oom allemaal kent joh! En en en...

*mopper ende stampvoet*

kutopdracht!
phedre

Bericht door phedre »

en hier gaan we ook gewoon verder.. krijg net telefoontje dat dochter op terugweg van vakantie een auto-ongeluk heeft gehad. Zij reed op remmende voorganger, achterligger reed op haar.... twee kids van vriendin die bij haar inde auto zaten zijn afgevoerd naar ziekenhuis, zij en vriendin hebben alleen zere nek... zitten nu in utrechts ziekenhuis geloof ik...

enne.. utrecht is verdomd ver van Den Helder als je niet kan/mag autorijden!!!!!! en nog niet in staat bent veel te doen..... Voorlopig dus maar ff telefonisch contact houden.. haar vader is onderweg naar haar toe, die ook maar ff bellen zo.. en dan maar ff zien....
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Dan euh... lieg je er toch gewoon een stuk of wat familieleden vanaf?

Of je schrijft alleen de mensen op waarvan je nu al weet waar je wat aan gaat hebben, een tante die alleen huisvrouw is en verder geen contacten heeft waar jij wat aan hebt, niet, je nichtje die in de directie van een groot bedrijf zit, wel.

Edit: Jeetje Phedre, het zit daar ook niet mee allemaal he! jee.. Het klinkt gelukkig niet zo heel ernstig, maar ik snap dat je je grote zorgen maakt! Knufff
MILF :grin_ani:
JJV

Bericht door JJV »

*knuffelt phe*

ehm kitten, is t idee om mensen waar je weinig van verwacht/weet te klusteren?
dus de linkdin mensen als 1 op te voeren?

sowieso, denk dat de opdracht eerder is om je te laten inzien hoe breed en onverwacht je netwerk is, dan dat t de bedoeling is om uitputtend te zijjn.
~\v/~
kitten

Bericht door kitten »

Dat is al gelukt dan! :shock:

@Phe: he bah! Wat moeilijk, om dan thuis te moeten zitten afwachten!! :close_knuf: :close_knuf: :close_knuf:
colet

Bericht door colet »

Phedre, dikke knuffel. Ik hoop dat alles snel duidelijk is, dan nog zit je ver weg...maar dat scheelt al een beetje!
phedre

Bericht door phedre »

dochter hersenschudding, flink duizelig en zwak in de benen, en flink de schrik uiteraard, vriendin niets, behalve paar dagen flink spierpijn waarschijnlijk, zoon van vriendin idem, dochter van vriendin moet nacht blijven in ziekenhuis en elke 2 uur wakker gemaakt worden, die is echt ff bewusteloos geweest na klap.... Ex brengt dochter zo naar huis, vriendin met kids wordt opgevangen door haar eigen familie...

dochter opdracht gegeven me vaak te bellen en zo.. (en nu belt ze me toch altijd wel als er iets niet goed gaat.. dus dat zal probleem niet zijn).. maar dan telefonisch maar doen wat irl ff gewoon niet gaat. Maar nog ff.. dan is ze weer in Hoorn.. is dichterbij dan Utrecht.... al is het maar voor gevoel....
ranting

Bericht door ranting »

Jezus phedre, dat is wel een hoop tegelijk! Veel sterkte *knuf*
phedre

Bericht door phedre »

en om het verhaal compleet te maken... andere dochter heeft verkering na 2,5 jr uitgemaakt... die mag ik zometeen ook nog ff opvangen.... en mama... mama is zo sterk.........:) die blijft mama.. grote of kleine kindjes.. zal nooit veranderen hoor!:)
kitten

Bericht door kitten »

Mama's zoals jij zijn onbetaalbaar. Je bent geweldig phedre!! *knuf*
jill

Bericht door jill »

Owww kitten, huiswerk is stom! succes ermee hoor!

en phe, dat meen je niet.... het zit ook niet echt mee he... wat ze zeggen is waar he... kleine kinderen kleine zorgen, grote kinderen grote zorgen...
*knuffelt*
faery

Bericht door faery »

Jeetje phe, da's veel in een keer.... *denkt veel kracht enzo die kant op*
phedre

Bericht door phedre »

dank allemaal!!!!!!:):)
ben wel vandaag voor het eerst weer naar buiten geweest.. werd gek op de bank liggen.. was mooi weer.. dus ff heen en weer naar de stad gelopen (ongeveer 500?? mtr... maar toch..).. en dat ging goed.. en toen ik thuiskwam zat Mr op me te wachten, lekker samen gegeten.... nu is ie weer naar huis en komt dochter zo thuis......

enne.. het zonnetje scheen vandaag!!! :) :) dagen worden weer langer....:) :)
Plaats reactie