Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gilraen^

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Gilraen^ »

kitten schreef:Het leerdoel is networking.

Eerst moet ik mijn doel bepalen.

Daarna moet ik moet m'n netwerk inventariseren. Vrienden, kennissen, familie, hun beroepen en bedrijven.

Daarna moet ik opschrijven wie zij dan weer kennen (deze opdracht is écht voor mensen zonder sociaal leven. Enig idee hoeveel mensen ik alleen al op LinkedIn in de 2e graad heb!? :shock: En dan heb ik maar 15 LinkedIn connecties hoor!)

En dan opschrijven wie van hen potentieel klant, ambassadeur (=kruiwagentje) of hulp/informatie gever zouden kunnen zijn om mijn doel te bereiken.

Eén probleem: ik heb nog altijd geen concreet doel. :crownless: Ja, trainer worden. Maar waarin?? :shock: Geen idee! En dat netwerk jongens!! 99% van die mensen uit de 2e graad ken ik niet of zitten al in de 1e graad. En dan kan ik bijvoorbeeld "trainingen geven in mijn huidige functie" als doel nemen, maar daar heb ik maar 1 persoon voor nodig: mijn collega. Hoppa! :icon_confused: Ook niet de bedoeling toch! In de toekomst? Geen idee wat ik wil gaan trainen! En familie... álle familie?? Geen idee wie mijn oom allemaal kent joh! En en en...

*mopper ende stampvoet*

kutopdracht!
Het doel is dat ze je uiteindelijk gaan zeggen dat je met eender wie verbonden bent middels 6 personen. :)
Heb ik ooit op cursus networking geleerd gekregen. Maakt niet uit wat je nodig had ofzo, binnen een ketting van 6 personen ben je er. Jij kent iemand en die kent weer iemand die jij niet kent,...

Maar het helpt je niet verder... i know. Ik zou gewoon ook liegen over aantal. Ik ben een alleenstaande moeder met kinderen. Hoeveel sociaal contact denk je dat ik heb? *trek zielige blik* ;)
Tári

Bericht door Tári »

@ phedre: weer een hele dikke knuffel van mij!

@ kitten: moet je perse je eigen "netwerk" gebruiken? Kun je niet gewoon een netwerk creëren? Ik heb zelf in het SCW ook zulk soort opdrachten gehad en toen mochten we het ook zelf invullen als het real life niet aansloot op de opdracht. En trainer worden in wat? Dat kan je, voor deze opdracht, ook zelf invullen. Al is het maar voor de opdracht (als dat mag tenminste). Veel succes in elk geval!
kitten

Bericht door kitten »

m'n huiswerk is weer af en opgestuurd... Zware bevalling dit keer. De hele dag eraan gewerkt. Maar met het eindproduct ben ik best tevreden. En ik ben onder de indruk van de omvang van mijn netwerk. Altijd fijn als je die dan ook nog kan inschakelen :clown: , jullie opmerkingen hier en daar hebben echt bijgedragen hoor!!

Nog maar eentje te gaan en da's in april pas! :icon_biggrin:
Heerscher-vd-nacht

Bericht door Heerscher-vd-nacht »

*mopper* heeft iemand mijn libido gezien? 't is zomaar ineens spontaan verdwenen. Zal eerdaags wel weer een keertje opdagen.. maar toch...
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
fantashe

Bericht door fantashe »

hee... kitten is klaar met dr huiswerk... die helpt je vast wel zoeken :icon_biggrin:
inkie

Bericht door inkie »

Pfff zit hier weer tegen......
Koortslip voorbij......(irritante rotdingen waar je toch flink beroerd van kan voelen) en huid heeft last van onzuiverheden (normaal haast nooit) de meds hebben weer voor buikklachten gezorgd, de rekeningen ga ik zo overmaken maar ben ik ook niet vrolijk van......Kom ik in de keuken heeft er een kat ook last van buikklachten (zo vrouwtje zo kat?? :|) dus kon ik weer boodschappen doen en de katten op gekookte kip en rijst zetten........maar m'n stofzuiger is binnen en die doet het super......maar bah.......moest ff ergens schrijven....
Dreamer74

Bericht door Dreamer74 »

