Ik ben ook vrolijk dat mijn valse wimpers hun 'proefvlucht' doorstaan hebben. De consensus was wel dat ze van veraf het niet echt 'deden', maar van dichtbij waren ze wel mooi. Het gaat allemaal mee in het evaluatierapport. Maar het was lang zo lastig of oncomfortabel niet als ik dacht dat het zou zijn. Wel voor herhaling vatbaar.
Ik kreeg vanmiddag een telefoontje of ik wilde langskomen voor een vervolg gesprek na aanleiding van eerste sollicitatie gesprek (en het contact wat tussendoor al was geweest)
Om te kijken of we het eens kunnen worden over financiele zaken en andere bijkomende zaken. En dat zou al heel gek moeten lopen in mijn ogen als het niet lukt want mijn eis is alleen dat ik een fulltime contract wil (en daar vragen ze iemand voor) en wel redelijk zeker wil zijn van werk (dus eigenlijk een jaarcontract minimaal).
Eng maar wel goed vooruitzicht dus Vrolijkheid overheerst!
Wat een heeeerrrrrrrrrrrrrrlijk weer, even van genieten *snoet in de zon*! En ik geloof dat ik een leuke man tegen ben gekomen en die zie ik volgende week weer. En ja, hij vind mij ook leuk hihi. Jee zeg...
Hij kwam aan de deur en begon een heel verhaal. Ik wist al binnen twee minuten dat hij me iets wilde 'verkopen', maar was zo gecharmeerd van zijn gezellige gebabbel en (volgens mij) ongeveinsde enthousiasme dat ik:
- m m'n hangmatstoel heb laten uitproberen
- met 'm voor een van mn oude kaarten heb gestaan om te bekijken wat er allemaal opstond
- 'm door mn Statenbijbel heb laten bladeren omdat hij nieuwsgierig was.
- me reistips over Marokko heb laten geven
- gegrapt heb over mijn reis naar de VS (en of ik daar een vriendinnetje voor hem zou kunnen vinden)
- met m heb gepraat over zijn schoolcarriere en mijn werk (en dat hij op n school zit waar wij boeken aan leveren)
- hem mn planken met 'weggeefboeken' heb laten zien en hem een boek van Stephen King heb meegegeven.
- mn handtekening gezet heb onder n machtigingsformulier van Greenpeace.
Ik ben er gewoon vrolijk van, van zo'n goede verkoper.