*geeft een megaknuffel een Inkie...*
En natuurlijk knuffels voor iedereen die er een nodig heeft :mrgreen:
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. ;)

The best way to make your dreams come true is to wake up....
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

jongetje-vd-nacht schreef:*mopper* heeft iemand mijn libido gezien? 't is zomaar ineens spontaan verdwenen. Zal eerdaags wel weer een keertje opdagen.. maar toch...
Als je het terug vindt, wil je dan eens goed rondkijken of mijn ook niet ergens onder een berg stof ligt...?
*knuffelt*
inkie

Bericht door inkie »

Misschien onder de L van Libido??
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Oh nee... Laptop weer stuk, nu al drie keer in 18 uur dat ie op zwart gaat en nu ook niet meer opstart.

Toch jammer :cry: zo voor een verslaafde :(
**Self Rescuing Princess**
Tári

Bericht door Tári »

Vanmiddag hadden we een crematie van een collega van mijn vriend. 54 jaar, plotselinge hartstilstand... Mijn vriend werkte heel nauw met hem samen. En voor mij kwam het heel erg dichtbij omdat ik ook heel plotseling mijn vader ben verloren. Ik had het niet meer toen ik zijn dochter hoorde praten over dat ze nog zoveel plannen hadden voor de toekomst...

Toen we bij de kist stonden om afscheid te nemen stortte mijn vriend compleet in. Dat deed zo'n pijn! Iemand van wie je houdt zo'n verdriet zien hebben. En mijn vriend is niet iemand die snel zijn emoties toont, al helemaal niet in een zaal vol mensen...
kitten

Bericht door kitten »

Jeetje, dat zal indruk hebben gemaakt ja! Dikke knuffel voor jou en je vriend!!

(ze vallen wel met bosjes om de laatste weken zeg! :icon_sad: Lijkt wel of iedereen die ik ken naar begrafenissen en crematies moet... :icon_sad: :icon_sad: )
Tári

Bericht door Tári »

kitten schreef:Jeetje, dat zal indruk hebben gemaakt ja! Dikke knuffel voor jou en je vriend!!
Thanx Kitten!
Di-Marco

Bericht door Di-Marco »

Dit topic had ik echt even nodig!

In de nacht van 2 op 3 januari was ik bezig met een speciaal geschenk voor 2 dierbaren van mij, namelijk mijn ouders.
Pas 25 jaar getrouwd, voor het eerst sinds een jaar weer gezien en ik was zo blij!
Nu sta ik even op uit mijn bureaustoel om even naar de WC te gaan...
KRAK!

Pijn maakte zich gelijk meester over mijn voet.
Ik storte in en kon geen kant meer op, na een paar minuten opgekrabbeld en kijkend naar mijn voet zag ik niets vreemds.
Hinkelend naar het toilet, terug gekomen was de pijn nog erger, de voet werd dikker en dikker.
Ik belde met 112, geen ambulance beschikbaar, tenzij het om een levensbedreigende situatie ging, snap ik.
Doorverbonden met de huisartsen post.
"Komt u maar even langs."
Ja, hoe? Lopend? Een taxi? Ga jij het betalen?
En dan betaal je 110 euro zorgverzekering per maand voor.

Dan me vrienden maar bellen, die ALTIJD voor me klaar staan.
"Ik heb gedronken!" zei de ene.
"Ik heb gedronken, maar die andere niet, want die heb ik net nog gezien en die dronk alleen cola!" zei de ander.
"Bel je me nou wakker omdat je voetje zeer doet?" vroeg mijn moeder?
NEE!!! Ik wil er een kusje op van mamma, nou goed?

Enfin, dan toch van mijn laatste geld een taxi gebeld, naar het ziekenhuis en ja hoor, na anderhalf uur was het duidelijk!
Middenvoetsbeentje gebroken! Nee, je meent het niet?
Dat wist ik allang. Hup in het gips en klaar.

Paar dagen later komt de zus van mijn ex me nog even de huid vol schelden, stapelen de rekeningen en afgewezen sollicitaties zich op!
Kortom; een top dag.

Ja, ik had dit topic echt even nodig!
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

*deelt knuffels uit en schrijft op gips: "na regen komt zonneschijn"*
Plaats reactie